En vaan enää ymmärrä miten se voidaan toteuttaa kun et anna mitään tietojasi ja lisäksi minulla on paljon muutakin tekemistä enkä ehdi miettiä ainoastaan tätä. Tule vähän vastaan ja ehdota paikkaa tai aikaa tai anna puhelinnumero
Kyllä minä haluan nähdä
32
434
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Lisäksi siitä on vähän murhemieli, koska kyllä minä haluaisin oikeasti tutustua mutta tuntuu että sinä et välitä tuosta tutustumisesta juurikaan.
- Anonyymi00003UUSI
Menikö m vai n?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Menikö m vai n?
M tietenkin
- Anonyymi00002UUSI
Toki voidaan jatkaa samaan malliin mutta sitten se on pakko hyväksyä että tämä etenee hitaasti
- Anonyymi00004UUSI
Eikö me nähdä tänään?
- Anonyymi00006UUSI
Tarkoitin näkemisellä vähän enemmän kuin mitä tuo sana kirjaimellisesti tarkoittaa
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkoitin näkemisellä vähän enemmän kuin mitä tuo sana kirjaimellisesti tarkoittaa
Onko sulla Ig? Voit ettiä mut sieltä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko sulla Ig? Voit ettiä mut sieltä.
Tuo ei vielä hirveästi eteenpäin auta...
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo ei vielä hirveästi eteenpäin auta...
Seuraavaksi kun nähdään ni kysy onko minulla. Se voi olla meidään koodi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seuraavaksi kun nähdään ni kysy onko minulla. Se voi olla meidään koodi.
No en mä nyt helvetti voi tuollaista randomisti alkaa kysellä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No en mä nyt helvetti voi tuollaista randomisti alkaa kysellä
Ootko joskus keskustellut tämän henkilön kanssa?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ootko joskus keskustellut tämän henkilön kanssa?
Pointsi on just siinä että ilman mitään tuntomerkkiä en tiedä, enkä myöskään ole jutellut hänen kanssaan missään sellaisessa paikassa missä voisin yhteystietoja kysellä se olisi outoa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pointsi on just siinä että ilman mitään tuntomerkkiä en tiedä, enkä myöskään ole jutellut hänen kanssaan missään sellaisessa paikassa missä voisin yhteystietoja kysellä se olisi outoa.
Koitetaan näin kuinka monta samaa kirjainta meidän etunimissä on?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koitetaan näin kuinka monta samaa kirjainta meidän etunimissä on?
Mä haluaisin nyt aistia pientä aloitteellisuutta sinulta koska olet MIES enkä ole ihan satavarma edes nimestäsi mutta luultavasti 1 sama kirjain
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mä haluaisin nyt aistia pientä aloitteellisuutta sinulta koska olet MIES enkä ole ihan satavarma edes nimestäsi mutta luultavasti 1 sama kirjain
Menee varmaan ohi kun oman käsityksen mukaan sun pitäis tietää mun nimi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Menee varmaan ohi kun oman käsityksen mukaan sun pitäis tietää mun nimi.
Sä vaihtelet sitä täällä aika paljon lisäksi somessa se ei kuulosta oikealta nimeltä vaan lempinimeltä. Lisäks sä tiedät mut 100%:sen carmasti jos oot kuka epäilen joyen mikset vain pistä viestiä tai soita? Oot pystynyt aika paljon enempäänkin viime ajat......
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sä vaihtelet sitä täällä aika paljon lisäksi somessa se ei kuulosta oikealta nimeltä vaan lempinimeltä. Lisäks sä tiedät mut 100%:sen carmasti jos oot kuka epäilen joyen mikset vain pistä viestiä tai soita? Oot pystynyt aika paljon enempäänkin viime ajat......
Meni väärään kohtaan toi, ettet oo lukenu vielä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En tiedä sinun numeroasi. Joten en voi soittaa. Miten olen pystynyt parempaan?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tiedä sinun numeroasi. Joten en voi soittaa. Miten olen pystynyt parempaan?
Sä tiedät musta kyllä ihan kaiken, vähintäänkin puhelinnumeron, osoitteen, sotun ja ip-osoitteen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sä tiedät musta kyllä ihan kaiken, vähintäänkin puhelinnumeron, osoitteen, sotun ja ip-osoitteen.
En tiedä mitään noista. Tuliko joku trolli tähän väliin nyt?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eli kaikki tiedot on aloittajaäijä eli palstaäijän uuvattien hööpötysmonokogi tiedossa? Juu
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
En tiedä mitään noista. Tuliko joku trolli tähän väliin nyt?
Sitten et ole se ihminen josta minä puhun
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sitten et ole se ihminen josta minä puhun
Tai jolle minä puhun
- Anonyymi00026UUSI
Oot järjestäny mut niin pennittömäks että ei voida nähdä siellä missä yleensä
- Anonyymi00017UUSI
Et oo lukenu edes mun viime WA viestiä.
- Anonyymi00019UUSI
En koskaan ole saanut sulta wa-viestiä
- Anonyymi00027UUSI
Arvaa hakuanko minä nähdä sua en tosiaankaan tuollaista paskaa ilkeää mustasukkaista naista se on nyt loppu iäksi
- Anonyymi00030UUSI
Jahas, perjantaikännit hyvässä vauhdissa näämmä jo. Joisit nyt edes jossain ihmisten keskellä.
- Anonyymi00028UUSI
minä en anna sun laisille vtussa numeroani enää. se on juu vaihtunut. tämän päivän keskustelu oli haistelua ja pskahan sieltä suunnalta kärysi. se oli hänessä.
- Anonyymi00029UUSI
Ei ollut multa. Mikä ihme se on kun mut vedetään koko ajan huonoon valoon.
- Anonyymi00032UUSI
Hyvä kirjoutus...
- Anonyymi00033UUSI
Hyviä kommentteja tuntuu onnistuvan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135005Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433655Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351927
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee411818Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175