Aikooko maailman onnellisimman maan hallitus tosiaan nyt tai tulevaisuudessa leikata todella köyhien sairaseläkkeitä?
Sehän olisi murha.
Sairaseläkkeet
28
273
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Sitä se tekee?
- Anonyymi00027
minä oon henkisesti sairas ja mulle tulee takuueläke joka kuukausi muttei mun takuueläkkeestä ole hallitus leikannut. Ei ainakaan vielä. Saan noin about melkein 1000 euroa eläkettä kuukaudessa. En kuolisi köyhyyteen jos leikkais multa 100-200 euroa poies.
- Anonyymi00002
Anttihan se tulevaisuudessa on pääministeri, ainaki luulee niin.
- Anonyymi00004
Kuka tahansa joka ei tapa meitä köyhiä
- Anonyymi00003
Se olisi murha ei tappo
- Anonyymi00005
Armoa porsaat armoa?
- Anonyymi00007
MURHA
- Anonyymi00008
X 2
- Anonyymi00009
Älä Tapa sanoi jo Jeesus 😇😇😇🍷🍷🍷
- Anonyymi00010
Älä Tapa 😇😇😇🍷🍷🍷
- Anonyymi00017
Älä tapa! On käsky.
- Anonyymi00011
Murha
- Anonyymi00013
Murha
- Anonyymi00014
Murha
- Anonyymi00015
MURHA
- Anonyymi00016
Kokoomus elää harhassa, että valtion rahat on heidän.
- Anonyymi00018
Kun ei ole rahaa?? Onhansitä ylenpaltisesti johonkin! Ukrainaankin!
- Anonyymi00020
MURHA
- Anonyymi00021
MURHA
- Anonyymi00022
Barbaarit!
- Anonyymi00023
Murha 💩
- Anonyymi00024
Jo Jumalan poika sanoi että ÄLÄ TAPA?
- Anonyymi00025
Ei niitä leikata kun sairaat pidetään työttöminä. Niin nämä homman hoitavat
- Anonyymi00026
Köyhät ja eläkeläiset ahtaalle,? Orpo ja Purra!
- Anonyymi00028
Nostihan nuo perkeleet eläke ikääkin ja pistivät ihmiset tyhjän päälle ja työllisyys toimin haalivat sairaakki työttömiks työnhakijoiks. Täysin kusipäistä sakkia nuo päättäjät. Omat tulot takaavat kyllä.
- Anonyymi00029
Hieno ja tarkka huomio!
Suomen eliitti palvelee itseään.
Ja kohtelee heikkoja ja köyhiä täysin barbaarisesti.
Koska tulee muutos? - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hieno ja tarkka huomio!
Suomen eliitti palvelee itseään.
Ja kohtelee heikkoja ja köyhiä täysin barbaarisesti.
Koska tulee muutos?Sans se ? Milloin.
Johan tuota peliä on pidetty parikymmentä vuotta .Huomautettu sosiaaliturvan tasosta ,mutta peli ei kun menee pahemmaksi. Ja mitä tulee sairas eläkkeiden leikkaamiseen, niin eikö ne sitten ole sillä jo leikattu kun ihmiset eivät pääse eläkkeelle vaan heidät pidetään työtöminä sairauksistaan huolimatta. Huolimatta siitä todellisesta tilanteesta että heillä ei ole enää mitään mahdollisuutta työllistyä, vaan roikkuvat tuossa tilassa kunnes tuo numeraalinen eläke ikä heitä armahtaa jos vielä ovat silloin hengissä ? Se on ihmisarvo syrjäytetty ja inhimillisyys kaukana noissa tämän valtion toimissa.
- Anonyymi00031
No eiväthän rikkaat ole sairaseläkkeellä niin tottakai köyhiltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427