Pitää unohtaa sut.
Kai sen hyväksyy että
19
351
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Helpommalla pääset.
- Anonyymi00002UUSI
Miehen aloitteellisuus on mulle kynnyskysymys sori
- Anonyymi00010UUSI
Kerro paikka mis saa rauhas jutella?
- Anonyymi00012UUSI
Ei se mitään. Kaikki eivät vaan ole yhteensopivia.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistään muusta emme juttele, kuin siitä että sinä maksat korvaukset ja minulla on mukana ainakin yksi omista lapsistani!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No mikä tahansa paitsi sun työpaikkas. Vaikka se vastapäätä oleva kahvila. Tai Mikon kiska jos haluaa syödä työmiehen pullaa halvalla. Tai pururata tai bussi. Tai miksi ei sun koti. Tai vaikka minunkin.
- Anonyymi00003UUSI
Ei. Mä soittelen sulle tässä joku kerta, kysyn tietty ensin onko ok.
- Anonyymi00005UUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣ai niiku tää mies aina tekee🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣ai niiku tää mies aina tekee🤣🤣🤣🤣
No joo, mielellään jo vkl.
- Anonyymi00004UUSI
Kai voi painua ittuun 🤣
- Anonyymi00006UUSI
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍voi se! Onhan sillä helppoja ja köyhiä spurkuja
- Anonyymi00008UUSI
Mitä huonommassa kunnossa oleva nainen sen parempi.
- Anonyymi00009UUSI
Kai se pitää ymmärtää ettet kaikkien silmissä voi näyttää seksikkäältä.
- Anonyymi00011UUSI
Mitä seksikästä sussa on se päälakiko?🤣 👉 🍩 🤭
- Anonyymi00014UUSI
Jotku kehuvat perseen värisiä silmiä ja sanovat vaan I fak you, tosi törkeetä!
- Anonyymi00015UUSI
Hakeudu myös hoitoon hallien polttelija
- Anonyymi00016UUSI
irtokynnet kimaltaa mies
- Anonyymi00017UUSI
Pakkohan se on hyväksyä itse kunkin.
- Anonyymi00019UUSI
Minunkaan pitkäaikainen ihastus ei tullut paikalle, vaikka kysyin häntä sinne oikeassa elämässä. Aika kuopata jälleen yhdet tunteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1322405- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!561315Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1641086Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa164759