Kun et saanut vastausta🤔 Ikävä on.
Mitä ajatuksia siitä
38
531
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä en saanut vastausta?
- Anonyymi00003
IRL
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
IRL
Tänään vai?
- Anonyymi00002
Jos oli mieheltä, vastaus musertavalta tuntui.
- Anonyymi00005
Olihan se silloin musertavaa odotin ja odotin vastausta. Ei mitään. Poistin sut kaikkialta. Sitte vuosien päästä olit niinkuin mitään ei ois tapahtunut iha kuin et ois saanu koko viestiä silloin aiemmin.
- Anonyymi00009
Se tykkää tuolla tavalla alistaa ja manipuloida
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se tykkää tuolla tavalla alistaa ja manipuloida
Voi olla sillä oli aina jotenki outoa se vastailu muutenkin. Ensin pistin nuoruuden piikkiin näin kun aikaa kulunut sit miettiny et kertoi olleensa joskus onnettomuudessa et liekkö lyöny päänsä siinä jotenki ettei osannut sit vastailla ihmisille. Tiedä häntä. Mut yritetään aina ajatella hyvällä kuitenki.
- Anonyymi00006
Noooo. Olen tottunut 😂 menee aikaa että kohdataan.
- Anonyymi00008
Myönnät että kalastelit vain huviksesi!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Myönnät että kalastelit vain huviksesi!!
Ööö? Olen vain tottunut siihen että mies on muka niin kiireinen ettei ole aikaa minulle. No sentään käy viestini kyllä läpi. Ehkä vastaa mielessään tai ei vain ole mitään sanottavaa. Pelkään ettei enää kohdata. Menen ihan eri suuntaan pian...
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ööö? Olen vain tottunut siihen että mies on muka niin kiireinen ettei ole aikaa minulle. No sentään käy viestini kyllä läpi. Ehkä vastaa mielessään tai ei vain ole mitään sanottavaa. Pelkään ettei enää kohdata. Menen ihan eri suuntaan pian...
🥰🥰🥰 kiireitä ollut. Menen nukkumaan. Väsyttää... Raskas viikko on ollut.
- Anonyymi00010
Rehellisesti vitutta kuitenkin välillämme oli kaikkea muuta. Eikä mitään vastausta otti kyllä ison kolhun.. Naiselta miehelle
- Anonyymi00012
Nauttii noista asetelmista seksuaalisesti
- Anonyymi00013
Niin, ikävällehän se tuntuu kun toinen ei vastaa. Itsetuntoai ei anna periksi vastata.
- Anonyymi00016
Kai se voi noinkin olla.
- Anonyymi00017
Olisko kuitenkin omatunto? Eri asia kuin itsetunto.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisko kuitenkin omatunto? Eri asia kuin itsetunto.
Itsetunto ja omatunto eri asiat, mutta tässä viestissä tarkoitetaan juuri itsetuntoa, ei omatuntoa. Itsetunto ei anna periksi= ei myönnä olevansa ihastunut tms, koska pelkää pakkeja. Omatunto tarkoittaa moraalista käsitystä itsestä.m, sitänei tässä viestissä tarkoiteta.
- Anonyymi00014
En enää muista mitä kaikkea olen tänään kysynyt ja sanonut
- Anonyymi00015
Ikävältä tuntui. Ehkä sit joskus...👍🤗
- Anonyymi00018
Viestien lukemattomuus saa pohtimaan asioita. Olenko hänelle sittenkään merkityksellinen ja tärkeä.
Ehkä jollain tavalla mutta tuskin ainoa.
Vastaamattomuus on kuin terävä kivi sukassa aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Kivi jota ei saa pois. Paino sydämellä. Reikä sydämessä josta suru pääsee sisälle.- Anonyymi00023
Muista et kaikki eivät saa edes niitä viestejä!
- Anonyymi00019
Et vastannut ja on muka vielä ikävä sitä jolle et vastannut? Niin varmaan joo tosi ikävä.
Mitä ajatuksia siitä mitenköhän pska olla on sillä jolle et vastannut. - Anonyymi00020
Ei saanut vastausta niinpä mitä muuta?
- Anonyymi00021
Sanotaan näin että oon siinä hilkulla ettei mua enää ole, ja tuntuu mahtavalle kun joku ei voi vastata tai puhua vaikka tietää tästä olosta ja tilanteesta.
Että siinä esimerkki mitä ajatuksia voi olla sillä jolle aloitus oli tarkoitettu. - Anonyymi00024
Monenlaisia ajatuksia ollut, mutta hänelle tahtoisin sanoa, että ikävä on myös minulla.
- Anonyymi00027
🥰🥰🥰 Öitä! Tule uneeni!
- Anonyymi00028
Tulen tai tulin.
- Anonyymi00029
Ajattelen että olen sinulle tärkeä. Mietit noin kauan mitä sanoa. Kun haluan tietää mitä tehdään nyt kesällä, niin voin ennakoida harkitsevaisuutesi ja kysyä sitä jo toissavuoden syksyllä 🫠 Nuku hyvin ❤️
- Anonyymi00030
Mitä ajatuksia siitä, kun sait viestin? Miltä se tuntui? Miksi jätit vastaamatta?
- Anonyymi00031
Sä vaan oot pelle ja olen unohtanut sinut ees ole enää tunteitakaan
- Anonyymi00032
No miksi et vastaa? Nautitko vastaamattomuudestasi?
- Anonyymi00034
Miten voit ikinä ajatellakaan että nauttisin?
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miten voit ikinä ajatellakaan että nauttisin?
Haluatko vastata tänne?
- Anonyymi00033
Mies lopeta jo
- Anonyymi00035
Olen ihmetellyt sitä, mutta vastaat varmaan kun tiedät asian.
- Anonyymi00037
Naurattaa tää vaihtokauppa
- Anonyymi00038
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?126797Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699