Kiire vo naapuri

Anonyymi-ap

Naapurikuntiin on perustettu kiirevastaanotto,jossa hoitaja ottaa potilaan vastaan ja ohjaa potilaan edelleen asianmukaiseen hoitoon,mikäli sitä potilas tarvitsee.
Pohteen alueella Pyhäjärviset suhaa taksilla,omalla kulkuvälinneellä mikä se kulloinkin on,ei näin ,ei todellakaan näin.
Meillä on uusi sairaala jossa on oltava myös kiireellinen edes hoitajan vo.

18

373

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ajatelkaa meidän kunnan päättäjät tekee myös samaa, suhaa ees taas aivan samalla tavalla mitä me muut

• Anonyymi00002

Jukka järjestää palvelut takaisin, kuten tähänkin asti!!!

• Anonyymi00014

Kepupolitiikka reuhtoo koko ajan, jättäkää tuo joku Jukkanne jo sivulaiturille.
        Putinit ja Tumpit hukkuu omaan kasaansa, meille riittää jo.

• Anonyymi00003

Mitä oikeastaan säästyy näin ? en usko että yhtään mitään

• Anonyymi00012

Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla puli puli.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla puli puli.

Pelkäätkö sinäkin rattijuoppoja?

• Anonyymi00005

Kiittäkää Riikkaa ja Persuja tulevissa eduskuntavaaleissa tästäkin palveluksesta Suomalaisten hyväksi..Terv:takarivi. Ps. Vieläkin on vara leikata🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi00006

Jaaha!! Kepun emoji heräsi .vittuilemaan.koski vain pauhaa,saamatta rauhaa.

• Anonyymi00009

Niinpä ne kepulaisetkin tulevat säästämään..
        Ja tiedätkö mikä on hauskaa..Kepu joutuu myöntymään, että tuulivoimaloiden kiinteistövero menee tasaukseen.

• Anonyymi00010

Kiva pääsee samalla naapuri kunnan puolelle kaupoille, ajatelkaa kuntapäättäjät ajaa meidät ostoksille jo muualle

• Anonyymi00015

Onhan sitä käyty koko ajan, ei uutta auringon alla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onhan sitä käyty koko ajan, ei uutta auringon alla.

Nyt menee myös ne joilla ei ole aikaisemmin ollut mahdollisuus. Naapurit kuljettaa ja saa ohi verottajan rahaa....

• Anonyymi00011

Olipa kerran kauniissa laaksossa kauniissa kylässä ja kauniissa talossa apina joka synnytti kotonaan pienen poliitikon nimeltään Haisuli

• Anonyymi00013

Mitä ja mihin nyky lääkärit kykenee, pakenevat vastuuta.
      Hoitajien arvio on vain pintapuolista, johon potilas pystyy, kykenee itsekin, ellei henki ole välittömässä vaarassa.
      Ei näin voida menetellä, lääkäri on lääkäri ja hoitajan toimi vasta todellisen todetun jälkeen.
      Nyky lääkärit ovat menettäneet taitonsa turhaan vehkeilyyn.
      Todella, Pyhäjärvellä on toimiva talo - ja järjestelmä, nyt tapahtuu turhaa poliittista vehkeilyä, koko sote on sekasotkuinen soppa.
      Iihmisiä sairastuu ja kuolee turhaan
      Syöpäpotilaatkin koko Suomessa huonosti hoidettu, toisin on kerrottu ja mainostettu, nämä tiedot todettu ulkomaita myöten.
      Voi, voi Suomi , mihin olemme vajonneet.
      Rahamiehet teutaroi vain haju jää jälkeen, hyi.

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00018

Mikä on kiirevastaanotto,olen jo yli kaksiviikkoa odottanut soittoa sairaalalta,luvattiin asiaan palata huomenna mikä on heidän huominen ehkä kesäseisokin jälkeen taitaa vaan olla jo silloin tarpeetonta.

• Anonyymi00021

Pätevä kokenut terveydenhoitaja on usein osaavampi kuin nuori alalle tuleva lääkäri,väheksymättä aloittelija lääkärintyötä,tarvitsemme terveydenhoitajaa useammin kuin lääkäriä,tämä on totuus.
      Toivon,ettei kukaan ala rääpimään aiaankuulumattomilla kommentoinilla aloittajan kirjoitusta. Tarvitsemme kokeneen terveydenhoitajan kiirevastaanotolle välittömästi.
      Miksi emme kuntalaisina mene marssimaan asian puolesta,olen valmiina marssille,tulisitko Sinä ja kaverisikin ja kaverin kaverit,meitä olisisi jo iso joukko.

• Anonyymi00022

Hakekaa Rydmanilta rahaa. Siitä asia on kiinni.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      581
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      60
      502
    Aihe