Hirveetä jaskaa 😂 :
On meidän rakkaudella jo syvät juuret
Ja sydämessäni kaikkialla mukana kuljet
Mut malttaisi en et ollaan kasvokkain,
nallen nappisilmät ja hehkun tähtisilmät vastakkain
Koska sitä mulle oot: rakkain
Hyvää yötä toivottaa nallesi onnekkain :)
Oon tallentanu näitä xd
11
187
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nalle on palannut 😄
- Anonyymi00008UUSI
En oo nalleballe.
- Anonyymi00002UUSI
Mikset ikinä kertonut näistä mulle? 🥺
- Anonyymi00003UUSI
Eli olet joku nainen? Kopioinut? 😑
- Anonyymi00004UUSI
Et oo ainoo ja oon jaskasta samaa mieltä. No mut hyvää yötä vaan.
- Anonyymi00005UUSI
Kuka on nalle ja kuka on hehku? Oon pudonnut kartalta jossa en varmaan koskaan ollutkaan. Oli silti hyvin kauniisti kirjoitettu. Hehku on myös hyvin onnekas tai onnekkain. Hyvää yötä nallelle :) nuku hyvin.
- Anonyymi00006UUSI
Tiedän kenestä käytetään nalle nimeä, olen tiennyt sen kauan ja hän ei todellakaan ole sellainen henkilö johon haluaisin tutustua koskaan!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedän kenestä käytetään nalle nimeä, olen tiennyt sen kauan ja hän ei todellakaan ole sellainen henkilö johon haluaisin tutustua koskaan!
Kerro enemmän
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerro enemmän
Kyllä hänen pitäisi se jo tietää. Ja se on varmaa etten koskaan auta häntä millään tavalla!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä hänen pitäisi se jo tietää. Ja se on varmaa etten koskaan auta häntä millään tavalla!
Kerro kuka on nalle
- Anonyymi00010UUSI
Hyvää yötä rakkaani ❤️😴🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352008
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171680"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48851Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664