Ihmiselle jolle rahalla rakastaminen on tärkeää

Anonyymi-ap

On mahdoton ymmärtää että joku tykkäisi hänestä hänen itsensä vuoksi, riippumatta lompakon koosta.

Ja se jolla on arvot toisessa asennossa,
ei voi käsittää miten joku ei käsitä että hän tykkää josta kusta tämän itsensä vuoksi.

Onko toivoton yhtälö?

16

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitäisi ajatella ihan päin vastoin. Usein niillä, joilla on paljon rahaa, he alkavat ajatella että ihmiset nostavat heidät jotenkin ylemmäksi ja arvostavat heitä ihmisenä. Eihän se niin mene, rikkaat saavat palvelua siksi, että he maksavat palvelusta ja palvelun tuottajat tekevät ainoastaan sen mikä heidän pitää tehdä maksettuun palveluun nähden eli se on heille työtä, ei niinkään heidän elämäänsä sulostuttavaa. Joten rikkaat eivät ole ihmisten silmissä sillä tavalla mielenkiintoisia ihmisiä. Sensijään ihminen, joka vaikuttaa yhteen tai useampaan ihmiseen pelkästään sillä, että on olemassa tai antaa muille ihmisille tekemiensä asioiden kautta paljon hyvää ja positiivista energiaa, sellaista ihmistä muut ihmiset voivat vaikka rakastaa tai muuten huomioida, nimenomaan hänenä itsenään. Siinähän tavallaan ihmisten sydämet kommunikoivat keskenään, siksi myös välittäminen on aitoa ja pyyteetöntä, ilman kovan maailman raameja.

• Anonyymi00002

Toisen ihmisen miellyttäminen on maailman vaikein asia. itse en usko aitoon rakkauteen.Jos sinun koulutus tai ammatti on este suhteelle ,melko monessa tapauksessa se ollut. Jo se kertoo asian.

• Anonyymi00003

Kuulostaa narsistilta. Heille rakkaus on yhtäkuin hyötyminen toisesta.

• Anonyymi00004

Hyvin sanottu, lyhyt ja ytimekäs totuus. Rakkaus on nimenomaan itsestä antamista, sielun ja sydämen kautta, ei missään tapauksessa toisesta hyötymistä.

• Anonyymi00005

Moni nainen sanoo, ettei halua työtöntä miestä. Siinä ei auta kuin vain odottaa työllistymistä, vaikka siinä menisi monta vuotta. Kyllä sen ajan pärjää yksinkin.

• Anonyymi00006

Ja sitten, jos joutuu työttömäksi, niin nainen lähtee.

• Anonyymi00007

Jos nainen tai mies pitää tärkeänä itse ihmiseen tutustumista, silloin ei heti aleta miettimään kaikki ulkoisia asioita kaikkein tärkeinpänä. Yleensä ihmisten pitäisi olla kiinnostuneita toisistaan tuntevina ihmisinä, jos ajattelevat rakkauden, toisesta välittämisen ja tukemisen ja yhteisen elämän ja elämässä jaettavien asioiden olevan tärkeitä.

• Anonyymi00008

Mitä nyt tulee mieleen on, miten pärjää sen riittämättömyyden tunteen kanssa ja oppiiko siitä pois, jos tapa osoittaa rakkautta rahalla ja sitä ei ole.
      Onhan raha kiva asia, mutta mihin sitä niin paljon tarvitsee?
      En jaksa paljoa kirjoittaa, koska tästä olisi niin paljon sanottavaa, mutta jotain.
      Kun ihmisellä on paljon rahaa, hän alkaa myös haluamaan eri asioita, parempia tavaroita on valmiimpi maksamaan eri asioista, mutta vähemmälläkin pärjää aivan hyvin. Se, että ostaako vaikka 500 euron kengät, koska ne on niin hienot vai 50 euron kengät jotka on lähes yhtä hienot, niin kuinka paljon pidemmän aikaa ne 500 euron kengät tuo sitä iloa tai onnea? On ihan tutkittu, että etenkin ostaminen on sellainen asia, joka tuo tyydytystä suhteellisen lyhyen aikaa.
      Ymmärrän silti, että he kenellä on paljon rahaa ostavat ja kuluttava ja se on itsessään hyvä asia. Itse mietin aika tarkkaan tarvitsenko oikeasti jotain, koska tiedän, että se ilo on lyhyt.
      Antaminen taas voi tuoda iloa myös antajalle, mutta tuoko se kalliimpi saajalleen enemmän iloa, kun vaikka se teko, joka tulee sydämestä? Tässä on varmasti paljon eroja ihmisten kesken. Joten, ehkä vähän vierestä, mutta asiaa sivuten päätän tähän

• Anonyymi00010

Rahalla "rakastamisen" voi nähdä myös korvaavana tekona tai sen yrittämisenä. Niillä, joilla ei ole vielä rahaa, he ajattelevat, sitten kun minulla on miljoonia, tunnen jatkuvaa hyvää oloa ja nautintoa kun käytän enemmän ja enemmän rahaa nautiskelevaan elämään. On olemassa käsitteitä; kohtuus kaikessa; kultainen keskitie ja se perustuu ajatukseen: Jos ihmisellä on liian vähän rahaa, se vaikeuttaa jo peruselämistä ja kaikki energia menee elämästä selviytymiseen. Jos ihmisellä on rahaa enemmän kuin tarvitsee, silloin voidaan mennä hulluun kulutukseen; ostetaan vaikka kerran viikossa uuden kengät, vaikka aikaisempiakaan ei ole vielä käytetty, ikään kuin yritetään väkisin piristää omaa elämää kun rahaa kerran on. Silloin voi tapahtua masentava kyllästyminen. Niin voi käydä ihmiselle joka käyttää liikaa rahaa, joutuu esim. liikaa antamaan seksiä yms. jotain tehdään tai saadaan aivan liian usein ja elämän laatu hämärtyy. Silloin alussa tyydytystä antanut asia voi kääntyä ihan vastakohdakseen.

• Anonyymi00009

Olen eroni jälkeen ainoastaan (joitain poikkeuksia on) tyydyttänyt miehiset tarpeeni rahalla. mulle sopii just sellanen elämä, ei varmaan suurimmalle osalle. mut siinä on puolensa, olet täysin vapaa tekeen mitä huvittaa. M 45

• Anonyymi00011

Rahalla saa kaikkea. Ihan kaikkea. Viimeisen neljän vuoden aikana olen saanut kerättyä rahaa sen verran että hyppäsin oravanpyörästä pois, harrastelen kaikkee ja tietenkin ryyppäilen. Maksullisia palveluja oon käyttänyt kauan, en vaan jaksa mitään nalkuttajaa nurkkiini ottaa. Ja noi maksulliset ei ok mitää likaisia h#oria, vaan nuoria suomalaisia opiskelijatyttöjä. Sen verran pienessä kylässä asun että kun tää kuvio tulee ilmi niin huh huh.

• Anonyymi00014

No huh huh,

• Anonyymi00012

Naivia väittää etteikö rahalla saisi kaikkea. Sillä saa kaiken. Jopa rakkauden. Raha on vaan oikotie siihen.

• Anonyymi00013

Se, että joku esittää rakastavansa rahasta ei ole sama kuin rakastaa.

• Anonyymi00015

Naisella tuntuu riittävän ystäväpoikia joilla rahaa ja huvituksia. Mihin siinä köyhää vanhusta tarvitsee.

• Anonyymi00016

Olen itse sellainen ettei omaisuus tai materia merkitse vaan ihminen itsessään ja usein olen rakastunut ihmisiin juuri sellaisina kuin he ovat. Tämä pyyteetön rakkaus on kuitenkin ajanut ihmiset pois luotani. Se tuntuu surulliselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3554
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2526
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      15
      2438
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      68
      2302
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2181
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1242
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1107
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1015
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      979
    Aihe