Pitää melkeen ruveta taas kulkee prismssa ettei joudu salakuvattavaksi kauppareissulla. Se on haapaveellä vaara jos ajaa väärään parkkiin. Ootteko hiomannu että osasta parkkiruuduista on otettu se lapsiparkki merkki pois. Syystä että siihen voi parkkeerata muutkin. Mutta enää ei uskalla. Pian on kohta naamatauluki kuvattuna.
Salakuvaajat
6
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää maski laittaa ennenkö kieltävät
- Anonyymi00002
Minä oon joutunu vaihtaan kauppaa kun salakuvauksen kohteeksi joutuminen pelottaa niin palijo. Jää boonukset saamatta.
- Anonyymi00003
Kyllä ns. lapsiparkki on näin vanhoille isovanhemmille turvallisuusasia, aina ei voi käydä kaupassa ilman lapsia ja ovat sukkelajalkaisia, ja vanhat hitaita. Ja meillekin arki vaatii tai toivoo tasavertaisuutta, eikö vanhuus ole vähän kuin vammaisuus? Toivomme ymmärrystä vanhuuksille ja lapsille, ei aina ole laiskuutta tämä...
- Anonyymi00004
Asiakkaita ei ole oikeus erotella!
Vain invapaikka on sakkopaikka.
- Anonyymi00005
kokovartalo naamari kumista tehty kumit ja muovit ja suojaimet
- Anonyymi00006
Oot varmaan komia, kun oikeinkuvataan? Ota myönteisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568