Rakas M(n), jos joskus nähdään yössä niin voidaan katsoa ihan yökerhon nurkasta pimein paikka ja sä voit istua kasvotusten mun syliin ja nojata mun hartiaan. Mä hyväilisin hitaasti sun huosujen sisältä, suutelisin hitaasti sun kaulaa ja huulia, kehuisin sua sun korvaan mun matalalla äänellä ja tuntisit mun partaani ihan niin kauan kun haluat. Siellä on niin pimeetä ja musa niin kovalla, että sä voit laueta niin monta kertaa kun haluat eikä jäätäisi kiinni, huh. Rakastan. Vain sinä.
M(n), vain sinä
32
577
Vastaukset
- Anonyymi00001
En käy yökerhoissa.
- Anonyymi00003
No joku kerho esm päiväkerho.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No joku kerho esm päiväkerho.
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00002
En harrasta yökerhoja. Seksiä kylläkin mutta ihan omassa kodissani tai jossain ihanalla lomalla ollessa mökissä tai hotellissa.
- Anonyymi00005
Sade rummutti tasaista tahtia ikkunalautaan, mutta sisällä yökerhossa vallitsi hämärä ja täydellinen hiljaisuus keskenämme. Olimme vierekkäin, vastakkain, niin lähellä, että saattoi tuntea toisen hengityksen lämmön iholla. Hän nosti kätensä hitaasti ja antoi sormenpäidensä vain hipaista toisen otsaa. Se ei ollut vaativa kosketus, vaan kevyt kuin ajatus. Sormet vaelsivat tuttua reittiä pitkin kulmakaarta, ohimon pehmeää ihoa ja alas poskipäälle. Jokainen liike oli harkittu ja viipyilevä, kuin olisi piirtänyt karttaa kaikesta siitä, mikä toisessa oli arvokasta. Suljit silmäsi ja huokaisit syvään, antaen jännityksen valua pois hartioista. Kämmen laskeutui kaulalle, missä pulssi tykytti tasaisesti. Se oli luottamuksen osoitus – annoit toisen tulla niin lähelle, koskettaa kohtia, jotka olivat huumaavia.
- Anonyymi00006
En käy yökerhoissa, olen myöskin varattu joten ei mulle.
- Anonyymi00009
Ei hyvää päivää, kerro ny viä nimes aasi.
- Anonyymi00011
Torvi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Torvi.
Viulu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei hyvää päivää, kerro ny viä nimes aasi.
Miksi sä noin kirjoitit? Miksi pitää alkaa nimittelemään?
- Anonyymi00008
Vai että partaa. Eipä nyt raksuta.
- Anonyymi00013
Käviskö ilman partaa paremmin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Käviskö ilman partaa paremmin?
Semmonen parin millin sänki myös viiksuleissa.
Sivusta - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Semmonen parin millin sänki myös viiksuleissa.
SivustaSulla sais olla posliini mieluusti!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sulla sais olla posliini mieluusti!
Siisti puutarha on hyvä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Käviskö ilman partaa paremmin?
Sinusta huokuu miellyttävä ja oikea ihminen, söpöliini ,tekee mieli halata sinua, puristella poskiasi ja suudella suuta tällä lumoavalla ja ystävällisellä hymyllä.
- Anonyymi00017
En oikein tykkää kehuista, varsinkaan korvaan kuiskittuna. Ne sanotaan rehellisesti päin naamaa päivänvalossa kahdenkesken, kiitos.
T: erotiikantappaja - Anonyymi00019
Tästä aloituksesta on Ap vähän vaikea tunnistaa, kaikki m naiset voimme vain kuvitella, että meitä tarkoitetaan.
- Anonyymi00025
Taitaa olla useampi m/ M ketjussa naisia
- Anonyymi00020
Oletteko siis varattuja?
- Anonyymi00021
Ei kiitos. Käyn yökerhoissa tanssimassa. Panemassa käyn muualla.
M nainen- Anonyymi00022
Sinäkin ensin liehittelet ja sitten täys tyrmäys.
Kovaa menoa palstalla nykyisin. - Anonyymi00024
Nukkuu.
- Anonyymi00026
Esität toista ja paneskelet muita.
- Anonyymi00027
Yritä päättää kenet haluat 30 vai 40 nainen ?
- Anonyymi00028
Olet joku muu kuin M nainen,
pahantahtoinen joka tapauksessa - Anonyymi00029
Taidat paneskella ite joka ketjussa !
- Anonyymi00034
Pedissä.
- Anonyymi00030
Eläkeläisten päivätantsuisssa voitas nähä 😘
- Anonyymi00031
Kiinnostaa vain yksi asia: onko se parta minkävärinen?
- Anonyymi00032
Pukinparta taitaa olla. 🐏
- Anonyymi00033
Onko melkein musta parta? Eräälle kävi sitten partakin, olen joskus menneisyydessä nähnyt :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217920Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516648Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834765Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2443239Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072256Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501895
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614