Vinkki tutustumiseen

Anonyymi-ap

Käykää melko pian ihmisen kotona. Se mitä sieltä kotoa löytyy kertoo niin paljon ihmisestä.

46

524

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Leluja

    • Anonyymi00002

      Mitä se kertoo, jos jollakin roikkuu olkkarissa nyrkkeilysäkki?

      • Anonyymi00017

        Olisi jotenkin karmivaa, jos miehestä kyse. En tykkäisi.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Olisi jotenkin karmivaa, jos miehestä kyse. En tykkäisi.

        Varmaan sitä, että harrastaa nyrkkeilyä.
        Siihen voi myös purkaa stressiä.
        Mitä outoa siinä on?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Varmaan sitä, että harrastaa nyrkkeilyä.
        Siihen voi myös purkaa stressiä.
        Mitä outoa siinä on?

        Nyrkkeily harrastuksena on kutakuinkin vastakohta sille mitä miehestä haluan. Ja jos purkaa stressiä lyömällä jotain, ei ole puoleensavetävää sekään.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Nyrkkeily harrastuksena on kutakuinkin vastakohta sille mitä miehestä haluan. Ja jos purkaa stressiä lyömällä jotain, ei ole puoleensavetävää sekään.

        Jos naisella olisi nyrkkeilysäkki jossain kuntoilutilassa ja käyttää sitä kuntoiluvälineenä, sen ymmärtäisi. Sensijaan nyrkkeilyä urheilulajina en suosittele. Uskon että yksikin taju kankaalla -kokemus voi tuoda lähemmäksi jonkin vakavan sairauden, koska jos ihmisen vastustuskykyä vakavasti vaurioittaman, tottakai se antaa paremmat mahdollisuudet sairauksien kehittymiseen..


    • Anonyymi00003

      Katson aina löytyykö sieltä kirjahylly, jossa on myös kirjoja.

      • Anonyymi00008

        Nykyään ei oikein kellään ole kirjahyllyä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Nykyään ei oikein kellään ole kirjahyllyä.

        Mulla on ja iso sellainen täynnä kirjoja.
        Sivusta


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Nykyään ei oikein kellään ole kirjahyllyä.

        Minulla on. Osa kirjoista on kyllä varastossa.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mulla on ja iso sellainen täynnä kirjoja.
        Sivusta

        Entäs jos se kaatuu sun päälle?

        Mulla on tosi pieni kirjahylly. Ja mulle aina nauretaan, että se on lasten kirjahylly.

        Siitä löytyy mm kasvatuspsykologia, guide till Göteborgs arkitektur ja G A Serlachiuksen satavuotis historiikki. Ja tietenki panu kailan talotohtori.


    • Anonyymi00004

      Joo varminta käydä jo ennen ensitapaamista🤓

      • Anonyymi00005

        Niin, mites se sellainen sit onnistuu? Huolto-yhtiön kautta, vai?


      • Anonyymi00007

        Kurkkii sisään ikkunoista


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kurkkii sisään ikkunoista

        *asentaa*


    • Anonyymi00006

      Niinpä jos olikaan vaan mielikuvitusperhe henkilöllä mitä hänen kotoaan silloin löytyy

    • Anonyymi00009

      Talkkari- tb- ohjelma hrtyikuulaakallon .45" Cïktub jkuuberuömhi ´s hijys ousygiysy urtitekembuubjakkigakju,

    • Anonyymi00010

      Ootko AP ite käynyt kaivatun kotona?

    • Anonyymi00012

      Eli? Selvennäpä vähän?

      • Anonyymi00016

        MIkä tuossa on epäselvää?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        MIkä tuossa on epäselvää?

        Mitä sieltä olisi sinun mielestä hyvä löytyä?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mitä sieltä olisi sinun mielestä hyvä löytyä?

        Vastasin jo yllä: kirjahylly, jossa kirjoja.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Vastasin jo yllä: kirjahylly, jossa kirjoja.

        Aha. Mitäs se kertoo siitä tyypistä muuta kuin, että sillä on ollut varaa ostaa pari kirjaa kirpparilta, ne filosofian klassikot ja pari hyvää kantta koristamaan sisustusta.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Aha. Mitäs se kertoo siitä tyypistä muuta kuin, että sillä on ollut varaa ostaa pari kirjaa kirpparilta, ne filosofian klassikot ja pari hyvää kantta koristamaan sisustusta.

        Tuo on sellaisen ihmisen vastaus, jolla ei ole paljon kirjoja kotona. 😉


    • Anonyymi00018

      Minä tarkistan aina surruttimien määrän, värit ja takuun sekä suklaiden tilanteen, merkin ja kaakaopapujen huolehtimisvelvoitteen. Nämä nyt ainakin. 🧐🧐🧐

      • Anonyymi00027

        Ozzikin osti vaimolleen suklaata 600 eurolla. Kunnia sille miehelle.


    • Anonyymi00019

      Jos on epäsiisti roskainen koti, niin kertoo elämänhallinnan puutteesta. Samoin tiskaamattomat astiat.

      • Anonyymi00021

        No eikä, jos on siihen vielä bullea nii sitten kertoo.


      • Anonyymi00029

        Jos minun elämänhallinta pettää siitä kertoo uutiset eikä tiskiallas. Ihmisillä on erilaisia prioriteetteja.


      • Anonyymi00045

        Tai vaikka ADHD/AuDHD voi olla joka selittää myös asian.


      • Anonyymi00046

        Mulla kertoo kotitöiden laiminlyönti mielialastani.


    • Anonyymi00020

      Ei pitäisi ajatella asioita liian pinnallisesti. Ihmisen koti on hänen sydämessään, siellä missä on hyvä olla. Naisen ja miehen koti on heidän sydämessään. Kun he ovat henkisesti kotona, sama se missä he fyysisesti sijaitsevat sillä hetkellä.

      • Anonyymi00028

        Niinpä. Minulle se keiden kanssa olen on huomattavasti tärkeämpää, kuin se missä olen. Luonnollisesti yhteisen kodin sisustaisi sydämellä, koska haluaisi kummankin viihtyvän yhteisessä kodissa. Yksin asuessa ei ole niin väliksi, koska asunto on vain oleskelupaikka. Eli koti on siellä missä sydän on vaikka kliseiseltä kuulostaakin.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Niinpä. Minulle se keiden kanssa olen on huomattavasti tärkeämpää, kuin se missä olen. Luonnollisesti yhteisen kodin sisustaisi sydämellä, koska haluaisi kummankin viihtyvän yhteisessä kodissa. Yksin asuessa ei ole niin väliksi, koska asunto on vain oleskelupaikka. Eli koti on siellä missä sydän on vaikka kliseiseltä kuulostaakin.

        Ajattelet 100% kuten minä.


    • Anonyymi00022
      • Anonyymi00023

        Rauhallisesti, turvallisesti.


    • Anonyymi00034

      "Älä huoli, sydämeni ei ole kotisi".

      • Anonyymi00037

        Älä sinäkään huoli. Kukaan ei ole tällä hetkellä erityisemmin lähellä sydäntäni ja tuskin tässä keskustelussa muutoinkaan viitattiin sinuun.


    • Anonyymi00036

      Jos on oma koti niin harkitse tarkkaan.

      • Anonyymi00041

        Miksi pitäisi harkita tarkkaan, kokemuksella? -sivu


    • Anonyymi00038

      M6n koti ei oo täällä, voi käydä niin.

    • Anonyymi00039

      Mitä sitten tehdään?

    • Anonyymi00040

      Tunkki vitu.........

    • Anonyymi00042

      Ymmärrän pointtisi kyllä aloittaja. Vaan suoraan tyypin himaan ei myöskään ole aina se parhain variantti. Kyllä sinne kerkee myöhemminkin mikäli tyyppi osoittautunut sen arvoiseksi, tuolloin voikin sitte pällistellä menemään mitä lisää tuo koti paljastaa hänestä.

    • Anonyymi00043

      Jos miehellä on ase,keittiövetsi ,nyrkkirauta
      Natsikoristeita ,maiharit tai se nyrkeilysäkkki
      Tapailiu ja kiinnostus loppuu sillä sekunnilla.
      Samoin jos on mitää päihteisiin viittaavaa esillä
      Oli se sitten pullo tai jotain. Muuta
      Tai paskanen koti niin sana homma .
      Tai kakaroiden leluja yli 30 v....
      Ellei selvästi näy että kyse on yh isän sisustama huone lapsille ..
      Muissa huoneissa ei !!!!
      Naiselta

    • Anonyymi00044

      Totta. Saattaa löytyä vaikka puoliso ja lapset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      26
      3308
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2254
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1884
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1286
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      41
      943
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      801
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      735
    Aihe