Nyt kannattaa kaikkien äänestää ja hankkia äänestäjiä meidän omalle Sannalle! Se ei turhiin paskanjauhakien mukaan lähde.
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
En äänestä yhtäkään sosialistia.
- Anonyymi00002
Sanna on hyvä esimerkki siitä että ihmisillä alkaa menemään heti hyvin kun hankkiutuu eroon demareista. Tehkää muut samoin, niin elämänlaatu paranee välittömästi.
- Anonyymi00003
Tarkoitatko Marinia?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tarkoitatko Marinia?
Montako rosvoa istuu kaupungin valtuustossa? Joitakin epäillään. Pitäiskö ryhtyä polttamaan? Kepu ja Persut tietävät epäillyt. Kuopion poliisille on media tietojen mukaan tehty tutkinta pyyntö. Odotellaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Montako rosvoa istuu kaupungin valtuustossa? Joitakin epäillään. Pitäiskö ryhtyä polttamaan? Kepu ja Persut tietävät epäillyt. Kuopion poliisille on media tietojen mukaan tehty tutkinta pyyntö. Odotellaan.
???
- Anonyymi00006
Ei ainakaan sekoile oman mielen mukaan, vaan toteuttaa päätöksiä kaupungin parhaaksi.
- Anonyymi00013
Se yks eks demari on hypännyt helluntailaisen ex huumekauppiasnarkkarin tukijaksi.
- Anonyymi00007
En ikinä äänestä demaria. Vaikka olis kuinka hyvä tyyppi, niin puolue sanelee arvot ja äänestykset.
- Anonyymi00008
Minä äänestän ja aina!
- Anonyymi00009
Nyt kaikki oman ehdokkaan taakse ja tueksi!
- Anonyymi00010
Ainoastaan tyhmät ihmiset äänestävät sosialistia!
- Anonyymi00011
Ainostaan tyhmät haukkuu toisia.
- Anonyymi00012
Kyllä oli tuas silimän illoo ku tul valtuuston kokkoos netissä.
- Anonyymi00015
Minä en ole äänestänyt enää pitkään aikaan kun ehdokkaat puhuvat vaan p..kaa!
- Anonyymi00016
Nyt se lobbaus jo alkaa! Lehteen mielipiteitä kaupungin edustajan nimissä, mutta milloin se sotkeutuu myös puoluetyöhön vai miten nämä meneekään? Nykyhallirus on pulassa kun sannan johdolla nyhdettiin velkaa. Pelkkää populismia, vaikeita päätöksiä on kaikkien tehtävä tämä hyvinvointivvaltio sortuu kun rahaa jaellaan sinne tånne turhuuksiin.
- Anonyymi00017
Jos haluaa lisää velkaa ja avistuksia kaikenmaailman mamuille kannattaa demareita äänestää.
Itse en todellakaan aio yhtään demaria äänestellä!- Anonyymi00023
Enpä olisi sinusta uskonut. Kiitti vaan kaveri!
- Anonyymi00018
Saman verran etuuksia ne kaikki saa. Ei niistä kansanedustaja päätä.
Jos työttömiä ja kurjuutta halutaan lisää, niin voi tällä samalla hallituksella jatkaa. On Iisalmessakin moni yritys lopettanut, kun ei kansalla rahat riitä kuin ruokaan ja pakolliseen. - Anonyymi00019
Minä äänestän varmasti Sanaa! Ja sanon jokaiselle tutullekin. Eduskuntaan pitää saada niitäkin, jotka ymmärtää tämmösen tavallisen ihmisen arkea eikä raharikkaita kokoomuslaisia, jotka ei ymmärrä kiin oman navan päälle. Tai persuja, jotka ei ymmärrä ees sitä.
- Anonyymi00020
Kun kuunteli sosialisti LIndtmania lauantain Ylen aamussa niin täkeimäpä tutui olevan Palestiinan tunnustaminen, jonka Antti lupasi viedä hallitusohjelmaan. Tämähän on aivan sosialistisen internationaalin ohjelman mukaista toimintaa olla enemmän kiinnostunut ulkomaiden kansalaisten asioista kuin oman kansan edusta. Tässä tapauksessa vielä terroristien asioiden edistämisestä.
- Anonyymi00021
Jos haluaa, että kela ei jatkossakaan puutu tukien väärinkäytöksiin tiettyjen saajien osalta ja että valtio velkaantuu entisestään, kun kansa pidetään tyytyväisenä velkarahalla, niin silloin sdp ja muuta vasemmistopuolueet on ne joita äänestää(ps. kepukin luetaan vasemmistopuolueisiin nykyään, ideologiansa muutoksen myötä).
Jos taas aiotaan saada suunta muutettua ja irti velkaantumisen kierteestä, on ääni annettava muille, kuin vasemmistopuolueille. - Anonyymi00022
Jos haluaa pudota edelleen syvemmälle velkakuoppaan, niin äänestäkää Orpoa joukkoineen.
- Anonyymi00024
Kannatan!
- Anonyymi00028
Se velkakuoppa on demareiden johtaman hallituksen velanoton velasta ja sen velan korkokuluista aiheutunut, jota sitten nyt yritetään saada täytettyä. Jos demarit pääsee taas valtaan, on seuraava velkakuoppa vielä nykyistä syvempi ja sitten sitä vasta kaikkia kirpaisevia leikkauksia joudutaankin tekemään, kun sitä monttua aletaan taas täyttämään. Olisi kaikille parempi, että vasemmistopuolueita ei nähtäisi hallituksessa, ennen kuin valtion velka saataisiin kuitattua pois ja talous ylijäämiseksi. Sitten olisi taas mahdollista leikkiä koko maailman sosiaalitoimistoa ja antaa rahaa valtion ulkopuolisellekin toiminnalle, mutta siihen asti kaikki turhat kulut pitäisi laskea minimiin, jotta oman valtion talous saataisiin taas raiteilleen.
Oma kansa ensin ajattelu on kaikkein tärkeintä, vaikka Tuppurainen ja muut demarit toista väittävätkin. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se velkakuoppa on demareiden johtaman hallituksen velanoton velasta ja sen velan korkokuluista aiheutunut, jota sitten nyt yritetään saada täytettyä. Jos demarit pääsee taas valtaan, on seuraava velkakuoppa vielä nykyistä syvempi ja sitten sitä vasta kaikkia kirpaisevia leikkauksia joudutaankin tekemään, kun sitä monttua aletaan taas täyttämään. Olisi kaikille parempi, että vasemmistopuolueita ei nähtäisi hallituksessa, ennen kuin valtion velka saataisiin kuitattua pois ja talous ylijäämiseksi. Sitten olisi taas mahdollista leikkiä koko maailman sosiaalitoimistoa ja antaa rahaa valtion ulkopuolisellekin toiminnalle, mutta siihen asti kaikki turhat kulut pitäisi laskea minimiin, jotta oman valtion talous saataisiin taas raiteilleen.
Oma kansa ensin ajattelu on kaikkein tärkeintä, vaikka Tuppurainen ja muut demarit toista väittävätkin.Tätä selitystä oikeisto syöttää kansalle.
Edellinen hallitus joutui hoitamaan poikkeuksellisia kriisejä: koronapandemian, energiakriisin ja Venäjän hyökkäyssodan seuraukset. Velkaa otettiin, jotta yrityksiä ei kaatuisi, työpaikkoja säilyisi ja ihmiset saisivat tarvitsemansa palvelut vaikeina aikoina.
Nykyinen hallitus lupasi lopettaa velkaantumisen, mutta velkaa otetaan edelleen miljarditolkulla. Erona on se, että samalla on leikattu tavallisten ihmisten toimeentulosta, sosiaali- ja terveyspalveluista sekä koulutuksesta. Jos velka kasvaa edelleen, on perusteltua kysyä, mitä suomalaiset ovat saaneet vastineeksi näille leikkauksille.
Vastuullista talouspolitiikkaa ei ole vain leikkaaminen, vaan myös talouskasvun, työllisyyden ja ihmisten hyvinvoinnin vahvistaminen. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tätä selitystä oikeisto syöttää kansalle.
Edellinen hallitus joutui hoitamaan poikkeuksellisia kriisejä: koronapandemian, energiakriisin ja Venäjän hyökkäyssodan seuraukset. Velkaa otettiin, jotta yrityksiä ei kaatuisi, työpaikkoja säilyisi ja ihmiset saisivat tarvitsemansa palvelut vaikeina aikoina.
Nykyinen hallitus lupasi lopettaa velkaantumisen, mutta velkaa otetaan edelleen miljarditolkulla. Erona on se, että samalla on leikattu tavallisten ihmisten toimeentulosta, sosiaali- ja terveyspalveluista sekä koulutuksesta. Jos velka kasvaa edelleen, on perusteltua kysyä, mitä suomalaiset ovat saaneet vastineeksi näille leikkauksille.
Vastuullista talouspolitiikkaa ei ole vain leikkaaminen, vaan myös talouskasvun, työllisyyden ja ihmisten hyvinvoinnin vahvistaminen.Kiitos kuuluu silti edelliselle hallitukselle, joka lähes korottomana aikana otti maksimaaliset lainat, vaikka jäljestäpäin on ollut selvää, että paljon vähemmälläkin olisimme selvinneet ja nyt sitten kärvistellään kasvaneitten korkojen maailmassa. Marinin hallituskauden jälkeen valtion lainan korkomenot ovat moninkertaistuneet. Demareitten oli silloin helppo pitää kansa tyytyväisenä, kun ei tarvinnut tehdä mitään sopeuttamisia.
Nyt kun sitten pitäisi valtion jatkuva velkaantuminen saada loppumaan ja muutenkin talouden suunta kääntymään, on demarit, muiden vassareiden kanssa räkyttämässä kaikkia korjaustoimia vastaan, vaikka niillä korjataan heidä itsensä tekemiä tuhoja.
No "tyhmä vaalikarja" äänestää taas vasemmistovoittoisen hallituksen seuraavaksi ja ovat sitten taas neljä vuotta tyytyväisiä, kun velkarahalla hoidetaan kaikki nurinat, mutta se itkun määrä on sitten kertaluokkaa kovempaa, kun niitä tuhoja aletaan taas jälleen oikeistohallituksen voimin korjailemaan.
- Anonyymi00025
Minä haluaisin tutustua, voitko Sana ottaa yhteyttä jotenkin,
- Anonyymi00026
Siis miten 😄😄😄😄
- Anonyymi00027
Minäpä näin sen tänään! Oli apteekissa
- Anonyymi00031
Minä näin tänään uimahallissa!
- Anonyymi00033
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi00034
Kyllä on noheva nainen! Suosittelen kuuntelemaan.
- Anonyymi00035
Olin Antti Linmanin tilaisuudessa ja jututin Sanna Kauppista. Oli hyvä. Tavallisen ihmisen puolella.
- Anonyymi00036
Niin eikös Antti luvannut Ylen haastattelussa sosialistileirin ensitöikseen tunnustavan Palestiinan valtion. Oma kansa ensin ajattelu kun on vahingollista.
- Anonyymi00037UUSI
Persut ne ulisoo vuan kaula pitkällä! Ei taija oma prinsessa pärjätä äänissä…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493