Toivon todella että pian nähtäisiin ja rakastuttaisiin. Olen odottanut sinua koko elämäni.❤️
Ensikohtaaminen
29
691
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei mulle,mies ei uskalla!
- Anonyymi00002
No nyt vähän ristiriitainen lausunto.
- Anonyymi00006
Et oo sinäkään rohkea, mutta meillä synkkais hyvin kyllä jo ekalla tapaamisella.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et oo sinäkään rohkea, mutta meillä synkkais hyvin kyllä jo ekalla tapaamisella.
Tiedän,olin heti myyty.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiedän,olin heti myyty.
Ihastuin kerta kerran jälkeen enemmän kunnes....
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihastuin kerta kerran jälkeen enemmän kunnes....
Niin,rakastuit.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin,rakastuit.
Rakastuin naiseen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Rakastuin naiseen.
Minä olen nainen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin,rakastuit.
Huomasit sen? Menin sekaisin sun sanoista, en ymmärtänyt miten olisin voinut vastata.
Uusiksi? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huomasit sen? Menin sekaisin sun sanoista, en ymmärtänyt miten olisin voinut vastata.
Uusiksi?Käy.
- Anonyymi00024
Anonyymi00002 kirjoitti:
No nyt vähän ristiriitainen lausunto.
No eikö nämä naista uuvateille esittävän trollin lausunnot muka aina ole ristiriitaisia mitä se ikinä sinun päässäs tarkoittaakaan. T naiselta
- Anonyymi00005
Kaunis viesti jollekin. Toivottavasti kohtaatte.
- Anonyymi00007
Sitä mäkin toivon❤️🔥
- Anonyymi00012
Kaunis viesti! Kaivataan toista ihmistä ajatuksena koko elämän rakkaustarina. Ihmiset tarvitsevat vielä tänä päivänäkin toista ihmistä, läheisyyttä ja ilon tuojaa. On hienoa seurustella vastakkaisen sukupuolen kanssa, saattaa toista kotiin ja antaa hyvän yön pusu polkupyörä jalkojen välissä, se vaatii hieman akrobatiaa mutta kun tytön huulet lähestyvät, palkitsee notkeus pojan. Jos tyttö on kevyt rakenteinen, voi hänet nostaa sillan kaiteelle ja pitää itseä vasten ettei hän tipahda tyrskyihin. Näin syntyy luottamus suhde joka kestää läpi elämän, tykätään vaikka puutikku sillan kaiteesta tekikin kipeää. Tytöt tykkää kun heitä nostelee kepeästi vyötäröstä tai milloin mistäkin, se kertoo että poika on vahva ja kykenee puolustamaan omaansa tilanteessa kuin tilanteessa. Rakkaudessa tärkeintä on näyttää tytölle voimansa, hellyytensä sekä osoittaa tytön olevan ainutlaatuinen ja rakkain.
https://www.youtube.com/watch?v=_KuxkjXJ5so&list=RD_KuxkjXJ5so&start_radio=1 - Anonyymi00013
Miten tiedät hänestä yhtään mitään jos ette ole tavanneet?
- Anonyymi00018
En tiedäkään. Uskon ja toivon, se riittää tällä hetkellä, että juuri hän tulee vielä minua vastaan. ❤️
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tiedäkään. Uskon ja toivon, se riittää tällä hetkellä, että juuri hän tulee vielä minua vastaan. ❤️
Sinä se jaksat skeemoja maalaileva taivaanrannan maalari, eli palstaäijä naruttaa näitä simppeleitä pikku sanonko mitä. TT
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tiedäkään. Uskon ja toivon, se riittää tällä hetkellä, että juuri hän tulee vielä minua vastaan. ❤️
Missähän päin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Missähän päin.
Sen tietää vain Jumala.
- Anonyymi00017
Tämä viesti on hassu
- Anonyymi00019
Oho,Sano mitä teit vuonna 2010 työksesi?
- Anonyymi00022
Olin peruskoulussa vielä silloin.
- Anonyymi00020
🖤 🩷 🩶
- Anonyymi00021
Istuin ja katselin sinua.
- Anonyymi00023
Hänet nähnyt vain kännykästä.
- Anonyymi00028
Mä taidan jo olla rakastunut ❤️🤗👩❤️👩
- Anonyymi00030
Iteppähän pelleilit nyt se on loppu
- Anonyymi00032
Ei olla hänen kanssaan vielä kohdattu.
- Anonyymi00034
Pidä tuo asenne. 👍🏻
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368