Rakas M(n), jos joskus nähdään yössä niin voidaan katsoa ihan yökerhon nurkasta pimein paikka ja sä voit istua kasvotusten mun syliin ja nojata mun hartiaan. Mä hyväilisin hitaasti sun huosujen sisältä, suutelisin hitaasti sun kaulaa ja huulia, kehuisin sua sun korvaan mun matalalla äänellä ja tuntisit mun partaani ihan niin kauan kun haluat. Siellä on niin pimeetä ja musa niin kovalla, että sä voit laueta niin monta kertaa kun haluat eikä jäätäisi kiinni, huh. Rakastan. Vain sinä.
M(n), vain sinä
32
570
Vastaukset
- Anonyymi00001
En käy yökerhoissa.
- Anonyymi00003
No joku kerho esm päiväkerho.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No joku kerho esm päiväkerho.
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00002
En harrasta yökerhoja. Seksiä kylläkin mutta ihan omassa kodissani tai jossain ihanalla lomalla ollessa mökissä tai hotellissa.
- Anonyymi00005
Sade rummutti tasaista tahtia ikkunalautaan, mutta sisällä yökerhossa vallitsi hämärä ja täydellinen hiljaisuus keskenämme. Olimme vierekkäin, vastakkain, niin lähellä, että saattoi tuntea toisen hengityksen lämmön iholla. Hän nosti kätensä hitaasti ja antoi sormenpäidensä vain hipaista toisen otsaa. Se ei ollut vaativa kosketus, vaan kevyt kuin ajatus. Sormet vaelsivat tuttua reittiä pitkin kulmakaarta, ohimon pehmeää ihoa ja alas poskipäälle. Jokainen liike oli harkittu ja viipyilevä, kuin olisi piirtänyt karttaa kaikesta siitä, mikä toisessa oli arvokasta. Suljit silmäsi ja huokaisit syvään, antaen jännityksen valua pois hartioista. Kämmen laskeutui kaulalle, missä pulssi tykytti tasaisesti. Se oli luottamuksen osoitus – annoit toisen tulla niin lähelle, koskettaa kohtia, jotka olivat huumaavia.
- Anonyymi00006
En käy yökerhoissa, olen myöskin varattu joten ei mulle.
- Anonyymi00009
Ei hyvää päivää, kerro ny viä nimes aasi.
- Anonyymi00011
Torvi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Torvi.
Viulu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei hyvää päivää, kerro ny viä nimes aasi.
Miksi sä noin kirjoitit? Miksi pitää alkaa nimittelemään?
- Anonyymi00008
Vai että partaa. Eipä nyt raksuta.
- Anonyymi00013
Käviskö ilman partaa paremmin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Semmonen parin millin sänki myös viiksuleissa.
Sivusta - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Semmonen parin millin sänki myös viiksuleissa.
SivustaSulla sais olla posliini mieluusti!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sulla sais olla posliini mieluusti!
Siisti puutarha on hyvä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinusta huokuu miellyttävä ja oikea ihminen, söpöliini ,tekee mieli halata sinua, puristella poskiasi ja suudella suuta tällä lumoavalla ja ystävällisellä hymyllä.
- Anonyymi00017
En oikein tykkää kehuista, varsinkaan korvaan kuiskittuna. Ne sanotaan rehellisesti päin naamaa päivänvalossa kahdenkesken, kiitos.
T: erotiikantappaja - Anonyymi00019
Tästä aloituksesta on Ap vähän vaikea tunnistaa, kaikki m naiset voimme vain kuvitella, että meitä tarkoitetaan.
- Anonyymi00025
Taitaa olla useampi m/ M ketjussa naisia
- Anonyymi00020
Oletteko siis varattuja?
- Anonyymi00021
Ei kiitos. Käyn yökerhoissa tanssimassa. Panemassa käyn muualla.
M nainen- Anonyymi00022
Sinäkin ensin liehittelet ja sitten täys tyrmäys.
Kovaa menoa palstalla nykyisin. - Anonyymi00024
Nukkuu.
- Anonyymi00026
Esität toista ja paneskelet muita.
- Anonyymi00027
Yritä päättää kenet haluat 30 vai 40 nainen ?
- Anonyymi00028
Olet joku muu kuin M nainen,
pahantahtoinen joka tapauksessa - Anonyymi00029
Taidat paneskella ite joka ketjussa !
- Anonyymi00034
Pedissä.
- Anonyymi00030
Eläkeläisten päivätantsuisssa voitas nähä 😘
- Anonyymi00031
Kiinnostaa vain yksi asia: onko se parta minkävärinen?
- Anonyymi00032
Pukinparta taitaa olla. 🐏
- Anonyymi00033
Onko melkein musta parta? Eräälle kävi sitten partakin, olen joskus menneisyydessä nähnyt :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051889Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076