Tulisi kalliiksi

Anonyymi-ap

Jos sulle pitäisi näyttää aina hyvältä.

15

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kauniilta vai komealta?

• Anonyymi00002
      UUSI

Mies kun tiedät varsin hyvin että sekoitit jo pääni ja näyttäisit varmasti hyvältä vaikka reikäisissä kalsareissa ja reikäisessä t- paidassa. Kuin hurmurille

• Anonyymi00007
        UUSI

Nainen, iloisuutta ja positiivisuutta säteilevät naiset näyttävät aina hyvältä!

• Anonyymi00008
        UUSI

Minun päätä ei ole yksikään mies sekoittanut, tuo on pelkkää satuilua jos joku niin väittää olevan!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nainen, iloisuutta ja positiivisuutta säteilevät naiset näyttävät aina hyvältä!

Miehen pitää sitten olla sellainen, että saa sen naisessa aikaan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, kun tuntuu hyvältä ja ehkä perhosia vatsassa, kyllä sellainen saa molemmat hymyilemään.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En kaipaa sellaista tunnetta! Olen ollut kauan kestävässä parisuhteessa ja yksikään mies ei enää kiinnosta minua millään tavalla!

• Anonyymi00004
      UUSI

Joka kauneudenhoidon maksaisit

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei sen kalliimmaksi kuin mitä miehelle tulee kun pitää näyttää "hyvältä" naisen mielestä kun mikään muu ei saa näyttämään hyvältä kun ylihintaset vaatteet jokka on kiinassa halvalla valmistettu

• Anonyymi00006
      UUSI

Ole vain oma itsesi niinkuin minä. Oltiin laivalla työporukan kanssa ja discoiltiin jonnekin puoli kuuteen aamulla ja tottahan toki ei saanut unohtaa nestetasapainoa. Sitten kuitenkin piti lähteä seitsemän jälkeen aamiaiselle, siellä työkaveri sanoi: ”Lähdet varmaan maihin kun näytät noin freesiltä?” Vastaan: ”Mitä, en ole vielä ehtinyt nukkumaankaan. Olen vaan oma itseni, enkä näyttele väsynyttä juhlijaa.” 😄

• Anonyymi00011
      UUSI

Minua huolettaa se että voidaanko me ikinä sen naisen kanssa kohdata,siksi kun olen niin arka. Huoli on myös, että mitä hän ajattelee minusta vai eikö mitään. Tahtoisin kovasti olla hänen oma ja kiltti miehensä. Pussaan ja silitän.

• Anonyymi00013
      UUSI

Nainen voi mennä rahalla laittamaan tissit ym mutta jos ei parane ja jää arpia niin pois vaan. En elätä jos ei miellytä minua. Rumaa ja viallista ei katsele. Jos sairastut olet heikko. Käyttöä pitää olla.
      Näin sanoi narluska. Varoitettu teitä on.

• Anonyymi00014
      UUSI

Karmeita tekstejä.
      Ei tuollaista halua kukaan.

• Anonyymi00015
        UUSI

Kyllä se elämä näyttää millaisia ne miehet lopulta on😊

• Anonyymi00016
      UUSI

Sinä olet Prinssessa ilman meikkejäkin nainen. Joka ainut päivä. m>n

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1660
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      113
      925
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe