Haluat pitää kiinni miehestäsi

Anonyymi-ap

Siltä se näyttää. Hyvä, niin on oikein. Onhan sinulla lisäksi hyvä mies, käsittääkseni tunnollinen myös. Sanoo asiat suoriksi ja varmaan näyttää kaapin paikan.

Tärkeintä on, että minulle tärkeä ihminen voi hyvin ja on onnellinen.

35

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikea asenne.

• Anonyymi00013

Heitähän palstaäijän piiloseksistisiin kirjelmiin vastaileva jo voltti mikä makaaberi ajatus ontossa kuupassas tällä kertaa onkin, osaan ehkä tulkita. Vaikea olla nöyrä kun on niin hyvä, provosoiko? Hyvä näin itseriittoinen

• Anonyymi00002

Jeps rakastan miestäni ja olen valmis odottamaan että josko vielä joskus.

• Anonyymi00003

Näyttää kaapin paikan. Would like to see that

• Anonyymi00004

oleyo kuinjoku vallaton hirviö

• Anonyymi00005

Haluat pitää kiinni vaimostasi

• Anonyymi00006

Sanoo asiat suoriksi ja näyttää kaaapin paikan 😂😂 Apu mä kuolen. Ei tää ainakaan muĺle oo.

• Anonyymi00007

😭😭..

• Anonyymi00008

Oletko sinä talon tantta sitten?

• Anonyymi00009

No uffaffaa palstaäijä eikö tämä banaali ja teennäinen siis kaikkea hyvää ja kaapin paikkaa aloitus ole sinulle?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No uffaffaa palstaäijä eikö tämä banaali ja teennäinen siis kaikkea hyvää ja kaapin paikkaa aloitus ole sinulle?

Eli eniten vtuttaa yksinkertaiset ihmiset jotka kuvittelee että tämä elämänkouluemoji, joka on palstaäijä itse on nainen. T naiselta roskasakille

• Anonyymi00011

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko sinä talon tantta sitten?

Oletko sinä kylän pikku rnkku sitten? Ei kuulu sinulle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko sinä kylän pikku rnkku sitten? Ei kuulu sinulle.

Voi neitiä. Koitahan kestää.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi pikku Kersaa kun auot taas päästäsi naista esittävälle ja yrität viimeiseen asti kuvitella vaikuttavasi johonkin kokonaisuuten. Koita kestää päivä kirjoittamatta väkivaltaisia ja pahaenteisiä. Välillä tekstisi muuten katoaa jonnekin bittiavaruuteen, mistähän voisi johtua? No älä sitä mieti suotta, hyvin menee ja etenee

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sen ainakin oppinut mieheltäni ettei mun tarvii sietää alentavaa pskaa ihmisiltä.

• Anonyymi00014

Voit näyttää mihin haluat minun siirtävän kaapin. En halua sinun rasittavan itseäsi, teen sen mielelläni itse.

• Anonyymi00018

Voi kuule. Sille on se ja sama missä kaapit sijaitsee. Ei se vietä aikaansa juuri sisätiloissa.

• Anonyymi00019

En missään vaiheessa halunnut tai toivonut että kumpikaan eroaisi. Siitä yritin vihjailla alusta asti. Että kaikki loppuu, jos jompikumpi eroaa.

• Anonyymi00022

Ja jos olisi kaapin paikan näyttäjä, en olisi sen kanssa.

• Anonyymi00023

Vastaan kuin hänelle: jos noin on ja sanoit noin, miksi sanoit myös "haluan sut kokonaan itelleni"?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vastaan kuin hänelle: jos noin on ja sanoit noin, miksi sanoit myös "haluan sut kokonaan itelleni"?

En ole koskaan sanonut hänelle noin. Edes täällä, anonyyminä.

• Anonyymi00020

Parasta mitä tiedän on säästää tiukkaa kullalleen.

• Anonyymi00024

Sanoppas täällä mihin minä sen kaapin laitan?

• Anonyymi00026

Minulla ei ole omaa miestä ollut vuosiin.

Mn tumma

• Anonyymi00027

en ehkä kinniyuosi kuin tarra-lappu tai sinitarra muomöhnöä toizeen

• Anonyymi00028

Olen ollut itse se kaapin paikan näyttäjä pitkälti, mutta rooli vaihtuu nyt. Dynamiikka muuttuu.
      Onhan se sinullakin puoliso?

Kaikkea hyvää minäkin toivon ja kyllästyin joltain taholta sabotointiin. Enää ei pääse käsiksi samoin.

Sivusta.

• Anonyymi00031

On ikävää, että jonkun pakkomielle on niin pinttynyt johonkin naiseen, että haluaa pilata toisen elämästä oikeastaan kaiken. Ainakin horjuttaa luottamusta toisen ihmisen suhteessa.
        Toki joskus se tapahtuu itsestään eikä pahaa tarkoittaen kuten mulle kävi. En mä kyllä ansainnut mitään kostotoimenpiteitä.
        Tässä nähdään, että oikea rakkaus kestää ja yllättävän vähän näkyy ulkopuolelle mikä on suhteen todellinen dynamiikka.
        Työrooli ja kotirooli voi olla muuta kuin kuvitellaan.

Anyway. Hyvää jatkoa se minäkin toivon. Ei pahalla muistelua jne. Hyvät muistot jääpi.

Naiselta

• Anonyymi00029

Niin no, mikä mies ja missä se sitten luuraa?

• Anonyymi00030

kerron hassun jutun, kun joku tuttu.. ulkonäälta tuttu, siis, sanoin hänelle, tunnistin sinuty kengisä, kun hiusxtyen väri eri.

hän nainen, naurahti... hah jne

• Anonyymi00033

Joo se on hyvä näyttämään kaapin paikan mutta kyllä se eksä on. En itsekään ole aivan huono kaapin paikkojen kanssa, tosin en jaksa siirtää.

• Anonyymi00034

Jotkut pysyy eksien kanssa ystävinä.

• Anonyymi00037

Oletteko siis eronneet? Ettekö voisi palata yhteen? Silloin kaikki oli paremmin.
        n.

• Anonyymi00035

Lakanan vedossa ,rytistellessä hyvä olla Pkamu

• Anonyymi00036

Mmm no tota sä kyllä tiedät onko meillä tuollaista vai ei

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1660
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      113
      925
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe