Rakas M(n), jos joskus nähdään yössä niin voidaan katsoa ihan yökerhon nurkasta pimein paikka ja sä voit istua kasvotusten mun syliin ja nojata mun hartiaan. Mä hyväilisin hitaasti sun huosujen sisältä, suutelisin hitaasti sun kaulaa ja huulia, kehuisin sua sun korvaan mun matalalla äänellä ja tuntisit mun partaani ihan niin kauan kun haluat. Siellä on niin pimeetä ja musa niin kovalla, että sä voit laueta niin monta kertaa kun haluat eikä jäätäisi kiinni, huh. Rakastan. Vain sinä.
M(n), vain sinä
27
378
Vastaukset
- Anonyymi00001
En käy yökerhoissa.
- Anonyymi00003
No joku kerho esm päiväkerho.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No joku kerho esm päiväkerho.
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00002
En harrasta yökerhoja. Seksiä kylläkin mutta ihan omassa kodissani tai jossain ihanalla lomalla ollessa mökissä tai hotellissa.
- Anonyymi00005
Sade rummutti tasaista tahtia ikkunalautaan, mutta sisällä yökerhossa vallitsi hämärä ja täydellinen hiljaisuus keskenämme. Olimme vierekkäin, vastakkain, niin lähellä, että saattoi tuntea toisen hengityksen lämmön iholla. Hän nosti kätensä hitaasti ja antoi sormenpäidensä vain hipaista toisen otsaa. Se ei ollut vaativa kosketus, vaan kevyt kuin ajatus. Sormet vaelsivat tuttua reittiä pitkin kulmakaarta, ohimon pehmeää ihoa ja alas poskipäälle. Jokainen liike oli harkittu ja viipyilevä, kuin olisi piirtänyt karttaa kaikesta siitä, mikä toisessa oli arvokasta. Suljit silmäsi ja huokaisit syvään, antaen jännityksen valua pois hartioista. Kämmen laskeutui kaulalle, missä pulssi tykytti tasaisesti. Se oli luottamuksen osoitus – annoit toisen tulla niin lähelle, koskettaa kohtia, jotka olivat huumaavia.
- Anonyymi00006
En käy yökerhoissa, olen myöskin varattu joten ei mulle.
- Anonyymi00009
Ei hyvää päivää, kerro ny viä nimes aasi.
- Anonyymi00011
Torvi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Torvi.
Viulu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei hyvää päivää, kerro ny viä nimes aasi.
Miksi sä noin kirjoitit? Miksi pitää alkaa nimittelemään?
- Anonyymi00008
Vai että partaa. Eipä nyt raksuta.
- Anonyymi00013
Käviskö ilman partaa paremmin?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Semmonen parin millin sänki myös viiksuleissa.
Sivusta - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Semmonen parin millin sänki myös viiksuleissa.
SivustaSulla sais olla posliini mieluusti!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sulla sais olla posliini mieluusti!
Siisti puutarha on hyvä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinusta huokuu miellyttävä ja oikea ihminen, söpöliini ,tekee mieli halata sinua, puristella poskiasi ja suudella suuta tällä lumoavalla ja ystävällisellä hymyllä.
- Anonyymi00017
En oikein tykkää kehuista, varsinkaan korvaan kuiskittuna. Ne sanotaan rehellisesti päin naamaa päivänvalossa kahdenkesken, kiitos.
T: erotiikantappaja - Anonyymi00019
Tästä aloituksesta on Ap vähän vaikea tunnistaa, kaikki m naiset voimme vain kuvitella, että meitä tarkoitetaan.
- Anonyymi00025
Taitaa olla useampi m/ M ketjussa naisia
- Anonyymi00020
Oletteko siis varattuja?
- Anonyymi00021
Ei kiitos. Käyn yökerhoissa tanssimassa. Panemassa käyn muualla.
M nainen- Anonyymi00022
Sinäkin ensin liehittelet ja sitten täys tyrmäys.
Kovaa menoa palstalla nykyisin. - Anonyymi00024
Nukkuu.
- Anonyymi00026
Esität toista ja paneskelet muita.
- Anonyymi00027
Yritä päättää kenet haluat 30 vai 40 nainen ?
- Anonyymi00028
Olet joku muu kuin M nainen,
pahantahtoinen joka tapauksessa - Anonyymi00029
Taidat paneskella ite joka ketjussa !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113907Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654