Avajaisiin ovat on varustautunut hyväksi havaitulla tavalla: hankkimalla ämpäreitä.
Kävijöitä houkutellaan ämpärillä
25
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missään tuotteessa ei ole niin hyvä kate mitä ämpärissä. 60 sentin hinnalla asiakas saattaa ostaa sadoilla euroilla siihen tavaraa käydessään.
- Anonyymi00002
Aijaa, kyse oli siis tästä: "Raatekankaan Tokmanni juhlii Eurosparin avajaisia."
Siinäpähän sitten juhlii, sillä tuskin mikään sen paremmaksi muuttuu. Ämpäreitäkin löytyy samasta kaupasta hintaan 1,99€, joten ainakaan niiden takia ei kenenkään kannata itseään vaivata jonottamalla. Minä olen hankkinut niitä kymmenkunta mm. tomaattien ja kurkkujen kasvatukseen liittyen.- Anonyymi00003
Lisäys: Raatekankaan Tokmanni jakaa tuhat yllätysämpäriä.
- Anonyymi00004
Ämpäreitä haalivat varmaankin tarvitsevat niitä ämpäreitä. Muut sivuuttavat ämpäritarpeensa enter-nappua painamalla ja kelan luukulta muutenkin.
- Anonyymi00005
Ensimmäiset olleet jonossa jo aamuyöllä... 😂😂
- Anonyymi00009
Ei ollut
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ollut
Klo 5 on aamuyö. Kunniallinen ihminen herää klo 8:00.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Herätysaika ei kerro mitään ihmisen kunniallisuudesta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Asia selvä ja nyt tuli sitten tämäkin asia todistettua. Hyvä on minunkin herätä karuun totuuteen viimeistään tässä vaiheessa, kun ikäni puolesta sen vielä ennätän tehdä. Käsitykseni on ollut täysin päinvastainen johtuen syystä että jo pienenä totuin kotonani työpäivän aloitukseen aamuisin klo 5 ja lopetettiin illalla kun kaikki työ oli tehty, tai mikä ennätettiin sen päivän osalle. Pidin vanhempiani sekä sisariani hyvinkin kunniallisina yksilöinä, joten ilmeisesti olen vuosikymmeniä ollut väärässä, mutta eipä tuo ensimmäinen kerta ole eikä varmasti viimeiseksi jää. Anteeks` kun oon olemassa ja sori että synnyin elämään kunniattomana.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Asia selvä ja nyt tuli sitten tämäkin asia todistettua. Hyvä on minunkin herätä karuun totuuteen viimeistään tässä vaiheessa, kun ikäni puolesta sen vielä ennätän tehdä. Käsitykseni on ollut täysin päinvastainen johtuen syystä että jo pienenä totuin kotonani työpäivän aloitukseen aamuisin klo 5 ja lopetettiin illalla kun kaikki työ oli tehty, tai mikä ennätettiin sen päivän osalle. Pidin vanhempiani sekä sisariani hyvinkin kunniallisina yksilöinä, joten ilmeisesti olen vuosikymmeniä ollut väärässä, mutta eipä tuo ensimmäinen kerta ole eikä varmasti viimeiseksi jää. Anteeks` kun oon olemassa ja sori että synnyin elämään kunniattomana.
No ei nyt tarvitse loukkaantua moisesta, retorinen heittohan tuo "kunniallinen" nyt oli, kuten fiksu ihminen varmasti huomasikin.
Kyllä minä itsekin vuosikymmenet heräsin jopa klo 4 aamulla kun piti töihin joutua.
Nyt ei enää tarvitse ja pitääkin olla todella tärkeä asia taikka sänky tulessa jos nousen ennen kahdeksaa.
Vaikka onkin pienenä tottunut heräämään varhain, ei se tarkoita sitä etteikö eläkkeellä voisi ja saisi ottaa jo rennommin maineen siitä enää kärsimättä.
Laiskurin tittelin kannan jo mielelläni, koska minulla on siihen varaa.
- Anonyymi00006
Ei voi olla totta!
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9431677
Missä näitä pölhöjä oikein sikiää...?- Anonyymi00008
Kovin on pientä ja vaatimatonta tuollainen jonotus ties kuinka moniin muihin verrattuna, mitä tassä maassa on nähty, vaan antaapa ihmisten jonotella ihan vapaasti. Joutaahan työttömät, eikä se aika siinä hukkaan mene, vaan ties mitä hyvää sieltä yllätysämpäristä löytyy. Lisäksi se käy ihan hyvänä kiljusankona sen jälkeen.
- Anonyymi00007
Olen avaamassa myymälää kuun lopulla, taidankin tehdä niin että jaan aamulla ämpärit ja illalla lopuksi annan luvan käydä se täyttämässä
- Anonyymi00013
On hyvin narsistista houkutella ihmisiä ämpäreillä.
Sinne ihmiset sitten kokoontuu jo aamuviideltä kyttäämään ja juoruamaan, eikö nuo puukotelle toisiaan selkäänkin. Kyllä on paljon pahuutta ja narsismia noissa ämpärihommissa. Parannus pitäs tehdä.- Anonyymi00014
ÄMPÄRI ON PEDON MERKKI! Te seisotte siellä jonossa kuin elävät kuolleet, silmät lasittuneina himosta, vaikka perkele itse on muovannut ne sangot helvetin esikartanoissa.
Voi teitä onnettomia, jotka olette myyneet esikoisoikeutenne sen tähden! Te kiipeätte ylös ennen kukonlaulua, perkeleen riivaamina, vain päästäksenne kyttäämään lähimmäistänne. Jonossa se myrkky vasta alkaakin valua. Siellä puukotetaan selkään, siellä haukutaan naapurit ja siellä lietsotaan sitä perkeleen narsismia, jossa minä-minä-minä saa sen ämpärin ensin!
Se ei ole aurinko joka siellä sarastaa, vaan kadotuksen kajo! Se ämpäri on tyhjä, aivan kuten on teidän sisimpännekin! Te kannatte sitä tyhjyyttä kotiinne ja luulette saaneenne jotain arvokasta. Saatana vie teidät astioinenne! Se hetki, kun käsi tarttuu siihen muoviseen sankaankaan... se on syntistä nautintoa, joka on kaukana pyhyydestä. Se on perkeleen liisteriä, joka liimaa teidät tähän maailmaan! Te ette edes häpeä! Te menette kotiin, laitatte ämpärin kaappiin muiden viidenkymmenen ämpärin päälle ja tunnette itsenne voittajiksi. Perkeleen sokeus on teidät lyönyt! Jumala rankaisee ämpärin jonottajia! Ihan varmasti rankaisee jo maanpäällisessä elämässä, mutta se rankaisu on vielä mitätöntä siihen verrattuna, mitä ämpäröijät saavat kokea tuonpuoleisessa. Muistatte sitten hekumanne kun iankaikkisuudesta iankaikkisuuteen helvetin tulisessa, milloinkaan loppumattomassa kärsimyksessä olette. Onhan se selvää, että muovinen sanko on itse asiassa Saatanan ovelin keksintö, Troijan hevonen jolla on houkuteltu ja houkutellaan helvettiin niitä jotka eivät Herra Jahvelta apua pyydä ja rukoile elämänsä taipaleelle! Sitäpaitsi kun naapuri kantaa pihallaan tuota kiiltävää, uutuuttaan hohtavaa pahuuden astiaa, on naapurikateus jo itsessään tie kadotukseen! Luuletteko, että se on ilmainen? Helevetti sentään, hinta maksetaan tuonpuoleisessa! Siellä te seisotte iankaikkisessa jonossa, ja kun joudutte tuomiolle,teille annetaan reikäinen ämpäri, jolla perkeleen pakottamana ammennatte hiiliä helevetin tulijärvestä toistenne päälle! Miljoonia vuosia miljoonien vuosien jälkeen hirvittävästi kärsien sellaisia tuskia joita ette olisi voinut kuvitella edfes mahdolliseksi! HALLELUJA! KIITOS HERRALLE HÄNEN ARMOSTAAN, OIKEIDEN MUKAISUUDESTAAN JA RAKKAUDESTAAN! - Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
ÄMPÄRI ON PEDON MERKKI! Te seisotte siellä jonossa kuin elävät kuolleet, silmät lasittuneina himosta, vaikka perkele itse on muovannut ne sangot helvetin esikartanoissa.
Voi teitä onnettomia, jotka olette myyneet esikoisoikeutenne sen tähden! Te kiipeätte ylös ennen kukonlaulua, perkeleen riivaamina, vain päästäksenne kyttäämään lähimmäistänne. Jonossa se myrkky vasta alkaakin valua. Siellä puukotetaan selkään, siellä haukutaan naapurit ja siellä lietsotaan sitä perkeleen narsismia, jossa minä-minä-minä saa sen ämpärin ensin!
Se ei ole aurinko joka siellä sarastaa, vaan kadotuksen kajo! Se ämpäri on tyhjä, aivan kuten on teidän sisimpännekin! Te kannatte sitä tyhjyyttä kotiinne ja luulette saaneenne jotain arvokasta. Saatana vie teidät astioinenne! Se hetki, kun käsi tarttuu siihen muoviseen sankaankaan... se on syntistä nautintoa, joka on kaukana pyhyydestä. Se on perkeleen liisteriä, joka liimaa teidät tähän maailmaan! Te ette edes häpeä! Te menette kotiin, laitatte ämpärin kaappiin muiden viidenkymmenen ämpärin päälle ja tunnette itsenne voittajiksi. Perkeleen sokeus on teidät lyönyt! Jumala rankaisee ämpärin jonottajia! Ihan varmasti rankaisee jo maanpäällisessä elämässä, mutta se rankaisu on vielä mitätöntä siihen verrattuna, mitä ämpäröijät saavat kokea tuonpuoleisessa. Muistatte sitten hekumanne kun iankaikkisuudesta iankaikkisuuteen helvetin tulisessa, milloinkaan loppumattomassa kärsimyksessä olette. Onhan se selvää, että muovinen sanko on itse asiassa Saatanan ovelin keksintö, Troijan hevonen jolla on houkuteltu ja houkutellaan helvettiin niitä jotka eivät Herra Jahvelta apua pyydä ja rukoile elämänsä taipaleelle! Sitäpaitsi kun naapuri kantaa pihallaan tuota kiiltävää, uutuuttaan hohtavaa pahuuden astiaa, on naapurikateus jo itsessään tie kadotukseen! Luuletteko, että se on ilmainen? Helevetti sentään, hinta maksetaan tuonpuoleisessa! Siellä te seisotte iankaikkisessa jonossa, ja kun joudutte tuomiolle,teille annetaan reikäinen ämpäri, jolla perkeleen pakottamana ammennatte hiiliä helevetin tulijärvestä toistenne päälle! Miljoonia vuosia miljoonien vuosien jälkeen hirvittävästi kärsien sellaisia tuskia joita ette olisi voinut kuvitella edfes mahdolliseksi! HALLELUJA! KIITOS HERRALLE HÄNEN ARMOSTAAN, OIKEIDEN MUKAISUUDESTAAN JA RAKKAUDESTAAN!Hyvä parodia narsistivinkujasta! 😂👍
- Anonyymi00017
Outoa! Joku kysyi että missä niitä ämpäreitä jaetaan, niin sekin viesti "poistettiin sääntöjen vastaisena" 😱
Tässä nyt kuitenkin vastaus: https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9431677- Anonyymi00018
Ei niitä enää missään jaeta. Eilen jaettiin 1000 kpl.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei niitä enää missään jaeta. Eilen jaettiin 1000 kpl.
Ehkäpä ainakin kaikkein nohevimmat linkin avanneet ja lukeneet ymmärsivät asian.
- Anonyymi00021
Eihän niillä ämpärihaukoilla ole kallis digikarjalainen (9,90€/kk) edes maksettuna, että pystyisivät linkin lukemaan...
- Anonyymi00023
Asiakkaat ne ämpärit kustantaa.
- Anonyymi00024
Eilen oli takuulla tokmannin historian paras myynti...
- Anonyymi00025
Voi hyvinkin olla noin, mutta tällä hetkellä ei julkisesti näytä olevan mitään lähdettä, joka antaisi tarkkaa lukemaa kävijämäärästä.
- Anonyymi00026
Onko väki täällä jo kateellinen...ÄMPÄREISTÄ?
- Anonyymi00027
Erityisen älykkäänä, ellet peräti nerona yksilönä, olet ymmärtänyt asian täydellisen oikein, mutta mitäpä muuta olisi voinut odottaakaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658