Sosiaalinen kontrolli on täällä tiukkaa. Muut yrittää sanella mitä saat tehdä ja mitä et. Ihmetyttää myös se, että onko täällä jokin hierarkia missä tietyt sivut johtaa aluetta ja toisten pitää alistua. Eivät päde minuun eikä toivottavasti muutkaan alistu tällaisiin kirjoittamattomiin sääntöihin.
Kun ihminen nousattaa lakeja ja moraalia niin ei sitä muilta tarvitse kysellä mitä saa tehdä elämässään.
Kaupunki on yleensä luonnon puuttumisen takia ja muutoinkin heikko alue asua. Maaseutu olisi parempi mutta maalla on tuo soaiaalinen kontrolli ja kyttäämisen kulttuuri luotaantyöntävää. Ovat nenä aina muiden asiossa.
Sosiaalinen kontrolli näillä korpiseuduilla tiukkaa
4
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sinulle nyt vaan on koetettu sanoa että kannattaisi mennä hoitoon tuon mielenterveysongelmasi takia, mutta ethän sinä sairaudentunnottomana psykopaattina sitä tajua.
- Anonyymi00002
Onnistuko projisointi?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onnistuko projisointi?
Aika osuva oli, etten sanoisi meni nappiin. Voisit ottaa neuvon lopultakin onkeesi.
- Anonyymi00004
Kyllä se on totta miten kovaan kontrolli on!
Itsekkin asuin eräällä lieksan kylällä mutta muutin pois.
Metsästysseurassa vouhotti pääpukarina erään suvun jäsenet, jotka päätti kaikesta muita kuulematta.
Olin mm ajomiehenä hirviporukassa kun kevätkokouksessa ampujana toiminut pääpukari esitti että ampujille tulee olla isompi lihaosuus kun ajomiehille!
Perusteli köykäisesti asian että panoksetkin ja ammuntaharrastus vie rahaa.
Minä silloin sanoin että tulevana kesänä käyn ampumassa hirvikokeen ja seurasta yksi ampuja saa luovuottaa minulle paikkansa. Perustelin sillä että minäkin haluan tehdä muutakin kun olla ajomies. Köykäinen päättäjäkööri vastasi ettei tarvita lisää ampujia vaan ajomiehiä. En perääntynyt kannastani ja ampujina olevat meni ulos keskustelemaan .
Kun tulivat sisään niin pääpukari veti esityksensä pois. Kukaan ampujista ei halunnut luovuttaa paikkaansa minulle ! Seuraavana vuotena erosin seurasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736