Hyvin ajeltu pillu ja pylly on ihanaa. Olen useasti ajellut karvat, ja hyvän öljyämisen jälkeen siirrytty sänkyyn leikkimään. Kiinnostaako?
Mun mielestä
16
159
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mahtava juttu! M50
- Anonyymi00004UUSI
Hyi saatana
- Anonyymi00002UUSI
Ajeltu posliini pillu saa mitä vain haluaa ja kuinka kauan vaan eritavoin esim. nuolemista tulemiseen asti.
- Anonyymi00003UUSI
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa rämesika
- Anonyymi00006UUSI
Hähähäää mitäs olet paskasta kiinnostunut rämesika buaahaa.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hähähäää mitäs olet paskasta kiinnostunut rämesika buaahaa.
Sää mää ja bää on rämesika paskakasa buaahaa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bää mitäs olet buaahaa!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mitään uutta. Meidän iki oma palsta kyyläri tunnustaa olevansa paskakasa. Mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä kiinnostaa 😋 tykkään nuolla posliini pillua ja pepun reikää, nautin nuolemisesta. Kyllä haluisin sen jälkeen vielä nussiakkin. T. 66ukm
- Anonyymi00007UUSI
Oien samaa mieltä, vaan enää sitä ei ole saanut.
- Anonyymi00009UUSI
Työnnä löylykauha perseesees hönö
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseesees hönö
Buaahaa löylykauha hönö buaahaa.
- Anonyymi00010UUSI
Ehdottomasti. Minusta naisella tulee olla posliini pillu, ajeltu tai sokeroitu. Itsellä myös, ajelen säännöllisesti karvat veks. Suuseksissä ehdottomasti paras. Ihana nuolla pimpsaaa ja peppu reikää, naida ja tulla sisään ja katsoa kun sperma tursuaa pillusta, käydä vielä lopuksi nuolemassa spermainen pillu ja runkuttamassa sieltä valuvaa spermaa perseeseen
- Anonyymi00013UUSI
Ehdottomasti posliini.
- Anonyymi00014UUSI
Mun paras on että olen selällään ja neito nuolettaa pillua ja pyllyä. Saa läheltä nähdä kun työntää sauvan pyllyyn.
- Anonyymi00015UUSI
Pissaa kun voi lirahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1572542- 1592336
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181937Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01640"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921252Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa204986Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.330947