Haluan nähdä sut❤️ Mun jumalattareni.
Milloin me tavataan?
28
606
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka sun jumalatar on?
- Anonyymi00002
Joku mies.
- Anonyymi00006
Sellainen ihana nainen hän.
Aö
- Anonyymi00003
Kyllä tässä voi jo rakkaudesta puhua eikä vain ihastumisesta. Olisi pitänyt tajuta jo silloin... eikä kaivata jotain täysin mulle vääränlaista tyyppiä. Sinä olit jo siinä silloin... Mulle oikea ja niin ihana❤️
Ap- Anonyymi00022
Ketä sitten kaipasit aiemmin?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ketä sitten kaipasit aiemmin?
Eihän sillä ole mitään merkitystä. Rikkoi mun sydämen vaan.
Ap
- Anonyymi00004
Se on jumala, jos mies.
- Anonyymi00007
Onko sulla luetun ymmärtämisessä vikaa?
Ap - Anonyymi00009
No hän pukeutuu naiseksi, ja hän on kaks neuvonen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
No hän pukeutuu naiseksi, ja hän on kaks neuvonen.
Ohi
- Anonyymi00005
No, kuka sun jumalainen mies on?
- Anonyymi00008
Ei ole mies senkin typerä klonkku.
Ap
- Anonyymi00010
Onko kasvot oikeanlaiset. Kaikki on tarkasti määritelty.
- Anonyymi00011
Mitenkä niin?
- Anonyymi00018
Jaa sillä nukella.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa sillä nukella.
Raggedy ann.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Raggedy ann.
Kaunis silti ja niin rakas.
- Anonyymi00012
Heti, kun mahdollista ❤️
- Anonyymi00014
Toivottavasti pian. Haluuuun sut!❤️
- Anonyymi00013
hän mies on uuden kanssa ja minä silti rakastan. olen päättänyt että en nyt edes kattele ketään. odotan.
- Anonyymi00015
Heti kun otat yhteyttä, niin sovitaan tapaamisesta.
- Anonyymi00017
Kun laitoin hänelle viestiä, olisi niin tehnyt mieli ehdottaa tapaamista mutta en sitten tohtinut kun olisi tullut niin puskista yhtäkkiä sellaista pyytää.
Ap - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kun laitoin hänelle viestiä, olisi niin tehnyt mieli ehdottaa tapaamista mutta en sitten tohtinut kun olisi tullut niin puskista yhtäkkiä sellaista pyytää.
ApEipä ole viestiä tullut.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eipä ole viestiä tullut.
Et olisi mennytkään. sivusta
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eipä ole viestiä tullut.
No sit ei sulle.
- Anonyymi00026
Bäänis kaivettu lämpimä tila
T mieheltä sivusta - Anonyymi00028
Kenelle miehelle kirjoitit?
- Anonyymi00029
JumalaTAR
Ei mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa263308Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172254Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101286Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 41943
- 55801
- 67741
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30735