En tule näkemään sinua milloinkaan

Anonyymi-ap

Kuvittelin joskus, että me jakaisimme elämämme. Jakaisimme aamut, päivät ja illat. Odottaisin sinua saapuvaksi luokseni, kotiin. Yhteiseen kotiin.

Sinä olisit se, jolle kertoisin miten päiväni on mennyt ja minä kuuntelisin miten sinun päiväsi on mennyt.

Olit niin isossa roolissa elämässäni, olit todella tärkeä.

Sinulla oli kiire jatkaa elämää, sitä johon minä en kuulunut. Siihen kuului joku muu. Se, jolle sinä jaat elämäsi, päiväsi. Odotat toista ihmistä kotiisi. Siihen kotiin, joka on teidän kotinne.

Siitä on jo aikaa. Tulen välillä tänne katsomaan näkisinkö sinusta jotain merkkiä. Joskus me kirjoittelimme täällä. Minä sinulle, sinä joskus minulle, mutta yleensä muille.

Olo on tyhjä. En tiedä odotanko enää mitään. Mitään elämältä.

22

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aika surullista. Näetkö häntä missään enää?

• Anonyymi00002

Haluaisin huutaa kotiin tullessa: ”honey I’m home!” Joka päivä kun avaisin oven.

• Anonyymi00005

Tosin ei hänen tarvitsisi olla edes kotona, huutaisin sittenkin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tosin ei hänen tarvitsisi olla edes kotona, huutaisin sittenkin.

En olisi. Roikkuisin hänessä kiinni 24/7 kun ei se uskaltais jättää mua yksin 🥹

• Anonyymi00003

Ei aina käy niin, kuin haaveillaan. Carolan laulu.

• Anonyymi00004

Kenelle...?

• Anonyymi00011

On tullut aika herätä vaikka sitten mullet pystyssä

• Anonyymi00006

ei kiinnosta ykskään palstalta haluun perheeni takasin ja olen valmis odottamaan tota

• Anonyymi00008

No voi

• Anonyymi00009

On kyllä aika sentimentaalinen ja haihatteleva kotirouvafantasia naisena esiintyen palstasedältä taas tämäkin miten päivät ovat menneet ja silleen. Hyvää viimeisen sanan sanomista edes johonkin ko speden aloitukseen. Naiselta sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

On kyllä aika sentimentaalinen ja haihatteleva kotirouvafantasia naisena esiintyen palstasedältä taas tämäkin miten päivät ovat menneet ja silleen. Hyvää viimeisen sanan sanomista edes johonkin ko speden aloitukseen. Naiselta sivusta

Nainen sivusto on palstan pöljä.
        Kukaan ei kysy sinun mielipidettäsi toisten asioihin.
        Spedehän se olet sinä, joka teet itsesi naurettavaksi palstalla jopa anonyyminä 🤡

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En tiedä palstasedästä mutta näköjään meillä on ainakin palstatäti.

• Anonyymi00010

Menikö miehelle tämä kirjoitus ?
      Naiselta

• Anonyymi00013

Olipa kauniisti kirjoitettu. Puit sanoiksi omatkin ajatukseni. Toivottavasti molemmat löydämme arvoisemme kodit, joissa rakkaan kainaloon on turvallista painautua ilman vieraan naisen hajuvettä..
      Sivusta pyyntö maailmankaikkeuteen

• Anonyymi00014

Juuh, samoin oon kokenut kuin aloittaja. Rakastuin palavasti ja haaveilin yhteisestä elämästä. Elämä menikin sitten erilailla...

Naiselta miehelle vuosien takaa (yli neljä vuotta kun on viimeksi nähty).

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Taisit kirjoitella aivan yksiksesi vain.

• Anonyymi00017

Aina saa kirjoitella huuhaata

• Anonyymi00022

Joo palstaäijän naisena kirjoitettu fantasma on vähän sellainen viiskytlukuhenkinen mitä kotiliesilehdessä vinkkinä esiintyi- kun mies tulee kotiin ole hilpeä ja mielenkiintoinen kysy miten sen päivä meni, oliko kivaa jne. T naiselta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joo palstaäijän naisena kirjoitettu fantasma on vähän sellainen viiskytlukuhenkinen mitä kotiliesilehdessä vinkkinä esiintyi- kun mies tulee kotiin ole hilpeä ja mielenkiintoinen kysy miten sen päivä meni, oliko kivaa jne. T naiselta

Kuulostat ihan yhdeltä hepalta. Ethän sä tietenkään voi olla just se heppa. Ei se pärjäis ees raveissa. Sivullinen

• Anonyymi00018

Kyllähän sitä miettii et mitä se ois ollu. Ja miksi tämä kaikki kun tää meni näin. Sekä miksi me sitte löydettiin toisemme uudestaan kun edellee se meni näin. Kuin kohtalo näyttäisi keskisormea uudestaan ja uudestaan.

• Anonyymi00019

Muista mitä ilkeitä pitkiä viestejä mulle kirjoittelit nyt se on kyllä totisesti loppu olla enää missään tekemisissä sä sait mut tunteettomaksi sinusta tuolla omalla pelleilyllä omapahan oli vikasi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe