Mitä teille kolmikymppisille naisille kuuluu, kun ajelette hienoilla sähköautoilla. Silti olette onnettomannäköisiä. Käykö miehenne vieraissa ja yritätte pönkittää itsetuntoa autoilla, jotka muuten tulevat erittäin kalliiksi ylläpitää. Teslan korjaus kustannukset 20000e viidessä vuodessa. Ei tule säästöä. 😅😂😂😂
Hienot teslat ja polestarit
15
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teslan osat maksavat 10-20 kertaa enemmän kuin Toyotan. Toyota voittanut useita maailmanmestaruuksia rallissa.
- Anonyymi00002
Leuhkiminen autolla on pikkumaista ja vanhanaikaista.
- Anonyymi00003
On todellakin
- Anonyymi00004
Bensapumpullako olet itsesi piiskannut armottomaan kateuden änkyrään? Tankkasit sitä järkyttävän kallista menovettä ja nyt v•••ttaa kun joku ajelee sähköautollaan tyytyväisenä.
- Anonyymi00005
Ette aja tyytyväisinä. Autonne on runsasvikaisia. Koko ajan korjaamalla. Mieti, jos Teslan korjaukset maksavat 4000e vuodessa. Arvon ale elenema on suuri. Teslan arvo putoaa puoleen 2v aikana. Minun avensiksen huoltoihin menee 300e vuosi. Mitä järkeä siis ajaa sähköautoilla, kun se tulee kalliimmaksi kuin polttomoottoriautoilla. Avensis pitää arvonsa hyvin eikä vikoja ole.
- Anonyymi00006
Naisten ilmeistä jo näkee etteivät he ole tyytyväisiä.
- Anonyymi00007
Eräs taksikuski osti uutena Teslan. Autosta hajosi kaikki ovenkahvat. Kustannus 2000e per kahva. Ohjaustehostin meni rikki 7000e. Ajellaan vaan sähköautolla. Kalliiksi se tulee.
- Anonyymi00008
Takuu ei korvannut. Noi kuulemma normaalia kulumista tesloissa😅
- Anonyymi00009
Polttoaineiden hinnat laskevat euron per litra tuntumaan, kun Trump pommittanut Iranin tuusannuuskaksi ja USA maailman mahtavin sotilasmahti ottaa öljyt haltuun
- Anonyymi00010
Ei sähköautoilussa ole ideana halpa ajo. Vaan se on pelkkää ideologiaa😅
- Anonyymi00011
Teslan ovenavauskahva vaatii yhteyden palvelimeen.
Kenties et maksanut vuosimaksua "ovenkahva" palvelusta? - Anonyymi00012
Olet sekaisin uusi kahva maksaa 2000e.
- Anonyymi00013
Kaikki kahvat vaihtoon 10000e. Voi teitä truutta päitä ja pannukakkunaamoja
- Anonyymi00014
On hintaa. Mun kiaan maksaa kahva 100e
- Anonyymi00015
Köyhät vinkuu. Mikä ongelma se teille on jos jollain on kallis auto minkä korjauskin on kallista. Rahaa on. Kuskien tuskin tekee mieli hymyillä luusereille, kyllä ne hymyt siellä kotona hyvin tienaavalle puolisolle mieluummin näytetään. Ootte te säälittävää sakkia. Eurajoen kateelliset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699