En löydä rohkeutta, vaikka yritit ottaa yhteyttä.
Miten kertoisin, että olin niin rikki vetäytymisestäsi ja hiljaisesta vastauksestasi.
Etten tohdi enää, jos et enää vastaisikaan. Ajautuisin siihen tunnemyllerrykseen uudestaan.
Silti kaipaan sinua mies.
Tehtiin molemmat virheitä
27
476
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Itse vastaisin jos se ottais yhteyttä!
- Anonyymi00002UUSI
Saanko vielä pyytää silti sinulta yhtä asiaa? Kaikki on ok... Ei ole mitään hampaankolossa.
- Anonyymi00003UUSI
Lihanpala voi olla!🤣🤣
- Anonyymi00007UUSI
Mitä haluat pyytää?
- Anonyymi00009UUSI
Selvästi hiljaisuus kertoi, että hampaankolot on täynnä...
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä haluat pyytää?
Ettet enää katsoisi minua silmiin. En kestä enää kaipaavaa katsettasi...
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä haluat pyytää?
Lohia yms.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ohi. Ei me nähdä hänen kanssa enää missään.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sopii, kun kertot omien ja minun silmien värin. Hiustenväri myös.
Sivusta.
- Anonyymi00004UUSI
En jaksaisi aina miettiä mitä teen väärin ja kuinka Pelottava olen
- Anonyymi00008UUSI
Teit väärin siinä, kun et sanonut minulle mitään silloin kun stalkkasit minua. Olit kuin haamu joka hiippaili lähelläni ja koska eksä oli todella vähäpuheinen en voi enää sietää yhtäkään vähäpuheista ihmistä elämässäni!
- Anonyymi00005UUSI
No et vastannut... Pyytäisin että älä katso enää minua silmiin. En kestä kaipaavaa katsettasi...
- Anonyymi00006UUSI
Milloin olen niin tehnyt?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Milloin olen niin tehnyt?
Turhia juttuja tuollaiset!
- Anonyymi00011UUSI
Mitä jos neitonen pistettäisiin koreasti? Korea-Koreasti siellä on hienoja auringonvarjoja.
- Anonyymi00025UUSI
Happy now? Kukaan palstalaisista ei enää katso palstalla silmiisi.
- Anonyymi00013UUSI
Mikset vastannut viesteihini? m>n
- Anonyymi00016UUSI
Milloin?
- Anonyymi00017UUSI
Aloittaja kertoi sen jo aloituksessa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aloittaja kertoi sen jo aloituksessa.
Ehkä jossain toisessa aloituksessa, mutta ei tämän ketjun.
- Anonyymi00018UUSI
- Anonyymi00019UUSI
Kaipaan minäkin sinua.
- Anonyymi00020UUSI
🫂
- Anonyymi00022UUSI
Mitä sun kanssa juttelemaan kun sama paska pitkä teksti toistuu joka kerta eli antaa olla mene hoitoon päässä sulla vikaa en jaksa enää sua eikä ole pelleilyjesi takia yhtään mitään tunteita
- Anonyymi00027UUSI
Selkeä tilanne siis. Et ole muuttanut tapojasi siedettäviksi. Ei kai se tilanne miksikään muutukaan noin.
- Anonyymi00023UUSI
Sopisi minun ja M-naisen tilanteeseen.
- Anonyymi00024UUSI
Haluaisin, et laittaisit viestiä❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532520- 1572311
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181907"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941237Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.326940Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694