Olet yksi hailee mulle, jos et ymmärrä parastasi ja mun herkkyyttä. Joku muu voi sinua stalkata, mutta minä en moiseen alennu.
Kannattaa hoidattaa tua skitsofrenia, minä en sinua stalkkaa
15
351
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka mitään mistään stalkkausesta on puhunut missään. Mene hoitoon.
- Anonyymi00008
Mietin ihan samaa. Itse harhailee täällä ja luulee että joku tietty ihminen puhuu hänelle.. Ja että se joku tietty ne lukisi 😂 itsellään paranoia
- Anonyymi00002
ei kukaan stalkkaa ketään olette seonneita
- Anonyymi00005
Kyllä stalkkaa mutta ei liity välttämättä palstaan.
- Anonyymi00003
Joo, ui verkkoon....
https://m.youtube.com/watch?v=iQC2_NJj2iA&pp=0gcJCU8Co7VqN5tD - Anonyymi00004
Milloinkohan sellaista on sulle edes sanottu? Hoidata itse! Puheet palstalla ja luulet että se nainen lukee ne. Kummalla on harhoja? Niinpä.
- Anonyymi00006
Narsistinen herkkyys....
- Anonyymi00007
Et oo mikään lääkäri, että voit diagnosoida toisen... Törkeää vähättelyä. Kyllä se poliisi selvittää kuka takana on noissa. Jos ne vie vaan poliisille. On ihan täysin sun omassa päässä tuo asia.
Ei ole mun vastuulla jos vaikka toinen käsittää asian jotenkin itseensä kohti sanottuna ja ottaa itseensä turhaan.
Kannattaa yrittää ymmärtää toisen ihmisen näkökulmaa vähän.
Mietipä vähän... Turhautumiseen on usein painava hyvä syy. - Anonyymi00009
Hei sinä mies joka taannoin kerroit, että skitsofreenia on kyl karsein vitsaus mikä voi ihmiselle tulla. Kertoisitko myös kenen kanssa näistä täällä kirjoittelet? Joo just sinä jonka kanssa tiedetään, että ollaan palstalla. Minä tulin vasta nyt tähän ketjuun enkä edes tiedä mistä on kyse.
- Anonyymi00010
Onko ap se stalkkaava h#mo josta tääl on puhuttu?
- Anonyymi00012
Mistäs sen tietää
- Anonyymi00013
Erittäin vastenmielistä, hyh.
- Anonyymi00011
Hoidata ensin omas
- Anonyymi00014
Hoidata tuo vokaaliongelma.
- Anonyymi00015
Erilaiset luulotaudit on muuten myös osa mielenterveysongelmien kirjoa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999