Yksi kivi on yhdestä nurkasta kaksi milliä korkeammalla kuin muut kivet.
Tähän kiven kulmaan olen meinannut kompastua jokaikinen kerta kun siitä kävelen eli noin kolmen vuoden ajan.
Hädintuskin olen kyennyt säilyttämään tasapainon. Kieltämättä alkoholilla on hieman osuutta tasapaino-ongelmiin mutta tämä yksi kivenlulma on minulle vaarallinen. Korjata pitäisi. Kotjauskusyannukset ehkä noin 10 000-12 000 euroa.
Torin kulman katukivi
9
367
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
😀😀😀,no ompas suuri korkeusero.
- Anonyymi00003
Kyllä siihen aina kengänkärki kiinni jää, tänä aamuna kävi sama homma, hädintuskin pysyin pystyssä, 1,6 primillee oli kun kotona lähtiessä öuhaksin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä siihen aina kengänkärki kiinni jää, tänä aamuna kävi sama homma, hädintuskin pysyin pystyssä, 1,6 primillee oli kun kotona lähtiessä öuhaksin.
Ölhäksi vähemmän hyvä mies !
- Anonyymi00002
Odotamme 10000 euron lonkkaleikkauslaskuanne ja katsomme sitten onko syytä kivetyksen korjaukseen.
Terveisin Iislammen Huolto Joy- Anonyymi00006
Kävin mittaamassa tarkemmin niin oon liiootellut, se kivi on 0,2 milliä korkeammalla
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kävin mittaamassa tarkemmin niin oon liiootellut, se kivi on 0,2 milliä korkeammalla
Kävimme huiluu-ajalla mittailemassa torilla kivenheittoja, huoltoautomme pohjapanssariin tuli 20 sentin lommo Louhenkadun töyssyssä, mitä autokorjaamoa suosittelet?
Terveisin Islammen huolto Joy
- Anonyymi00005
Minä onneks muistan aina hypätä siinä kohi.
- Anonyymi00008
Ei sitä pitäis muutamasta millistä herjailla, torikokuun viritetty sähköjohto, päällä keltainen suojus, niin eikö vaan siihen mies kompastunut ja naamataulu sai kiveysosuman.
- Anonyymi00009
Mies oli hienoisen päihtymyksen tilassa ja poistui paikalta ennenkuin …. Mitä pahinta sitä keltaista huomiosuojaa ei ollut koko sähköjohdon matkalta.
No pitää tästäkin antaa palautetta kaupungille että ei viritellä torille kaatumisansoja vaan sijoitetaan sähköä tarvitsevat myyntikojut turvallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591