Miten joku Mäntsäläinen voi olla minuun ihastunut? Eihän hän edes tunne minua ollenkaan!!!
Ei ole ikinä minua nähnyt eikä tule näkemään
Ei ole ikinä voinut nähdä minua missään.
Meillä on ihan eri maisemat mitä me nähdään ja aivan eri ihmiset, joita ollaan ikinä tunnettu tai nähty tai tunnetaan.
Eri päiväkoti ja eri koulut ja eri ammattikoulu ja aivan eri työpaikka!
En tunne ketään ihmistä Mäntsälästä! En ole ikinä yhtään Mänsäläistä tuntenut tai nähnyt koko elämäni aikana!!!
En edes tiennyt, että on Uudellamaalla ja Helsingin lähellä.
En ole Helsingissä asunnut ikinä!
Helsingissä olen kyllä käynyt, mutta siinäpä se, kun olen laivalle mennyt tai lentokoneella ulkomailla käynnyt. Tai on ollut syytä Helsingissä käydä pyörähtämässä. Tai aikoinaan käynyt ihmisen luona, joka asui Helsingissä.
Terveisin ei Mäntsäläinen
Ihastunut minuun? Mahdotonta
Anonyymi-ap
2
118
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole koskaan Mäntsälässä käynyt, jos olenkin niin vain jotta Helsinkiin pääsee, jos se tie kulkee Mäntsälän kautta. Eikä minulla ole ikinä ole ollut mitään asiaa Mäntsälässä käydä.
Terveisin ei Mäntsäläinen - Anonyymi00002
Missä joku Mäntsäläinen olisi nähnyt minun kuvan?
Ei Mäntsäläinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466