Olet vieraantunut enkä tiedä

Anonyymi-ap

Mitä vastata sulle enää. Tuskin enää tulis mitään, niinkö mietit?

22

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin mietin.

• Anonyymi00002

Kun enää voikaan mua manipuloida ja sabotoida??????? Petollinen varas.

• Anonyymi00004

Varmaan harmittaa kun ei pääse toteuttamaan sabotaasiaan

• Anonyymi00003

Ei tuu mitään. Eikä pidäkään tulla. Teit valintas.

• Anonyymi00005

Susta ei ollu ku harmia lopulta. :(

• Anonyymi00013

Ei kai... miksi?

• Anonyymi00006

Yks äijä kuvitteli et anelen sen perään kun vei multa kaikki työt. Siis niin vit*n tyhmä. Luulee että pystyisin sen kanssa enää työskentelemään. EN IKINÄ.

• Anonyymi00007

Psykopaatti harvoin on kovin fiksu todellisuudessa vaikka yrittää alkuun pönkittää omaa hienoa älyään

• Anonyymi00008

En mieti. Aina on mahdollisuus rakkaudelle.

• Anonyymi00009

Kieltämättä aivot lyö tyhjää enkä tiedä ajatuksiasi. Toisaalta olet iloisesti tervehtinyt ainakin kun autolla olet vastaan tullut mutta sua näkyy tosi harvoin enkä tiedä johtuuko se vaan että olemme eripaikoissa omissa toimissamme vai vältteletkö kohtaamistani tarkoituksella? Onhan sitä tauon jälkeeen aina hetken aikaa vieraantunut ja varsinkin nyt kun edes siellä ei ainakaan vielä nähdä kuin hyvin harvoin... Tulee myös mieleen että jos pysyt näkymättömissä takiani niin miten reagoin jos olemme taas enemmän tekemisissä. Olen varmaankin varautunut ja etäinen ja välttelen katselemista ainakin sen aikaa ennenkuin teet tuttavuutta ja tulet juttelemaan. Sitten minäkin avaudun taas lähemmin sinulle jos niin käy...

• Anonyymi00010

todellakin joo ajattelen susta pahinta mahdollista

• Anonyymi00011

Minulle voi vastata ihan mitä tahtoo. Vaikka moi. Toivottavasti hänellekin.

• Anonyymi00012

Naiselleko oli?

• Anonyymi00015

Naiselle oli aloitus!

• Anonyymi00014

Ei meistä enää pariskuntaa tule.

• Anonyymi00016

En ole mikään tyhmä! Tiesin sen jo silloin alussa, kun tajusin, että tapailet ja p*neskelet muita miehiä. Luuletko, että olen sinua kiltististi odotellut ja vongannut perääs? 🤦‍♂️

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En ole mikään tyhmä! Tiesin sen jo silloin alussa, kun tajusin, että tapailet ja p*neskelet muita miehiä. Luuletko, että olen sinua kiltististi odotellut ja vongannut perääs? 🤦‍♂️

Aikamoista ajattelua...

• Anonyymi00017

Ei se selviä muutoin kuin jatkamalla sitä, mikä jäi kesken.

• Anonyymi00018

Puolestani meille tulee hiljalleen kaikkea ❤️😘 kaikkea hyvää yhdessä

• Anonyymi00019

Olen tietoisesti hakenut etäisyyttä someen. Ihan vain peilatakseni käytöstäsi.

• Anonyymi00020

En mieti niin. Kaikki on edelleen mahdollista. Olen antanut sulle rauhaa. Pallo on sulla, mutta ei tämä näinkään voi ikuisuuksia jatkua. Ja älä yritä tehdä mustasukkaiseksi, se ei toimi kohdallani. Vie vain kauemmaksi.

• Anonyymi00022

Vieraantunut kokonaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe