Millaisena näet Kuhmon 20 vuoden päästä?

Anonyymi-ap

Millaisena näet Kuhmon 20 vuoden kuluttua?

32

1093

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuhmoon avataan toinen ST1 ja Lidl.

• Anonyymi00002

Kettu kaupunginjohtajana ja polovinen tekee mitä tekee..

• Anonyymi00003

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi00004

Puhumme venäjää ja leipäjonossa ollaan.

• Anonyymi00005

Varmaan samalta kuin rautavaara. Pelkkiä vanhuksia siellä täällä ja verkkaista elämää.

• Anonyymi00006

Olen jo kuollut

• Anonyymi00007

Sukurutsaaminen ainoa asia mikä ei ole hävinnyt tai näivettynyt!

• Anonyymi00008

Tönölään rakentaminen kesken.. Kamarimusiikki loppunut 19 vuotta sitte... Kuhmo Oy heinäkuussa auki... Jääkiekko joukkue sm-finaalissa.. Hammaslääkäri päivystys Oulussa... Uutta terveysasemaa suunnitellaan.... Minun orapihlaja aita on jo miehen korkuinen.

• Anonyymi00009

Erektio olematonta!

• Anonyymi00010

Ei sitä kuvannollisesti ole enää olemassa.Asukkaita 3500,liitetty johonkin muuhun paikkakuntaan.Vanhusväestöä 75% ja kovin verkkaista renkaan potkijoita ja lippalakki kansaa.Edelleen haaveillaan siitä kauniista luonnosta joka toisi turisteja ja matkailijoita.Pajakkakoskessa kuitenkin virtaa vettä.

• Anonyymi00011

Eletään tai haaveillaan edelleen kekkosen aikaa!

• Anonyymi00012

Kysellään kuka möi sähköosakkeet.

• Anonyymi00013

Pieni kylä pahanen joka liitetty pakkoliitoksella Sotkamon kanssa Kajaaniin.
      Asukkaita n, 3000

• Anonyymi00014

Kuhmo lähtee uuteen nousuun kun ensimmäinen mökki tönölään valmistuu, matkailusta tulee kuhmon keihäänkärki, turistit valloittaa kuhmon ja väkiluku lähtee nousuun, uutta geeniperimää saadaan kun yhdymme turistien kanssa. Koulut käy pian pieniksi, kontionkoulu palaa opetuskäyttöön, perukan koulut pakkolunastetaan takaisin kaupungin omistukseen ja tarvitsemme uuden terveyskeskuksen entisen rinnalle. Tässä meidän tulevaisuutemme, niin tietysti automarketit saapuu palvelemaan Kuhmoa.

• Anonyymi00015

Ootan vaan kun lentokentän laajennus valmistuu.

• Anonyymi00016

Kuhmon Riviera..🌄

• Anonyymi00017

Dynaaminen, voimakas, nuorisoystävällinen ja vahva. Sellainen on Kuhmo vuonna 2046. Tärkeintä saada kepujen kannatus alas (1-2 %) etteivät ole lehmineen ja sukurutsineen sotkemassa asioita. Vihreiden kannatus tulee olemaan noin 40 % ja meillä harjoitetaan kestävää luomutuotantoa ja kestävää metsätaloutta.

Väkiluku noin 17 000 ja joka toinen alle 30 -vuotias nainen ummessa kesät talvet. Loput opettajia tai muita ylioppilaita. Peltoja käännetään akka-auralla ja ydinkeskustassa vähintään 3 ravintolaa auki kellon ympäri joka päivä. Homehtuneet kyläkoulut avataan uudelleen ainakin Vepsällä, Rastilla ja Kuumussa, kun vihreät maalle muuttajat työntävät mukuloita ihan mahottomasti.

Se kirkkoruikutustapahtuma lopetetaan 2032, kun on tunkua kuntaan liiaksi ilman sitäkin korvia särkevää ongelmaa. Kalateltta säilyy.

• Anonyymi00018

Tapasin kerran Archie Cruzin helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Archie Cruz, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena Santa Cruz-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".

Archie oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Archie Cruz ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

• Anonyymi00019

Voe mahoton paikka!

• Anonyymi00020

On sulla viitseliäisyyttä noin pitkä tarina, hyvää päivää jne.

• Anonyymi00021

Nyt käy kyllä kateeksi.

• Anonyymi00022

Samalta kuin nyt tai 2006, tosin rakennukset ränsistyneet, samat vanhat navetat pystyssä jo vuodesta1950 lähtien

• Anonyymi00023

Ei se sen kummempaa oo muuallakaan.ku päättäjät tuo lisää ihmisiä.täällä oma rauha ja luonto puhdas.saa kalaa ja marjaa ja ruokaa metsästä.mitä saat kivikaduilla.turhan surkeita ku jo. Näkevät nälkää.täällä ihmiset välittävät toisista.turha Marista jos olet ottanut sen kannan ettei täällä ole mitään.niin täytyy itse etsiä parempaa.

• Anonyymi00024

20 vuoden päästä sanonta Eiköhän tässä pärjäillä on Kuhmon ainut sanonta jota käytetään ilmaisemaan mennyttä aikaa.Sanonta juontaa juurensa ja saanut merkityksensä useilta vuosikymmeniltä.Sanonta kuvaa tekemätöntä työtä tai luovuttamista.

• Anonyymi00025

Kuhmon pelastus on syntyvyyden lisääntyminen numreo 1 .
      Kulta-ja Timanttien löytyminen maan uumenista numero 2.
      Puunjalostuasteen nostaminen numero 3.
      Hartaasi toivon että, Kuhmo säilyy itsenäisenä paikkuntana maailman loppuun
      asti. Pahalta näyttää tosi pahalta.

• Anonyymi00026

Olen 20 v. perästä täyttänyt 100 vuotta ,j os elän. Pahalta sekin näyttää. Siksi kaipailen taivaallisiin tähtitarhoihin Jeesuksen luo Amen !

• Anonyymi00027

Kristuksen tähden menköön vain. Maailama tykkänään, kun kalleimpana aaretenain mä pidän ristiään. vk 174:1

• Anonyymi00028

Eikun se on vk 274: 1

• Anonyymi00029

Kuhmoa ei ole 20v kuluttua!

• Anonyymi00030

Pajakkaa, puita ja kirkkoa kuvataan entiseen malliin. Kuvaajat vain osin on ainakin vaihtunut!

• Anonyymi00031

Kuhmo näivettyy pois

• Anonyymi00033

Enemmän kuolleena kuin nyt, ei mitään toivoa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe