KUSETUSTA ? EILEN ILLALLA TULI 60TUHATTA TÄYS SI YÖN AIKANA 500 UUTTA TILAAJAA .TILAAKO TUO ITE BOTIT ?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
En usko, joku tekee pilaa? Syylliset on Tik Tokissa? Ehkä, en tiedä, vaistoni vain sanoo näin.🤔
- Anonyymi00002
ONHAN SE OUTOO MENEE TÄNÄÄN VARMAAN METSÄMANIN OHI .VAI JOHTUUKO TILAAJAMÄÄRÄ SIITÄ KUN HÄNEN KANAVAA MAINOSTETAAN MONIS FOORUMEIS .
- Anonyymi00003
Eipä ne reaaliajassa päivity sinne. Mutta kannattaisi varmaan itse tarkastuttaa youtubelta että mikä homman nimi on.
- Anonyymi00004
JOKU KIRJOTTI ON TEHNY TOSTA JO EILEN YOUTUBEEN TOSTA ILMOTUKSEN JA YKS TEHNY TÄNÄÄN AAMUL .ET KAI NE OLIS JO EILEN TON KANAVAN SULKENU JOS NE OLIS TILATTUJA BOTTEJA .
- Anonyymi00006
JOS ITE NIITÄ TILAILEE NIIN TUSKIN KYSELEE.
- Anonyymi00005
Youtube toimii algoritmin kautta, ei siellä ole ihmistä seuraamassa miljardeja eri kanavia. Mahdoton ajatus.
- Anonyymi00007
Saas näkee milloin Pirjo Hannele saa tilaajatulvan?🤔
- Anonyymi00008
EI HELVATA FORESTFINI MENEE METSANIN OHI TÄNÄÄN MITEN ALLE VRK TAAS 10 TUHATTA TILAAJAA 😱🤣🥳
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
EI HELVATA FORESTFINI MENEE METSANIN OHI TÄNÄÄN MITEN ALLE VRK TAAS 10 TUHATTA TILAAJAA 😱🤣🥳
Niin menen jääköön metsa man hännän huipuksi häää häää😆 t. Forest finn
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No nyt oot vähän väärin katsellut 😂😂
- Anonyymi00010
Kosula suap uuden mestarin pian. Savon peippöriin monen sivun juttu. Mehtä ukon rappusilla lumet ens talvena ja postilouta vinos.
- Anonyymi00012
Ostettuja tilaajia....kohta putoaa tilajaamäärät.🤣🤣
- Anonyymi00013
Putoaapi, jos jatkaa tuota mopoajelua pitkin kyliä.😆
- Anonyymi00014
Jos olisin se leeti siellä niin en kauvan katsoisi pelleilyä!
Kääntäisin keulan vähän äkkiä- Anonyymi00015
Ei se leeti käännä selkää minulle vaikka kuinka haluaisit t. Forest finn
- Anonyymi00016
Leeti tykkää hyvveäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591320
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571228Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1351159- 1031052
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71040- 62984
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32848Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6843Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197720- 71689