Että poistan kaikki kommentit joista en pidä , hänestä kyllä pidän mutta en itsestäni
Oon niin herkkä
14
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla on niin monta roolia etten edes tajua
- Anonyymi00002
Sun täytyy olla sitten ylläpidosta, koska tavallinen pulliainen ei pysty poistamaan kirjoituksia. Ei edes omia tekemiään.
- Anonyymi00008
No eipä niin, palstaäijällä on tänään taas tällainen tematiikka/kuriositeetti. Mode on sen mukaan mm myös lesta-persu- hu*ra tai homo, joskus lesbo.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No eipä niin, palstaäijällä on tänään taas tällainen tematiikka/kuriositeetti. Mode on sen mukaan mm myös lesta-persu- hu*ra tai homo, joskus lesbo.
Niin kerta kakadu- nimittelinkö minä joitain ed kommentissa? Ei taida löytyä populismia nyt oikein millään kulmalla katsoen
- Anonyymi00003
Minkä takia sitten ylläpito päästää läpi seksuaalista väkivaltaa ja perversioita mutta ei tavallisia viestejä? Täytyy olla ylläpidon sairasta sakkia itse? Ehkä hän on siellä ?
- Anonyymi00006
Naisviha myy ja tulee klikkauksia. Siinäpä se syy pääpiirteittäin. Lasken lukuun mm palstaäijän, eli aapeen tahallisesti tökeröt naisperformaatiot, etenkin jos sisältää teennäistä riidanhaastamista ja sen sellaista, trendaaviin nousee monesti. Lukijoiden intressit vaikuttaa asiaan. Vai mitä mieltä olet itse, teennäistä ja värikästä asetelmaa rakentava äijä kun pyrit herättämään keskustelua myös tällä asetelmalla ”ehkä hän on siellä”? Älä aliarvioi lukijoita, vaikka katetta antaisivatkin siihen mm kyselemällä hölmöjä, ennen kutsuttiin trollin ruokkimiseksi sellaista tapaa. T naiselta
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Naisviha myy ja tulee klikkauksia. Siinäpä se syy pääpiirteittäin. Lasken lukuun mm palstaäijän, eli aapeen tahallisesti tökeröt naisperformaatiot, etenkin jos sisältää teennäistä riidanhaastamista ja sen sellaista, trendaaviin nousee monesti. Lukijoiden intressit vaikuttaa asiaan. Vai mitä mieltä olet itse, teennäistä ja värikästä asetelmaa rakentava äijä kun pyrit herättämään keskustelua myös tällä asetelmalla ”ehkä hän on siellä”? Älä aliarvioi lukijoita, vaikka katetta antaisivatkin siihen mm kyselemällä hölmöjä, ennen kutsuttiin trollin ruokkimiseksi sellaista tapaa. T naiselta
Plus älä kirjoita sitä mainitsemaasi graavia sisältöä, jota muina miehinä pöyristelet, sillä siitä kans pääsee ns
- Anonyymi00004
Pistin tykkäyksen vain koska olen nyt naksahtanut tähän psykoottiseen ylläpitäjään hän on tehnyt sen psykoottisilla tempuillaan. On hakkeroinut mun mobiilipankin, puhelimen asetukset, Facebook-profiilini, telegram-tilini enkä pysty enää edes muistamaan kaikkea. Ei huolta pitää nyt vain keskittyä taas hetken aikaa aktiivisesti hänen huonoihin puoliinsa.
- Anonyymi00005
:D mie niin vihaan sitä katkaa sen pitää pelätä ! Olen niin katkera :((
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
:D mie niin vihaan sitä katkaa sen pitää pelätä ! Olen niin katkera :((
Hienoa tilanne alkaa palata entisenlaiseksi. Toivottavasti on ok että tykkään taas hiukan nuoremmista kuin tämä ap yp eikä sitä tarvi kostaa minulle millään mielikuvituksellisella tavalla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hienoa tilanne alkaa palata entisenlaiseksi. Toivottavasti on ok että tykkään taas hiukan nuoremmista kuin tämä ap yp eikä sitä tarvi kostaa minulle millään mielikuvituksellisella tavalla.
Ihan ookoo tykkää vaa ja kyl mie tiiän minkä takii sie sinne jyväskylää oikeesti menit
- Anonyymi00013
No niin- kiintoisaa stooria aloittajasedältä ei voi ns enää estää- uusin versio tästä tylsistyttävästä trollaustilityksestä
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No niin- kiintoisaa stooria aloittajasedältä ei voi ns enää estää- uusin versio tästä tylsistyttävästä trollaustilityksestä
Tytöt
- Anonyymi00010
Ok. Aika harvoin mun viestit poistuu. Niistä siis pidät:)
n> m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1722631- 1612422
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182057Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552023Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31709"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591414Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1971335Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171088Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää821074Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3501007