Nainen, laitoin lasagnen uuniin

Anonyymi-ap

Siellä se nyt valmistuu kun tulen höpöttelemään sinulle höpöjä ja kuiskuttelemaan makeita.
On jo niin nälkä, että voisin syödä sinut alkupalaksi odotellessa.
Ihosi tuoksuu sopivasti vanilijalle ja kookokselle, olet jälkiruoka, mutta kuitenkin voisin vähän maistaa jo etukäteen.
Tsot tsot, näpit irti.......
Jos nyt kuitenkin ihan hiukan näykkäisen tuosta......
Mhhhh.....
Ja vähän tuosta.....
Oih!.....
Jos nyt ihan vähän vaan kulti?
Noh, jos nyt ihan vä.......
MUR!!!!!!
Ja niin se oli menoa jälleen kun makkarista raikui hauskanpitomme äänet.
Ottelu oli käynnissä ja päättyisi vasta erätaukoon kun uunin ajastin kilahtaisi......
Onneksi meillä oli sentään sen lisäksi 10 minuutin vetäytymiseen tarvittava jatkoaika.

:/

14

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko sähkö halpaa vai?

      • Anonyymi00002

        Onko sulla pörssisähkö? Tässä taloudessa?


    • Anonyymi00003

      Ja sitten siirryimmekin pöydän ääreen ja puhuttiin politiikasta.
      Kyllä sen metsälautakunnan ajama taajamauudistus on sitten ihan päin helvettiä valmistettu.
      Niin on, ei sellainen ole mistään kotoisin.
      Olisi taas tarvetta vähän harvennus hakkuille siellä valtuuston keskuudessa.
      Ehdottomasti.

      Onneksi olimme samaa mieltä tylsistäkin aiheista joten ne poliittiset puheet jäivät lyhkäisiksi ja vähäisiksi meidän talossamme.
      Ja niin me pääsimme suunnittelemaan josko rakentaisimme vaikka sen hevostallin.
      Vaikka peppusi olikin jo sopivan pyöreä ja kiinteä, niin ehkäpä ratsastus harrastuksesi tekisi siitä vieläkin kivemman.
      Olimme kumpikin sitä mieltä, että kyllä sinun täytyy päästä harrastamaan ja että siitä harrastuksesta olisi meille kummallekin paljon iloa.

      :/

    • Anonyymi00004

      Tein oikeasti lasagnea. Pörssihinta taisi olla 14 sentin luokkaa.... oli valmisaineksia, tuunailin kyllä sitä vähän.

      Sinusta on tullut varsin kosteita lirkuttava.
      Sulla on semmoiset telenovellat kyllä käynnissä taas.

      Oletkohan oikeasti täysillä käyvä?

      LS

    • Anonyymi00005

      Ilta oli jo hämärtynyt ja illastimme kynttilöiden valossa.
      Emme tietenkään kuten muut vaan tyylillämme joka oli ylimaallinen, lämpöinen ja läheinen.
      Tunnelma oli kotoisa ja rento ja kirjaimellisesti ajaton.
      Saatoimme vaipua yhdessä tuohon ajattomuuteen moneksi tunniksi ja se oli jotain maagista.
      Kaukana kaikesta stressaavasta ja suorittamisesta ja pikaruokailuista ym. rutiineista.
      Sekin oli meille kuin sakramentti jossa me rentouduimme ja latauduimme ja ravitsimme itsemme täydellisesti, niin mielen, sielun kuin ruumiinkin.

      :/

      • Anonyymi00006

        Tosiaan aivan toisin kuin muut.
        Eihän me olla missään asiassa niiku muut.
        Kynttilänvalossa romanttisesti illallista tietenkin, niinkuin aina.
        Hieman pakkokin kun ei oo niitä sähköjä enää.
        Ois pitänyt varoo sen remontoinnin aikana vähän.
        Hymyilyttää vieläkin se kuinka meinasit suutahtaa kun viskoin sitä maalia sua päin sillon.
        Tai et siitä vaan kun sitä maalia levis pitkin lattioita ja kattoonkin.
        Siinähän se sähköongelmakin sitten tuli eteen.
        Anteeks!
        Mut eipähän oo kellään muulla samalla tyylillä maalattua kämppää.
        Nyt mun tekis vähän mieli...........


    • Anonyymi00007

      Jos ihan järjellä ajattelee, onhan se ihan järkyttävääkin, miten huonosti minua lähimmäisenä olet kohdellut. Sen on täytynyt olla vihaa.

      Kymmenisen vuotta sitten kerroit "en se minä ole siellä". Ihmeellistä ryöpytystä jouduin kokemaan. Olin henkisesti valmiiksi heikoilla. Tiedän, että se olit sinä.
      En ole vihainen, mutta surullinen kyllä.

      LS

    • Anonyymi00008

      Tämäkin täällä on vihaa, piilovihaa, ei mitään välittämistä. Aidosti et osaa pahoillasi edes olla. :/

      LS

      • Anonyymi00009

        Millä tavalla ja mikä tässä on tollasta "piilovihaa" sua kohtaan?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Millä tavalla ja mikä tässä on tollasta "piilovihaa" sua kohtaan?

        Oletko aloittaja?

        LS


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Oletko aloittaja?

        LS

        Ei kai se ole tärkeintä. Kysyin kysymyksen johon et vastannut. Miten ja mikä tässä on "piilovihaa" juuri sua kohtaan? Mikä aloituksessa liittyy just sinuun? Muu kuin lasagne.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei kai se ole tärkeintä. Kysyin kysymyksen johon et vastannut. Miten ja mikä tässä on "piilovihaa" juuri sua kohtaan? Mikä aloituksessa liittyy just sinuun? Muu kuin lasagne.

        Jos et ole aloittaja, ei ole tarvetta vastata. Tämä on yksityiasia yleisellä palstalla.

        LS


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jos et ole aloittaja, ei ole tarvetta vastata. Tämä on yksityiasia yleisellä palstalla.

        LS

        Ei väkisin. Aika jännä kannanotto kyllä kun miettii.. No olkoon.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei väkisin. Aika jännä kannanotto kyllä kun miettii.. No olkoon.

        Mitä miettii? Kakista ny ulos vaan...

        LS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3568
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2363
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2006
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1616
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1254
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      903
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

      Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      73
      898
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      889
    Aihe