Siihen ettemme kohtaa jos ei sattumalta?
Pystytkö lopun elämän
38
470
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kai se on pystyttävä, kun haluat pysytellä etäällä. En halua olla tunkeileva enää. Kun selvästi siitä kärsit ja luikit pakoon, jos olisi lähestymisen mahdollisuus.
Naiselta- Anonyymi00002UUSI
Mikset antanut sitten lähestyä
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen antanut lähestyä joka kerta. Hän vain pakenee. Syitä en tiedä. Vaihtelee kai.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lähestyttiin ristiin? Monesti? sivusta n
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lähestyttiin ristiin? Monesti? sivusta n
Ja ihan tarkoituksellisesti sen tein, koska en voi sietää sellaista ihmistä joka stalkkaa!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen antanut lähestyä joka kerta. Hän vain pakenee. Syitä en tiedä. Vaihtelee kai.
Se mitään pakene. Haastaa sinua ja odottaa että olet polvilllasi hänen edessä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se mitään pakene. Haastaa sinua ja odottaa että olet polvilllasi hänen edessä.
Minä en ainakaan koskaan toimisi noin!
- Anonyymi00004UUSI
En
- Anonyymi00006UUSI
Mitä sitten teet
- Anonyymi00005UUSI
Helposti enkä mä usko sattumaan jos paikka jossa kohtaa on aina sama johtuu rutiineista
- Anonyymi00007UUSI
Ei olla kohdattu kuin sattumalta. Haluaisin kyllä tavata sinut ihan tarkoituksellakin, se olisi mukavaa, mutta tuskinpa näköpiirissä on sellaista tarkoituksellista tapaamista, vaikka lähtökohtaisesti(!) pitäisi olla :) niin, että miten ois? :D naiselta miehelle.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä pystyn kun ei ole mitään tunteita tajusin jo kuinka paska ja ilkeä ihminen olet et se on nyt loppu lopullisesti
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä hyvää yötä.
- Anonyymi00010UUSI
Eipä ole vaihtoehtoja.
- Anonyymi00024UUSI
Ei ole eikä tule koskaan! Sinä valitsit sen tien että stalkkasit ja sellaista ihmistä en koskaan voi elämääni hyväksyä!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei ole eikä tule koskaan! Sinä valitsit sen tien että stalkkasit ja sellaista ihmistä en koskaan voi elämääni hyväksyä!
Ohi. Sek0pää.
- Anonyymi00012UUSI
Satsuma autolla
- Anonyymi00013UUSI
Jos joka kerta menee siihen että haukutaan läskiksi ja vaikka miksi, vaikka olen yrittänyt olla pelkkä ystävä, niin en haluakkaan olla mitään enään….osaan myös antaa takaisin samalla mitalla.
Ota huomioon että varmasti luulet jonkun kirjoituksia myös ”mun” kirjoituksisti.
Joku nainen jostain vaan. - Anonyymi00014UUSI
Pystyn, kun ajattelen epäsopivuuttamme.
- Anonyymi00015UUSI
Minä aion luottaa Jumalaan. Jos Jumala tahtoo minun olevan sen naisen kanssa, niin hän kyllä järjestää asiat. Kauhea määrä ahdistusta ihmisillä, kun elävät epäilyksessä ja epävarmuudessa.
- Anonyymi00016UUSI
Juuri näin! Aamen!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juuri näin! Aamen!
Jumala ei mitään järjestä! Ihan väärin edes ajatella noin! Minä itse teen omat päätökseni, koska koska minulla on siihen täysi oikeus.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä tarkoitat, oletko antanut jonkin merkin halustasi kohdata?
- Anonyymi00021UUSI
En ole antanut kenellekään minkäänkaista merkkiä! Mutta se on täysin varmaa, etten koskaan halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa! Pakko sanoa kasvotusten se hänelle, etten pidä hänestä millään tavalla, jos tieto ei muuten mene perille,!
- Anonyymi00018UUSI
Sitä juuri haluan, ettemme enää koskaan kohtaisi toisiamme oman lapseni ikäisen kanssa! Vasta sitten kun on täysin varmaa ettei hän enää stalkkaisi minua, tuntisin voivani paremmin sekä psyykkisesti että fyysisesti!
- Anonyymi00020UUSI
Mitäs menet n ussimaan tyttäresi kavereita.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitäs menet n ussimaan tyttäresi kavereita.
Senkun menet, minua ei sinun tekemiset kiinnosta millään tavalla!
- Anonyymi00022UUSI
En pysty ja hän sen kyllä tietää.
- Anonyymi00025UUSI
Kohta on pakko ottaa yhteyttä viranomaisiin stalkkaamisen lopettamiseksi!
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kohta on pakko ottaa yhteyttä viranomaisiin stalkkaamisen lopettamiseksi!
Ohi, ei ollut sinulle. 😊
- Anonyymi00029UUSI
Minun suurin toiveeni on, että emme enää koskaan kohtaisi toisimme missään oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00031UUSI
Kyllä kohtaamme ja perhearki alkaa Rakkaani ❤️🙏
- Anonyymi00032UUSI
Ihana kuulla rakas❤️😍
- Anonyymi00033UUSI
Juu herran rauhaa,muista pitää jalat ristis.
- Anonyymi00034UUSI
Siinähän sitten nautitte perhearjesta! Minä en halua enää koskaan asua yhdenkään minulle vieraan ihmisen kanssa!
- Anonyymi00036UUSI
En. Mut jos vedän kypärän päähän jo eteisessä ja nousen selkään. Kukaan ei tunnistais 🤔
- Anonyymi00037UUSI
Pystyn siihen. Olen jo sisäistänyt, ettei hän halua kaltaistani miestä.
- Anonyymi00038UUSI
Tuo on päivän paras uutinen, jee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1322405- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!561315Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1641086Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa164759