projektin aloitus, koska ette kysyneet niitä kysymyksiä! Totuus on se, etten ole koskaan halunnut edes uutta ystävääkään koskaan, en minkään ikäistä! Ainoa mitä todella paljon halusin, oli saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä, minulle tärkeiden työkaverien kanssa! Hyi teitä minun unelmani murskaajat, koska teidän takia olen kauan nukkunut huonosti, ollut kauan ahdistunut ja stressaantunut! Teillä ei ollut mitään oikeutta ruveta kiusaamaan minua!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Miksi minulta ei kysytty suoraa kysymystä siitä mitä minä tulevaisuudeltani haluan? Jo ennen projektin aloitusta! Luulitteko tekevänne hyvän teon laittamalla erityispiirteisen sellaiseen tilanteeseen, joka ei tarjonnut hänelle mitään sellaista mitä hän kaipasi! Ihmissuhteilla ei ole ollut mitään merkitystä enää aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Ainoa todella tärkeä asia oli pärjätä omillaan!
- Anonyymi00002
Se on aina niin, että se jolla on rahaa, on myös ns. päälle päsmäri! Mutta se tärkein asia on se, etten ole koskaan halunnut yhtäkään uutta ystävää!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on aina niin, että se jolla on rahaa, on myös ns. päälle päsmäri! Mutta se tärkein asia on se, etten ole koskaan halunnut yhtäkään uutta ystävää!
Enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi minun olisi pitänyt haluta!!
- Anonyymi00004
Mäki inhovihaan noita ihmisiä
https://youtu.be/QR4LVy72uzQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672753- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2381034- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä83888- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103642Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53608- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid96534