Kovan duunin teki noiden puiden kanssa .On kova muikkeli .Ei anna helpolla periksi .
Pirrelle hatunnosto .
6
213
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta!Ei luoja laiskoja elätä!
- Anonyymi00004
Kyllä tuolla vauhdilla halot on on tehty ennen ensi lumia.
- Anonyymi00002
No huh huh tosijaan. Oli siinä urakkaa kerrassaan mutta kuinka lyhyt Pirre oikeastaan on?
FXA halkomakone on 100 cm korkea niin Pirren rinnat hädin tuskin halkaisualustan tasolle yltivät ja näytti että täytyi olla vähän jo piipillään nostaessaan puupökäleen pöydälle.
Nuissa kiinalaisissa halkomakoneissa on aina ollut normaalimittaiselle länsisuomalaiselle ongelmana koneen mataluus alkuperäisillä lyhyille kiinalaisille ja itäsuomalaisille suunnitellulla jalustan mitoilla.
Selkä kipeytyi kun varsinkin kytkinkotelon sivussa olevaa nappia päivän paineli.
Tuo uusi korkea FXA saattaisi olla jo tehdasvarusteisena sopiva työlaite tämmöiselle sutjakalle ja ripeä liikkeiselle 168 cm ja 186 cm mittaiselle pariskunnalle.
Tosin ja vanhassa kiinalaisessa korotin työstö korkeutta heti alunalkaen 15 cm.
Olisiko Pirren FXA:n jalkoja madallettava, mitä mieltä olette onnistuisiko madallus metsämainilta vai pitääkö viedä FXA Nilsiään asti pajamiehelle jalkojen lyhennykseen?- Anonyymi00005
Pyöräjalat on väärin kytketty. Näyttää siltä kuin halkomakone pyllähtäisi kohta istualleen.🤔
- Anonyymi00003
Raskas työ vaatii kunnon tankkauksen.
- Anonyymi00006
Kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243