Auttais varmaan..

Anonyymi-ap

Jos saatais puhuttua!!

29

374

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tiedän, että aika menee nopeasti, ja viimeksi ei saanut sanottua mitä olisi halunnut. Jokainen hetki on kidutusta, mutta luota minuun. Järjestän jotain. Luota. kuin hänelle

• Anonyymi00002
        UUSI

Naiselle vai miehellekkö laitit

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Naiselle vai miehellekkö laitit

Naiselle kuin hänelle itselleen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Luotan kyllä erääseen, että hän lainaa makkaratikun. Tai hammastikun. Jonkun mikä palaa ja lämmittää, muutakin kuin päreeni 🥲

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Luotan kyllä erääseen, että hän lainaa makkaratikun. Tai hammastikun. Jonkun mikä palaa ja lämmittää, muutakin kuin päreeni 🥲

Tiedätkö minua ei liikuta mikään sinussa, vaikka voisit kuinka huonosti! Sinä olet häiriköinyt elämääni kymmenen vuoden ajan, joten paina se mieleesi! Et saa koskaan enää lähestymislupaa minuun lähestymiseen!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tiedätkö minua ei liikuta mikään sinussa, vaikka voisit kuinka huonosti! Sinä olet häiriköinyt elämääni kymmenen vuoden ajan, joten paina se mieleesi! Et saa koskaan enää lähestymislupaa minuun lähestymiseen!

Ei riitä kymmenen 🤣

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Naiselle kuin hänelle itselleen.

No puhutaan tässä olen.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei riitä kymmenen 🤣

Vielä kauheampaa kuin edes tiesin siis! Sinulla ei taida olla minkäänlaista ymmärrystä siitä, miten paljon pahaa sait minua seuraamalla aikaan. Ihmettelin jo silloin, kun olit tulossa samaan kauppaan, kun olin kaupungilla töissä ja kävin aamu seitsemän aikaan kaupassa!

• Anonyymi00004
      UUSI

Auttais paljon jos vois jutella jossain muualla kuin täällä!

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei auttaisi ollenkaan! Tiedän tasan tarkkaan miksi sinä haluaisit keskustella kanssani ja minä tiedän tasan tarkkaan sen, etteb koskan halua olla missään tekemisissä kanssasi! En ole koskaan olettanut sinun haluavan minulta muuta kuin ystävyyttä ja ihan samoin olen minäkin ajatellut, mutta se sinun totaalinen hiljaisuutesi teki minusta todella ahdistuneen ja stressaantuneen ja sitä olen vieläkin!

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei auttaisi ollenkaan! Tiedän tasan tarkkaan miksi sinä haluaisit keskustella kanssani ja minä tiedän tasan tarkkaan sen, etteb koskan halua olla missään tekemisissä kanssasi! En ole koskaan olettanut sinun haluavan minulta muuta kuin ystävyyttä ja ihan samoin olen minäkin ajatellut, mutta se sinun totaalinen hiljaisuutesi teki minusta todella ahdistuneen ja stressaantuneen ja sitä olen vieläkin!

Jos mietityyttä b niin tässä olen. Mikä on sinun hätä ?

• Anonyymi00005
      UUSI

mikäli sinulla on hyvä peenis ja hyvä vartalo voimme miettiä yhteistä elämää. kaksi kotia on ok.

• Anonyymi00007
      UUSI

Missä nähtiin viimeksi

• Anonyymi00008
      UUSI

Enpä tiiä. Ei oikein ole enää mitään puhuttavaa. Kaikki on jotenkin muuttunut selkeäksi.
      Naiselta

• Anonyymi00010
        UUSI

🐇..

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

🐇..

Pomppiessaan: pa-pa-pa-panoita...

• Anonyymi00014
        UUSI

Se on niin selkeää kuin olla, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Se on niin selkeää kuin olla, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

Alan erakoksi

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Alan erakoksi

Keksippä joku oma suunnitelma, ei tartte matkia.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Alan erakoksi

Senkun alat, ihan sama mitä elämässäsi teet!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Senkun alat, ihan sama mitä elämässäsi teet!

Ihan sama mutta kommentoida pitää hartaasti

• Anonyymi00018
      UUSI

Tämäkin jokin ei rehellinen hommeli. Kun poistettiin vastaus.

• Anonyymi00023
        UUSI

Niinpä juuri..

• Anonyymi00021
      UUSI

Sen puhumisen aika meni ohi jo vuosia sitten! Senkin kyylä! Sinua, sinua inhoan..

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei vaikuta siltä että haluaisit puhua 🤔

• Anonyymi00027
        UUSI

En todellakaan halua! En koskaan!

• Anonyymi00029
      UUSI

Niin, ennen kuin hän katoaa kokonaan näkyvistä. Lopettanut vissiin syömisen kokonaan 😉

• Anonyymi00030
      UUSI

Mehän puhuttiin juuri ihanuuden kanssa. Tai minä puhuin vähän enemmän ja sinä kuuntelin.

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei auta olen jo monet kerrat sitä koittanut sun kanssa ja samaa paskaa tulee joka kerta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1878
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe