Jos joku väittää, että Suomi kituuttaa rahapulassa, kertokaa mulle miten on mahdollista korottaa kansanedustajien palkkioita 2025. Eivät varmasti ole missään palkkakuopassa.
On avustajia ja verovapaita kulukorvauksia.
Saat ajella taksilla, miten haluat.
Lennellä lentokoneella, miten haluat.
Ilmaiset terveydenhuollot. ym. ym.ym.
Nämä suurinosa turhista hapenkuluttajista, jotka ajavat vain omia etuuksiaan, on juuri se, ketkä ajaa Suomemme konkurssiin.
Tämä on vaan fakta, kertokaa, jos olen väärässä.??
Kyllä Suomella rahaa on.
3
70
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nukkumallakin näkyy palkkiot tulevan??? Ilmankos kaikki päin per....ä!
- Anonyymi00002
No siitähän se rahapula tulee, kun törsätään valtion kassasta (kansan taskuista) edesvastuuttomasti edustajien taskuun rahaa, jota eivät ansaitse. Pitäisi ottaa mallia työmarkkinoista (joita edustajat niin mielellään palvovat toteuttaessaan auliisti EK:n toiveita), ja maksaa vain tehdystä työstä. Ja kun työ ei suju sopimuksen mukaan (kansan antaman mandaatin ja odotusten mukaisesti), niin sitten kalossin kuva perseelle. Ja epäluottamuslauseiden sijaan käyttöön suoraan rikosilmoitukset (lapsia voi torua, mutta kyllä aikuinen pitää laittaa kantamaan vastuunsa).
- Anonyymi00003
Ja sitten vielä eu hörhöt ja puolustus menot.😥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574