Oliko virhe kun jätin myymättä esim Nokian Osakkeet?
Vai onko Nokiassa niin iso tulevaisuuden potentiaali että kannattaa katsoa pidemmälle tulevaisuuteen ja pitää laput. Varsinkaan kun niitä ole ostettu kuin 10 000 eurolla. Ostohinta on alle 4 euroa.
Trumpin uhoamisestako tämä pikku pudotus osakemarkkinoilla taas johtuu?
Taas alkoi näköjään osakkeiden halpuutus
7
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ollut! Minä olen ostanut 3 € kauan sitten. Siellä maannut salkun pohjalla ja nyt näyttää hyvältä. Ei kannata uskoa analyytikoiden arvioita niissäkin hyvin erilaisia. Tulee nousemaan paljon. Jenkeissä eri meininki tekoälybuumi vasta alussa
- Anonyymi00002
Ei nouse
- Anonyymi00003
Nousuhan on vasta alussa ja ennusteissa on esitetty 40-50 euron osakehintoja muutaman vuoden sisällä, kun tekoälysovellukset pääsevät kunnolla käyntiin.
Tuokin arvio voi olla pahasti alakanttiin - riippuu ja roikkuu aika monesta eri asiasta.
Nokian ja Nvidian yhteistyö saattaa tuottaa jotain, josta muut alan toimijat voivat vain haaveilla. - Anonyymi00004
Näillä tuotoilla Nok on tietty yliarvostettu
Mutta tulevaisuus
Myin muutaman siivun varmuuden vuoksi mutta se on nytkin salkun toiseksi suurin eli otan sen riskin kun sen kanssa on niin vuosia kärsitty
Mutta minulla on myynnin ja osinkojen jälkeen noin 15% cashia jos tulee usavetoinen dippi - Anonyymi00005
Olisipa tullut hommattua vuoden 25 alussa näitä Nokian, Nesteen, Bittiumin ynnä muita osakkeita kaksin käsin -- mutta ei vaan osaa.
Näin ne varakkaammat juuri rikastuu, kun ostavat juuri silloin, kun muut istuvat naamat valkoisina laskevia käyriä tuijotellessa. - Anonyymi00006
Kyllä mutta itse uskon kärsivällisyyteen
Suomessa on ollut paljon putoavia puukkoja ja "py syvästi" pudonneita
Myin muutaman siivun Nokiaa mutta minullakin alkupäässä oli noususta huolimatta tappiollisia, siis tosivanhoja ostoja
Nyt on 15 prosenttia käteistä ja katselen rauhassa. Mantan osingot vielä lisäävät cashia - Anonyymi00007
Jenkit hävisi jo tekoälyleikin. Oliko 2,5v sitten kun kiina löi totuudet tiskiin tuottamalla tekoälyn miljoona kertaa kustannustehokkaammin. Se ei tietenkään pysäyttäny trumpin tukiaisia ja niillä eletään vielä useampi vuosi ja osaavat saa noita tukirahoja omaan taskuun.
Mutta noin muuten romahdus tulee ennemmin tai myöhemmin jolloin ne on kaikki arvottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243