Enni Mustosen nimellä kirjoittava kirjailija Kirsti Mannisen avopuoliso kuoli syöpään – yksi oire jäi huomaamatta Ozempicin takia.
Kirsti Manninen, 73, kertoo ET-lehden haastattelussa menettäneensä avopuolisonsa Jarmon helmikuussa. Jarmolla todettiin pitkälle levinnyt syöpä marraskuun alussa.
Jarmolla oli ollut hermopinne, ja hän oli laihduttanut vuoden laihdutuslääke Ozempicin avulla. Sairauden aiheuttama laihtuminen oli jäänyt huomaamatta.
– Ihmeteltiin vain, että kylläpä lääke tehoaa hyvin. Varmaan Ozempic tehosi, mutta myös se tauti, Manninen sanoo lehdelle.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011980714.html
Oire jäi huomaamatta Ozempicin takia
14
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä kuuluu sanoman lehdessä linkin mukaan
viihde osastoon
eli kelpaa hömppäosastoon täällä viihteeksi - Anonyymi00003
Mitä ihmettä tuo Belöfin linkki tekee 80+ palstalla?
Laihdutuslääkkeen linkin ymmärrän, koska täällä on ainakin yksi ilmoittanut käyttävänsä ko. valmistetta. Valmisteestahan on tullut nyt esiin tiettävästi haitallisia sivuvaikutuksia.- Anonyymi00004
Aloittajahan puhuu pskaa
Sitäpaitsi
Se on linkissä viihde osiossa lehteä katso
Eihän oire jäänyt huomaamatta vaan tauti
Aloittaja ei ymmärrä lukemaansa 80+hömppien viihde palatalla
- Anonyymi00005
koska täällä on ainakin yksi ilmoittanut käyttävänsä ko. valmistetta""
Mitä se sinulle kuuluu mitä kukin käyttää eikä junttipalstalla muuta saa kun sös sötystä eipäs juupas - päällelässyä.
Ja mitä purkauksesi täällä tekee, ei mitään- Anonyymi00006
Ei kuulu ei mitä kukin käyttää. Ajattelin aloittajan lunkitystä 80+ palstalle, josko joku hyötyisi, jos on monisairas.
Vaan ei se mitään, laittakaa linkkejä niin, että palsta pullistelee 🤣 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kuulu ei mitä kukin käyttää. Ajattelin aloittajan lunkitystä 80 palstalle, josko joku hyötyisi, jos on monisairas.
Vaan ei se mitään, laittakaa linkkejä niin, että palsta pullistelee 🤣joku iltalehden viihdekirjailijatäti kertoo että he luulivat jotain ja sitten tuli jotain
mutta eivät millään tavalla sitäkään tiedä onko se näin
se on vain pelottelua kaiken maailman asioilla
usein köyhät saavat myös paljon listeriaa kun ostavat punaliputettuja ruokia ja syövät vielä niitä ja
sitten
ne tukehtuvat kun syövät chiaa lusikalla kauhoen ja se paisuu suussa syljestä
ja kaikki seuraa henkeä pidätellen ettei huijari vie heidä parinkympin tiliään
tyhjäksi
kun lehdessä sanottiin - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
joku iltalehden viihdekirjailijatäti kertoo että he luulivat jotain ja sitten tuli jotain
mutta eivät millään tavalla sitäkään tiedä onko se näin
se on vain pelottelua kaiken maailman asioilla
usein köyhät saavat myös paljon listeriaa kun ostavat punaliputettuja ruokia ja syövät vielä niitä ja
sitten
ne tukehtuvat kun syövät chiaa lusikalla kauhoen ja se paisuu suussa syljestä
ja kaikki seuraa henkeä pidätellen ettei huijari vie heidä parinkympin tiliään
tyhjäksi
kun lehdessä sanottiinVissiin tädiltä joku kioskihömppä ilmestymässä ja sitä pitää mainostaa syövällä ja jos se ei riitä niin toi laihdutuslääke ainakin saa huomiota.
- Anonyymi00008
Syövän oire oli laihtuminen. Sitä ei huomattu, kun henkilö laihtui laihdutuslääkkeellä.
- Anonyymi00009
Ihmettelivät vain, että kylläpä lääke tehoaa hyvin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihmettelivät vain, että kylläpä lääke tehoaa hyvin.
joo siis pariskunta jolla humanisteina ole pätkänkään tietoa kemiasta eikä mistään
antaa lausonnon tyhmyydestään - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
joo siis pariskunta jolla humanisteina ole pätkänkään tietoa kemiasta eikä mistään
antaa lausonnon tyhmyydestäänMistä ihminen voi varhaisvaiheessa arvata että hänellä on syöpä ?
Ei se anna merkkejä kuin vasta edenneenä. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä ihminen voi varhaisvaiheessa arvata että hänellä on syöpä ?
Ei se anna merkkejä kuin vasta edenneenä.näin se on ja yleensä nämä jutut lehdissä eivät kerro oleellista
mikä syöpä
miten alkoi
sitten toinen asia
Syöpää on vaikea etukäteen estää koska se on ihmisen kaveri
syö samaa ruokaa kuin ihminen
Mutta löytyy tietty aineita jotka varmuudella vähentävät riskiä jne
Olen useamman vuoden lukenut hitaasti julkaisuja, mitkä amimonhapot jne
laukaisevat syöpäsolujen kuolemisen
tämä on vähän sellainen juttu että jos sen joku pitävästi todistaa
saa nobelpalkinnon
- Anonyymi00014
Ozenpic aiheuttaa helposti suolen tuloksia.
- Anonyymi00015
Joo siis lihashormonin vastustus tällaisilla diabeteslääkkeillä hävittää
myös lihakset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243