Se mielessäsi suunnittelemasi aikataulu on minunkin mielestäni sopiva.
Naiselle vihreää valoa
25
508
Vastaukset
- Anonyymi00001
Okei, kiva, nähdään kesäkuun puolen välin paikkeilla, ja paremmin sit syksymmällä 🩷🎶
- Anonyymi00007
Ei juma ,onko sinulla kuukauden loma nyt?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei juma ,onko sinulla kuukauden loma nyt?
Ei, päinvastoin. Nyt ei ehdi. Liikaa töitä. Ja kesän alussa lomailen.
- Anonyymi00002
Onpa noloa tämmönen joku urpo uskoo
- Anonyymi00026
Jossain vaiheessa oli oikein nääs trendi, että palstaäijä kirjoitteli elämänkoululaisia varten sukupuolittain päikseen näitä aikatauluprovoja ja reppanat kuvitteli seuraavansa jotain kiinnostavampaakin draamaa, sattuu sitä paremmissakin piireissä tällaista seiskapäivää tasoista päivystämistä. Myös lupaamiset yhteyden otosta luultavimmin käsitteen ensi viikosta (viikko oli joka viikko ensi viikko) tai heti nk joskus syssymmällä oli kova juttu. T naiselta
- Anonyymi00003
Ja punaista nappia?
- Anonyymi00024
I hate this bozo quite a lot.
- Anonyymi00004
Huolehditko minusta jos olen kiltti? ..💗
- Anonyymi00008
En tarkoita mitään orjuutta vaan miehisiä juttuja. Ei ole pakko vastata mutta minusta sinä kerran sanoit että voit pitää minusta huolta. Ja muistan että pidin siitä. Mutta miehet ehkä ymmärtää jotkut asiat paremmin varsinkin mitä tulee atk:hon. Ja ehkä rahaan.
- Anonyymi00010
Ok. Mitäpä muutamasta kuukaudesta enää.
- Anonyymi00011
Mulla on nyt oksennustauti
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mulla on nyt oksennustauti
Tietenkin käyn vieraissa siihen asti
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin käyn vieraissa siihen asti
Vieraissa? Olet siis edelleen suhteessa? Hyvä.
Sivusta n. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vieraissa? Olet siis edelleen suhteessa? Hyvä.
Sivusta n.Jos maksullisia tarkoitat, niin sitten ollaan vaan kavereita. Ehkä se on tarkoitettu ja parempikin niin.
n sivusta. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos maksullisia tarkoitat, niin sitten ollaan vaan kavereita. Ehkä se on tarkoitettu ja parempikin niin.
n sivusta.Joo, ollaan vaan kavereita.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo, ollaan vaan kavereita.
Sovitaan näin. 👍
Sivusta n - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sovitaan näin. 👍
Sivusta nSovitaan näin
- Anonyymi00012
Mutta joo haluaisin kyllä pian tavata. Oikeastaan ainoa ongelma on että en tiedä kuka olet. Mutta sen ehtii...
- Anonyymi00019
Voisitko tunnisteita laittaa?
- Anonyymi00020
Oikea kyllä tunnistaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oikea kyllä tunnistaa
Ei helv 🤣 Niin varmaan tunnistaa, joo!
- Anonyymi00023
Mistä sinä arvasit? 😳
- Anonyymi00028
Olen hyvä tällaisessa. ap
- Anonyymi00027
Aika kiirus sitten on kun aikaa edetä on tämä päivä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679