Naapurikuntiin on perustettu kiirevastaanotto,jossa hoitaja ottaa potilaan vastaan ja ohjaa potilaan edelleen asianmukaiseen hoitoon,mikäli sitä potilas tarvitsee.
Pohteen alueella Pyhäjärviset suhaa taksilla,omalla kulkuvälinneellä mikä se kulloinkin on,ei näin ,ei todellakaan näin.
Meillä on uusi sairaala jossa on oltava myös kiireellinen edes hoitajan vo.
Kiire vo naapuri
18
373
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ajatelkaa meidän kunnan päättäjät tekee myös samaa, suhaa ees taas aivan samalla tavalla mitä me muut
- Anonyymi00002
Jukka järjestää palvelut takaisin, kuten tähänkin asti!!!
- Anonyymi00014
Kepupolitiikka reuhtoo koko ajan, jättäkää tuo joku Jukkanne jo sivulaiturille.
Putinit ja Tumpit hukkuu omaan kasaansa, meille riittää jo.
- Anonyymi00003
Mitä oikeastaan säästyy näin ? en usko että yhtään mitään
- Anonyymi00012
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla puli puli.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla puli puli.
Pelkäätkö sinäkin rattijuoppoja?
- Anonyymi00005
Kiittäkää Riikkaa ja Persuja tulevissa eduskuntavaaleissa tästäkin palveluksesta Suomalaisten hyväksi..Terv:takarivi. Ps. Vieläkin on vara leikata🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00006
Jaaha!! Kepun emoji heräsi .vittuilemaan.koski vain pauhaa,saamatta rauhaa.
- Anonyymi00009
Niinpä ne kepulaisetkin tulevat säästämään..
Ja tiedätkö mikä on hauskaa..Kepu joutuu myöntymään, että tuulivoimaloiden kiinteistövero menee tasaukseen.
- Anonyymi00010
Kiva pääsee samalla naapuri kunnan puolelle kaupoille, ajatelkaa kuntapäättäjät ajaa meidät ostoksille jo muualle
- Anonyymi00015
Onhan sitä käyty koko ajan, ei uutta auringon alla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onhan sitä käyty koko ajan, ei uutta auringon alla.
Nyt menee myös ne joilla ei ole aikaisemmin ollut mahdollisuus. Naapurit kuljettaa ja saa ohi verottajan rahaa....
- Anonyymi00011
Olipa kerran kauniissa laaksossa kauniissa kylässä ja kauniissa talossa apina joka synnytti kotonaan pienen poliitikon nimeltään Haisuli
- Anonyymi00013
Mitä ja mihin nyky lääkärit kykenee, pakenevat vastuuta.
Hoitajien arvio on vain pintapuolista, johon potilas pystyy, kykenee itsekin, ellei henki ole välittömässä vaarassa.
Ei näin voida menetellä, lääkäri on lääkäri ja hoitajan toimi vasta todellisen todetun jälkeen.
Nyky lääkärit ovat menettäneet taitonsa turhaan vehkeilyyn.
Todella, Pyhäjärvellä on toimiva talo - ja järjestelmä, nyt tapahtuu turhaa poliittista vehkeilyä, koko sote on sekasotkuinen soppa.
Iihmisiä sairastuu ja kuolee turhaan
Syöpäpotilaatkin koko Suomessa huonosti hoidettu, toisin on kerrottu ja mainostettu, nämä tiedot todettu ulkomaita myöten.
Voi, voi Suomi , mihin olemme vajonneet.
Rahamiehet teutaroi vain haju jää jälkeen, hyi. - Anonyymi00016
Ainakin Pihtiputaalta on leikattu rajusti terveydenhoidosta.
https://yle.fi/a/74-20198953 - Anonyymi00018
Mikä on kiirevastaanotto,olen jo yli kaksiviikkoa odottanut soittoa sairaalalta,luvattiin asiaan palata huomenna mikä on heidän huominen ehkä kesäseisokin jälkeen taitaa vaan olla jo silloin tarpeetonta.
- Anonyymi00021
Pätevä kokenut terveydenhoitaja on usein osaavampi kuin nuori alalle tuleva lääkäri,väheksymättä aloittelija lääkärintyötä,tarvitsemme terveydenhoitajaa useammin kuin lääkäriä,tämä on totuus.
Toivon,ettei kukaan ala rääpimään aiaankuulumattomilla kommentoinilla aloittajan kirjoitusta. Tarvitsemme kokeneen terveydenhoitajan kiirevastaanotolle välittömästi.
Miksi emme kuntalaisina mene marssimaan asian puolesta,olen valmiina marssille,tulisitko Sinä ja kaverisikin ja kaverin kaverit,meitä olisisi jo iso joukko.- Anonyymi00022
Hakekaa Rydmanilta rahaa. Siitä asia on kiinni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502