Kyllä minä haluan nähdä

Anonyymi-ap

En vaan enää ymmärrä miten se voidaan toteuttaa kun et anna mitään tietojasi ja lisäksi minulla on paljon muutakin tekemistä enkä ehdi miettiä ainoastaan tätä. Tule vähän vastaan ja ehdota paikkaa tai aikaa tai anna puhelinnumero

32

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Lisäksi siitä on vähän murhemieli, koska kyllä minä haluaisin oikeasti tutustua mutta tuntuu että sinä et välitä tuosta tutustumisesta juurikaan.

• Anonyymi00003
        UUSI

Menikö m vai n?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Menikö m vai n?

M tietenkin

• Anonyymi00002
      UUSI

Toki voidaan jatkaa samaan malliin mutta sitten se on pakko hyväksyä että tämä etenee hitaasti

• Anonyymi00004
      UUSI

Eikö me nähdä tänään?

• Anonyymi00006
        UUSI

Tarkoitin näkemisellä vähän enemmän kuin mitä tuo sana kirjaimellisesti tarkoittaa

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarkoitin näkemisellä vähän enemmän kuin mitä tuo sana kirjaimellisesti tarkoittaa

Onko sulla Ig? Voit ettiä mut sieltä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko sulla Ig? Voit ettiä mut sieltä.

Tuo ei vielä hirveästi eteenpäin auta...

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo ei vielä hirveästi eteenpäin auta...

Seuraavaksi kun nähdään ni kysy onko minulla. Se voi olla meidään koodi.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Seuraavaksi kun nähdään ni kysy onko minulla. Se voi olla meidään koodi.

No en mä nyt helvetti voi tuollaista randomisti alkaa kysellä

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No en mä nyt helvetti voi tuollaista randomisti alkaa kysellä

Ootko joskus keskustellut tämän henkilön kanssa?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ootko joskus keskustellut tämän henkilön kanssa?

Pointsi on just siinä että ilman mitään tuntomerkkiä en tiedä, enkä myöskään ole jutellut hänen kanssaan missään sellaisessa paikassa missä voisin yhteystietoja kysellä se olisi outoa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pointsi on just siinä että ilman mitään tuntomerkkiä en tiedä, enkä myöskään ole jutellut hänen kanssaan missään sellaisessa paikassa missä voisin yhteystietoja kysellä se olisi outoa.

Koitetaan näin kuinka monta samaa kirjainta meidän etunimissä on?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Koitetaan näin kuinka monta samaa kirjainta meidän etunimissä on?

Mä haluaisin nyt aistia pientä aloitteellisuutta sinulta koska olet MIES enkä ole ihan satavarma edes nimestäsi mutta luultavasti 1 sama kirjain

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mä haluaisin nyt aistia pientä aloitteellisuutta sinulta koska olet MIES enkä ole ihan satavarma edes nimestäsi mutta luultavasti 1 sama kirjain

Menee varmaan ohi kun oman käsityksen mukaan sun pitäis tietää mun nimi.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Menee varmaan ohi kun oman käsityksen mukaan sun pitäis tietää mun nimi.

Sä vaihtelet sitä täällä aika paljon lisäksi somessa se ei kuulosta oikealta nimeltä vaan lempinimeltä. Lisäks sä tiedät mut 100%:sen carmasti jos oot kuka epäilen joyen mikset vain pistä viestiä tai soita? Oot pystynyt aika paljon enempäänkin viime ajat......

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sä vaihtelet sitä täällä aika paljon lisäksi somessa se ei kuulosta oikealta nimeltä vaan lempinimeltä. Lisäks sä tiedät mut 100%:sen carmasti jos oot kuka epäilen joyen mikset vain pistä viestiä tai soita? Oot pystynyt aika paljon enempäänkin viime ajat......

Meni väärään kohtaan toi, ettet oo lukenu vielä.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En tiedä sinun numeroasi. Joten en voi soittaa. Miten olen pystynyt parempaan?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En tiedä sinun numeroasi. Joten en voi soittaa. Miten olen pystynyt parempaan?

Sä tiedät musta kyllä ihan kaiken, vähintäänkin puhelinnumeron, osoitteen, sotun ja ip-osoitteen.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sä tiedät musta kyllä ihan kaiken, vähintäänkin puhelinnumeron, osoitteen, sotun ja ip-osoitteen.

En tiedä mitään noista. Tuliko joku trolli tähän väliin nyt?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eli kaikki tiedot on aloittajaäijä eli palstaäijän uuvattien hööpötysmonokogi tiedossa? Juu

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En tiedä mitään noista. Tuliko joku trolli tähän väliin nyt?

Sitten et ole se ihminen josta minä puhun

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sitten et ole se ihminen josta minä puhun

Tai jolle minä puhun

• Anonyymi00026
        UUSI

Oot järjestäny mut niin pennittömäks että ei voida nähdä siellä missä yleensä

• Anonyymi00017
      UUSI

Et oo lukenu edes mun viime WA viestiä.

• Anonyymi00019
        UUSI

En koskaan ole saanut sulta wa-viestiä

• Anonyymi00027
      UUSI

Arvaa hakuanko minä nähdä sua en tosiaankaan tuollaista paskaa ilkeää mustasukkaista naista se on nyt loppu iäksi

• Anonyymi00030
        UUSI

Jahas, perjantaikännit hyvässä vauhdissa näämmä jo. Joisit nyt edes jossain ihmisten keskellä.

• Anonyymi00028
      UUSI

minä en anna sun laisille vtussa numeroani enää. se on juu vaihtunut. tämän päivän keskustelu oli haistelua ja pskahan sieltä suunnalta kärysi. se oli hänessä.

• Anonyymi00029
        UUSI

Ei ollut multa. Mikä ihme se on kun mut vedetään koko ajan huonoon valoon.

• Anonyymi00032
      UUSI

Hyvä kirjoutus...

• Anonyymi00033
      UUSI

Hyviä kommentteja tuntuu onnistuvan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      13
      5005
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      143
      3655
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2266
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1927
    5. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1903
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      41
      1818
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1566
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1435
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1226
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1175
    Aihe