Siltä se näyttää. Hyvä, niin on oikein. Onhan sinulla lisäksi hyvä mies, käsittääkseni tunnollinen myös. Sanoo asiat suoriksi ja varmaan näyttää kaapin paikan.
Tärkeintä on, että minulle tärkeä ihminen voi hyvin ja on onnellinen.
Haluat pitää kiinni miehestäsi
35
468
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikea asenne.
- Anonyymi00013
Heitähän palstaäijän piiloseksistisiin kirjelmiin vastaileva jo voltti mikä makaaberi ajatus ontossa kuupassas tällä kertaa onkin, osaan ehkä tulkita. Vaikea olla nöyrä kun on niin hyvä, provosoiko? Hyvä näin itseriittoinen
- Anonyymi00002
Jeps rakastan miestäni ja olen valmis odottamaan että josko vielä joskus.
- Anonyymi00003
Näyttää kaapin paikan. Would like to see that
- Anonyymi00004
oleyo kuinjoku vallaton hirviö
- Anonyymi00005
Haluat pitää kiinni vaimostasi
- Anonyymi00006
Sanoo asiat suoriksi ja näyttää kaaapin paikan 😂😂 Apu mä kuolen. Ei tää ainakaan muĺle oo.
- Anonyymi00007
😭😭..
- Anonyymi00008
Oletko sinä talon tantta sitten?
- Anonyymi00009
No uffaffaa palstaäijä eikö tämä banaali ja teennäinen siis kaikkea hyvää ja kaapin paikkaa aloitus ole sinulle?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No uffaffaa palstaäijä eikö tämä banaali ja teennäinen siis kaikkea hyvää ja kaapin paikkaa aloitus ole sinulle?
Eli eniten vtuttaa yksinkertaiset ihmiset jotka kuvittelee että tämä elämänkouluemoji, joka on palstaäijä itse on nainen. T naiselta roskasakille
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko sinä talon tantta sitten?
Oletko sinä kylän pikku rnkku sitten? Ei kuulu sinulle.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko sinä kylän pikku rnkku sitten? Ei kuulu sinulle.
Voi neitiä. Koitahan kestää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi pikku Kersaa kun auot taas päästäsi naista esittävälle ja yrität viimeiseen asti kuvitella vaikuttavasi johonkin kokonaisuuten. Koita kestää päivä kirjoittamatta väkivaltaisia ja pahaenteisiä. Välillä tekstisi muuten katoaa jonnekin bittiavaruuteen, mistähän voisi johtua? No älä sitä mieti suotta, hyvin menee ja etenee
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sen ainakin oppinut mieheltäni ettei mun tarvii sietää alentavaa pskaa ihmisiltä.
- Anonyymi00014
Voit näyttää mihin haluat minun siirtävän kaapin. En halua sinun rasittavan itseäsi, teen sen mielelläni itse.
- Anonyymi00018
Voi kuule. Sille on se ja sama missä kaapit sijaitsee. Ei se vietä aikaansa juuri sisätiloissa.
- Anonyymi00019
En missään vaiheessa halunnut tai toivonut että kumpikaan eroaisi. Siitä yritin vihjailla alusta asti. Että kaikki loppuu, jos jompikumpi eroaa.
- Anonyymi00022
Ja jos olisi kaapin paikan näyttäjä, en olisi sen kanssa.
- Anonyymi00023
Vastaan kuin hänelle: jos noin on ja sanoit noin, miksi sanoit myös "haluan sut kokonaan itelleni"?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vastaan kuin hänelle: jos noin on ja sanoit noin, miksi sanoit myös "haluan sut kokonaan itelleni"?
En ole koskaan sanonut hänelle noin. Edes täällä, anonyyminä.
- Anonyymi00020
Parasta mitä tiedän on säästää tiukkaa kullalleen.
- Anonyymi00024
Sanoppas täällä mihin minä sen kaapin laitan?
- Anonyymi00026
Minulla ei ole omaa miestä ollut vuosiin.
Mn tumma - Anonyymi00027
en ehkä kinniyuosi kuin tarra-lappu tai sinitarra muomöhnöä toizeen
- Anonyymi00028
Olen ollut itse se kaapin paikan näyttäjä pitkälti, mutta rooli vaihtuu nyt. Dynamiikka muuttuu.
Onhan se sinullakin puoliso?
Kaikkea hyvää minäkin toivon ja kyllästyin joltain taholta sabotointiin. Enää ei pääse käsiksi samoin.
Sivusta.- Anonyymi00031
On ikävää, että jonkun pakkomielle on niin pinttynyt johonkin naiseen, että haluaa pilata toisen elämästä oikeastaan kaiken. Ainakin horjuttaa luottamusta toisen ihmisen suhteessa.
Toki joskus se tapahtuu itsestään eikä pahaa tarkoittaen kuten mulle kävi. En mä kyllä ansainnut mitään kostotoimenpiteitä.
Tässä nähdään, että oikea rakkaus kestää ja yllättävän vähän näkyy ulkopuolelle mikä on suhteen todellinen dynamiikka.
Työrooli ja kotirooli voi olla muuta kuin kuvitellaan.
Anyway. Hyvää jatkoa se minäkin toivon. Ei pahalla muistelua jne. Hyvät muistot jääpi.
Naiselta
- Anonyymi00029
Niin no, mikä mies ja missä se sitten luuraa?
- Anonyymi00030
kerron hassun jutun, kun joku tuttu.. ulkonäälta tuttu, siis, sanoin hänelle, tunnistin sinuty kengisä, kun hiusxtyen väri eri.
hän nainen, naurahti... hah jne - Anonyymi00033
Joo se on hyvä näyttämään kaapin paikan mutta kyllä se eksä on. En itsekään ole aivan huono kaapin paikkojen kanssa, tosin en jaksa siirtää.
- Anonyymi00034
Jotkut pysyy eksien kanssa ystävinä.
- Anonyymi00037
Oletteko siis eronneet? Ettekö voisi palata yhteen? Silloin kaikki oli paremmin.
n.
- Anonyymi00035
Lakanan vedossa ,rytistellessä hyvä olla Pkamu
- Anonyymi00036
Mmm no tota sä kyllä tiedät onko meillä tuollaista vai ei
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171660"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113925Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654