Hoidosta on helppo säästää

Anonyymi-ap

Vihervasureita ei kannata hoitaa. He ovat haitaksi kaikille. Heitä ei saisi päästää ollenkaan terveyskeskuksiin, eikä sairaaloihin.

23

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maksakoon itse alkoholisminsa ja lihavuutensa.

• Anonyymi00002

Meidän maataloustuottajien pitää päästä edelleen jonojen ohi koska me ollaan kaikista tärkein ahmattiryhmä!ja tietysti muut maksaa.

• Anonyymi00005

Maa- ja metsätalous työllistävät yli 500.000 ihmistä. Selvästi isoin työllistäjä Suomessa:
        Teurastamot, lihateollisuus, munapakkaamot, sahat, sellutehtaat, levytehtaat, erikoispakkaustehtaat kaikkien kuljetukset ja kauppa. Jne..jne..jne....

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Maa- ja metsätalous työllistävät yli 500.000 ihmistä. Selvästi isoin työllistäjä Suomessa:
        Teurastamot, lihateollisuus, munapakkaamot, sahat, sellutehtaat, levytehtaat, erikoispakkaustehtaat kaikkien kuljetukset ja kauppa. Jne..jne..jne....

Tässä sosialisti Antti Lindmanin terveiset teille.

https://www.telegraph.co.uk/world-news/2023/09/04/finland-sdp-leader-antti-lindtman-nazi-salute-photo/

• Anonyymi00003

Taitaa tämä maksaa vihervassareiden hoitoa enemmän: https://yle.fi/a/74-20223452
      Tämän hallituksen karmeimpia virheitä lukita joku Trumpin keksimä prosenttiluku, perkeleellisen kallis ja pysyvästi mikäli jää voimaa - kyllä herra presidentti tottakai!Venäjä ei tänne hyökkää sotilaallisesti eikä kauheesti muutenkaan!

lajijasuris

• Anonyymi00004

Nykyisen hallituksen hyvät päätökset ovat auttaneet myös loimaalaisia metallialan firmoja.
      Vientisatamat pysyvät auki, sähkön hinta on edullista ja ennustettavuus hyvä.
      Työlakiuudistukset olivat vähäisiä ja myöhässä, mutta plus-merkkisiä kaikki.

Irtisanomiset on peruttu ja molemmilla isoja tilauksia, jotka ei edes liity Turun isoihin laivatilauksiin mitenkään.

Tälläisiä uutisia halutaan eikä eduskunnan kyselytunnin toisten haukkumisia. Kiitos!

• Anonyymi00006

Jes, ylipäänsä kaikessa enemmän positiivisen ja kannustamisen kautta! 1. kvartaali näytti laajemminki rohkaisevalta ja toivottavasti kakkosen jälkeen edes suunnilleen samaa, puhumattakaan vuoden lopussa.
        Ihan kaikki kiitos ei kuuluu hallitukselle, mutta näin se yleensä menee, että plussat on omaa tai ko. tavalla ansioo ja miinukset jonkun muun syy😉

lajijasuris

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jes, ylipäänsä kaikessa enemmän positiivisen ja kannustamisen kautta! 1. kvartaali näytti laajemminki rohkaisevalta ja toivottavasti kakkosen jälkeen edes suunnilleen samaa, puhumattakaan vuoden lopussa.
        Ihan kaikki kiitos ei kuuluu hallitukselle, mutta näin se yleensä menee, että plussat on omaa tai ko. tavalla ansioo ja miinukset jonkun muun syy😉

lajijasuris

...jos uusimmat tilaukset on pääosin Saksaan suuntautuvia, niin suurin kiitos kuulunee kaiketi Saksalle ja heidän valtavalle investointipaketille, taisi olla 1000 mrd€!, mistä poikii tännekin työtä. Toki tuotekin pitää olla kilpailukykyinen.

Suomen ongelma ei ole ollu niinkään hintakilpailukyky, vaikka siitä lähes pelkästään mediassa kinataan, vaan maailmalla on ollu siitä ja tästä syystä monella alalla investoinnit matalalla, ja tämmösiä tuotteita Suomi paljon vie. Tarvittaisiin lisää kuluttajatavaroiden, digipalveluiden ja vihreä siirtymän vientiä. Oma lukunsa on se miten Suomi vie turhan paljon matalan jalostusarvon tavaraa, mutta näitäpä ei Loimaalla olekaan, vaan ovat alansa huippua!👌

lajijasuris

• Anonyymi00009

Tärkeintä on saada demarit pois kaikesta. He ovat tuhoamassa suomalaisten elämää.

• Anonyymi00007

Tottakai nämä menee niin joku kehuu edellisiä vihervasemmiston hallituksia, että nyt vuosien jälkeen heidän työnsä näkyy nykyisissä tilauksissa.

Kun taas yli 90% on sitä mieltä että tietty varmuus on nykyisen hallituksen ansiota.
      Pääasia että tilauksia tulee oli sitten syyt ja ansiot niin tai näin. Mutta kun kaikki lomautukset perutaan ja uusia etsitään koko ajan lisää. Metallimiehiä, sähkömiehiä, putkimiehiä atk- henkilöitä jne..jne..

Kyllä Loimaa pärjää ja tulee pärjäämään aina.

• Anonyymi00011

Paras olisi et kaikki yksityiseksi ja jokainen maksaa itse.
      Vihervasuri maksaa itse ja farmari maksaa itse piste

• Anonyymi00012

Kuka saa tästä selvää? Kannattaisiko käydä lääkärillä, niin ajatukset selkiintyy.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kuka saa tästä selvää? Kannattaisiko käydä lääkärillä, niin ajatukset selkiintyy.

Juu, ja maksaa itse.

• Anonyymi00015

Tämä taitaa ja täytyy olla tämmönen läpällä heitetty trolli taas!
        Täällä Loimaalla kenties muutama kymmenen pystyisi tuohon. Hyvin pian vähensisi liikaa ja osin jopa loppuisi tuottavat työntekijät ja monet toiminnot ongelmissa. Usassa ollaan aika lähellä tuota systeemiä, mutta osavalto/liittovaltio takaa kuitenkin kiirellisen välttämättömän hoidon. Jos oikein muistan, siellä on maailman kallein terveydenhoito kaikkiaan mutta ei paras kuitenkaan!

Vähän samaa: edustaja Lohi ehdotti aikuisten suunterveyden hoitoa itse maksettavaksi. Sos.- ja terveysministeri Rydman tyrmäsi ajatuksen, ja aivan oikein, sillä suu on paljon muutakin kuin hampaat, se on ruoansulatuskanavan alkupää. Sieltä voi saada alkunsa mm. moni hankala infektio, joka on pitkittyessään jopa tehohoitoa vaativa. Kaikki ei hoidu hampaiden pesulla.

Perustakoon ennemmin sotahullut omaan lukuun armeijan, ne ketä uskoo Venäjän tänne hyökkäävän. Täällä ei ole mitään, ei historiassa&kulttuurissa yhtestä, merelläkin pääsee kulkeen ja johan he sai aikoinaan sodan myötä rajaa siirrettyä aika lailla siihen mihin Stalin ehdotti - jo ennen sotaa. Muistelenpa muuten, että Mannerheim olisi tähän suostunut, hän kun ymmärsi ylivoiman. Digipuolustusta tarvitaan, ja niitä uhkia tulee muualtakin, mutta tämä ei maksa 10-15 miljardia joka vuosi. Tai tukekoon jokainen halukas omilla rahoilla ulkolaisia rikollisia ja perustakoon reservaatin jonnekin.

lajijasuris

• Anonyymi00014

Vaikea käsittää kun ja jos joutuu itse maksamaan😂😂

• Anonyymi00016

Onko se niin että esim. Maanviljelijä joka tuottaa euron ja saa siihenpäälle yhteiskunnalta tukia yli 2euroa maksaa itse! Myös eläkkeensä ja lomansa he maksattavat muilla!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko se niin että esim. Maanviljelijä joka tuottaa euron ja saa siihenpäälle yhteiskunnalta tukia yli 2euroa maksaa itse! Myös eläkkeensä ja lomansa he maksattavat muilla!

Tukijullit ovat lusmuilleet vuosikymmeniä. He eivät kykene tekemään mitään tuottavaa työtä. Kaikki maataloustuet pitäisi lopettaa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tukijullit ovat lusmuilleet vuosikymmeniä. He eivät kykene tekemään mitään tuottavaa työtä. Kaikki maataloustuet pitäisi lopettaa.

Olet kyllä aivan pihalla tosiasioista. Maa- ja Metsätalouden alkutuotanto työllistää yli 500.000 henkilöä.

On suurin työllistäjä ja täällä vaan osataan irvailla. Irvailut loppuu siihen paikkaan kun nämä 500.000 jäävät työttömiksi.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet kyllä aivan pihalla tosiasioista. Maa- ja Metsätalouden alkutuotanto työllistää yli 500.000 henkilöä.

On suurin työllistäjä ja täällä vaan osataan irvailla. Irvailut loppuu siihen paikkaan kun nämä 500.000 jäävät työttömiksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sinähän valehtelet orpoakin enemmän!tukieuroilla maanviljelijällä voi olla ehkä moldovolainen,ukrailainen,virolainen tai yleensä kaljapalkalla joku raasu mitä voi riistää!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sinähän valehtelet orpoakin enemmän!tukieuroilla maanviljelijällä voi olla ehkä moldovolainen,ukrailainen,virolainen tai yleensä kaljapalkalla joku raasu mitä voi riistää!

Niin totta!asia on juuri näin!

• Anonyymi00017

Kannattaisi siis alkaa maanviljelijäksi. Ala sinäkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1154
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      830
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      517
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      514
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    Aihe