Tai tyhmempää kaivattusi seurassa? Entä muussa seurassa?
Oletko koskaan esittänyt itseäsi viisaampaa
30
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ikinä alentuisi esittämään tyhmempää kuin olen.
Itseään fiksumpaa taas ei kannata esittää, koska se näkyy heti läpi, jos toinen osapuoli on edes keskivertofiksu. - Anonyymi00002
Riippuu keneltä kysyy, mutta "pelottavan fiksu" on jäänyt mieleen. Niin, sitä toki olisi toivonut toiseltakin osapuolelta, vaan sieltä mentiin mistä aita on matalin.
Luulis tolla taito "tiedolla" ymmärtävän myös tietyt rajapyykit. Lässynlässyn...- Anonyymi00003
Itseensä ja elämäänsä tyytyväinen
- Anonyymi00005
selvä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itseensä ja elämäänsä tyytyväinen
Sitä kieltämättä toivoisi useammallekin, vaan näinhän asia ei sitten taida ollakaan. Mutta jokainen varmasti itse tietää kestääkö toiminta päivänvalon, ihan sellaisen melko tarkoin rajoin asetetun sellaisen..
Tuskin tarvitsee sanoa mistä on kyse, koska en usko että sitä omaa toimintaa osaa edes katsoa objektiivisesti. Ei se mitään, läväytän sen silmille silti. - Anonyymi00012
Öö... Eli väheksy toista ja nostat itseäsi 😅 no mutta sehän on "pelottavan fiksun" merkki 😏.
Mistä "rajapyykeistä" puhut? - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitä kieltämättä toivoisi useammallekin, vaan näinhän asia ei sitten taida ollakaan. Mutta jokainen varmasti itse tietää kestääkö toiminta päivänvalon, ihan sellaisen melko tarkoin rajoin asetetun sellaisen..
Tuskin tarvitsee sanoa mistä on kyse, koska en usko että sitä omaa toimintaa osaa edes katsoa objektiivisesti. Ei se mitään, läväytän sen silmille silti."Tuskin tarvitsee sanoa mistä on kyse, koska en usko että sitä omaa toimintaa osaa edes katsoa objektiivisesti. Ei se mitään, läväytän sen silmille silti."
Tarkoitatko, että toimit esimerkiksi loukkaavalla tavalla, välittämättä mitä muut ajattelevat. Tiedostat asian, mutta toimit silti niin... Hmmm... Miksi? Kuulostaa juuri siltä, että olet asettanut itsesi erityisasemaan, jonkin syyn varjolla. Mikä se syy on? - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Tuskin tarvitsee sanoa mistä on kyse, koska en usko että sitä omaa toimintaa osaa edes katsoa objektiivisesti. Ei se mitään, läväytän sen silmille silti."
Tarkoitatko, että toimit esimerkiksi loukkaavalla tavalla, välittämättä mitä muut ajattelevat. Tiedostat asian, mutta toimit silti niin... Hmmm... Miksi? Kuulostaa juuri siltä, että olet asettanut itsesi erityisasemaan, jonkin syyn varjolla. Mikä se syy on?Porukalla helppo aina nälviä joka hlvetin asiasta. puolustautua ei saa. vihaajat vihaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Öö... Eli väheksy toista ja nostat itseäsi 😅 no mutta sehän on "pelottavan fiksun" merkki 😏.
Mistä "rajapyykeistä" puhut?Toisten yksityisyyteen laittomasti kajoavi ja elämän sabotointiin osallistuvia pitääkin väheksyä. Mitä julkisemmin sen parempi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Tuskin tarvitsee sanoa mistä on kyse, koska en usko että sitä omaa toimintaa osaa edes katsoa objektiivisesti. Ei se mitään, läväytän sen silmille silti."
Tarkoitatko, että toimit esimerkiksi loukkaavalla tavalla, välittämättä mitä muut ajattelevat. Tiedostat asian, mutta toimit silti niin... Hmmm... Miksi? Kuulostaa juuri siltä, että olet asettanut itsesi erityisasemaan, jonkin syyn varjolla. Mikä se syy on?Tarkoittanee sitä että jos on laittomat keinot käytössä niin ne tuodaan esille. Erityisasema on jokaisella ihmisillä joka ei toimi laittomasti tai muuten muiden ihmisten kustannuksella.
- Anonyymi00004
En mitään ole antanut ymmärtää missään seurassa, kuunnellut vain embaattisesti
- Anonyymi00006
En harrasta esittämistä!
- Anonyymi00008
Varsin yleistä on että tuntemattomilla ihmisillä on ennakkokäsitys ihmisen älykkyydestä tai tiedoista tiedettäessä sukupuoli,ikä , nimi tmv. .
Ei siis tarvitse esittää tyhmää kun rooli on jo luotu muiden toimesta. Joskus liityn roolihahmoni olemukseen.
Viisaan esittäminen tuntuu pätemiseltä joten sitä yritän välttää. - Anonyymi00009
Olen esittänyt, ettei vastapuoli tunne itseään ei-niin-teräväksi.
- Anonyymi00010
Siis "tyhmempää".
- Anonyymi00011
Koska oot ajat sitten sopinut mm isä aurinkoisen kanssa mitä sanotte- ootko se
- Anonyymi00014
Toki esitän tyhmempää. Useinkin. Vaalea tukka edesauttaa asiaa. Tyhmää esittäen pääsee ikäänkuin oman elämänsä huonekasviksi tai salakuuntelijaksi. Näkee sen, miten mies tai toinen nainen toista kohtelee tai määrittelee muille, kun pitää toista ihmistä tyhmempänä itseään. Kiinnostavaa on myös se, miten tällainen ihminen alkaa nopeasti kertoa vain itsestään ja lakkaa kuuntelemasta sitä tyhmempää. Se on se kauhat ja lusikat- homma kenties.
Itseäni älykkäämpää olen esittänyt viimeksi parikymppisenä. Ei kannattanut.
Naiselta- Anonyymi00029
Kuulostaa ajan tuhlaamiselta. Hukkaan heitettyä energiaa, kun voisi kultivoida aitoja yhteyksiäkin ihmisten välillä.
- Anonyymi00016
En. Oon oikeasti vähän 🤪
- Anonyymi00021
Joo sama ja se on hyvä asia 😆
Tyhmä en kuitenkaan tunnusta olevani.
- Anonyymi00017
Täällä palstalla ainakin on henkilöitä, jotka ovat esittäneet itseään viisaampia puhuessaan mm. tekoälystä ja robotiikasta.
- Anonyymi00019
Olen ihan yhtä tyhmä ollut aina. 😆
- Anonyymi00022
Itseäni tyhmempää monestikin ettei toinen lannistu heti monessakin eri seurassa ymmärtääkseni en ole edes osaamistani näyttäny kenellekkään tehny sen mukaan mitä työnantaja on mun olettanu osaavan minkä mukaan on palkan mulle maksanu joitain hommia turha tehdä edes itse pelkät työkalut saattaa maksaa jo mansikoita yhden homman takia halvempaa jopa teettää
- Anonyymi00023
vaikutelman voi saada mikäli tulee tilanne mut ei tarkota
- Anonyymi00024
En ole etsinyt
- Anonyymi00025
En tiedä mitä viisaus on edes
- Anonyymi00026
En esittänyt mitään, mutta olen varmaan vaikuttanut tyhmältä, kun olen ollut niin sekaisin hänen läsnäolostaan.
- Anonyymi00027
Sattumaltako sitten törmäsitte?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sattumaltako sitten törmäsitte?
Jos tarkoitat viime kohtaamista, kyllä.
Mutta minä tarkoitin ylipäätään hänen läsnäolossaan. Puhuin välillä liian sekavasti, ja nolottaa, kun muistelen niitä.
- Anonyymi00030
En osaa esittää, olen mitä olen. Hän kyllä inspiroi minua paljon, sama ajattelutapa jne. Sitä joko on tai ei ole. Moni osaa esittää liian hyvin ja moni menee lankaan. Onko se sitten tyhmyyttä puolin ja toisin. Mutta jos esittää jotain muuta kuin on, sen ylläpitäminen rakoilee kyllä. Ei voi olla joku toinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83313239Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1721512Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181299Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551290Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 60923
- 85860
- 20834