Jos saatais puhuttua!!
Auttais varmaan..
29
374
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tiedän, että aika menee nopeasti, ja viimeksi ei saanut sanottua mitä olisi halunnut. Jokainen hetki on kidutusta, mutta luota minuun. Järjestän jotain. Luota. kuin hänelle
- Anonyymi00002UUSI
Naiselle vai miehellekkö laitit
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Naiselle vai miehellekkö laitit
Naiselle kuin hänelle itselleen.
- Anonyymi00011UUSI
Luotan kyllä erääseen, että hän lainaa makkaratikun. Tai hammastikun. Jonkun mikä palaa ja lämmittää, muutakin kuin päreeni 🥲
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luotan kyllä erääseen, että hän lainaa makkaratikun. Tai hammastikun. Jonkun mikä palaa ja lämmittää, muutakin kuin päreeni 🥲
Tiedätkö minua ei liikuta mikään sinussa, vaikka voisit kuinka huonosti! Sinä olet häiriköinyt elämääni kymmenen vuoden ajan, joten paina se mieleesi! Et saa koskaan enää lähestymislupaa minuun lähestymiseen!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tiedätkö minua ei liikuta mikään sinussa, vaikka voisit kuinka huonosti! Sinä olet häiriköinyt elämääni kymmenen vuoden ajan, joten paina se mieleesi! Et saa koskaan enää lähestymislupaa minuun lähestymiseen!
Ei riitä kymmenen 🤣
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naiselle kuin hänelle itselleen.
No puhutaan tässä olen.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei riitä kymmenen 🤣
Vielä kauheampaa kuin edes tiesin siis! Sinulla ei taida olla minkäänlaista ymmärrystä siitä, miten paljon pahaa sait minua seuraamalla aikaan. Ihmettelin jo silloin, kun olit tulossa samaan kauppaan, kun olin kaupungilla töissä ja kävin aamu seitsemän aikaan kaupassa!
- Anonyymi00004UUSI
Auttais paljon jos vois jutella jossain muualla kuin täällä!
- Anonyymi00009UUSI
Ei auttaisi ollenkaan! Tiedän tasan tarkkaan miksi sinä haluaisit keskustella kanssani ja minä tiedän tasan tarkkaan sen, etteb koskan halua olla missään tekemisissä kanssasi! En ole koskaan olettanut sinun haluavan minulta muuta kuin ystävyyttä ja ihan samoin olen minäkin ajatellut, mutta se sinun totaalinen hiljaisuutesi teki minusta todella ahdistuneen ja stressaantuneen ja sitä olen vieläkin!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei auttaisi ollenkaan! Tiedän tasan tarkkaan miksi sinä haluaisit keskustella kanssani ja minä tiedän tasan tarkkaan sen, etteb koskan halua olla missään tekemisissä kanssasi! En ole koskaan olettanut sinun haluavan minulta muuta kuin ystävyyttä ja ihan samoin olen minäkin ajatellut, mutta se sinun totaalinen hiljaisuutesi teki minusta todella ahdistuneen ja stressaantuneen ja sitä olen vieläkin!
Jos mietityyttä b niin tässä olen. Mikä on sinun hätä ?
- Anonyymi00005UUSI
mikäli sinulla on hyvä peenis ja hyvä vartalo voimme miettiä yhteistä elämää. kaksi kotia on ok.
- Anonyymi00007UUSI
Missä nähtiin viimeksi
- Anonyymi00008UUSI
Enpä tiiä. Ei oikein ole enää mitään puhuttavaa. Kaikki on jotenkin muuttunut selkeäksi.
Naiselta- Anonyymi00010UUSI
🐇..
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
🐇..
Pomppiessaan: pa-pa-pa-panoita...
- Anonyymi00014UUSI
Se on niin selkeää kuin olla, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on niin selkeää kuin olla, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!
Alan erakoksi
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Alan erakoksi
Keksippä joku oma suunnitelma, ei tartte matkia.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Alan erakoksi
Senkun alat, ihan sama mitä elämässäsi teet!
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Senkun alat, ihan sama mitä elämässäsi teet!
Ihan sama mutta kommentoida pitää hartaasti
- Anonyymi00018UUSI
Tämäkin jokin ei rehellinen hommeli. Kun poistettiin vastaus.
- Anonyymi00023UUSI
Niinpä juuri..
- Anonyymi00021UUSI
Sen puhumisen aika meni ohi jo vuosia sitten! Senkin kyylä! Sinua, sinua inhoan..
- Anonyymi00024UUSI
Ei vaikuta siltä että haluaisit puhua 🤔
- Anonyymi00027UUSI
En todellakaan halua! En koskaan!
- Anonyymi00029UUSI
Niin, ennen kuin hän katoaa kokonaan näkyvistä. Lopettanut vissiin syömisen kokonaan 😉
- Anonyymi00030UUSI
Mehän puhuttiin juuri ihanuuden kanssa. Tai minä puhuin vähän enemmän ja sinä kuuntelin.
- Anonyymi00031UUSI
Ei auta olen jo monet kerrat sitä koittanut sun kanssa ja samaa paskaa tulee joka kerta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654