Jännittääkö sua nainen tavata?

Anonyymi-ap

Jännitätkö mua?

Mieheltä

27

448

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jännittää haluatko tavata?

• Anonyymi00002

En, koska en halua tavata sinua ja koska minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa sinulle!

• Anonyymi00003

Ei jännitä naista tavata.

• Anonyymi00004

Mitäpä luulet, ei tätä vuosia jatkunutta… voi pitää mitenkään normaalina. Ja en siis syytä sinua, ihan olen itse osallinen myös.

• Anonyymi00005

En minä ole koskaan halunnut tutustua minua paljon nuorempaan henkilöön!

• Anonyymi00009

Eo ollut todella kaukana normaalista, koska normaali ihminen ei stalkkaa koskaan! En itse voisi koskaan toimia niin ja vielä se iso joukko apulaisia!

• Anonyymi00006

Yli puolet on alle 20

• Anonyymi00019

Samaa mieltä täällä.

• Anonyymi00007

minusta tulee hänen seurassa ihan pikkutyttö

• Anonyymi00023

Söpö!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Söpö!

nojaa

• Anonyymi00008

hän on ainoa joka saa mut semmoiseksi

• Anonyymi00010

Tänäänkin tuntui ettei kaivattu oikeen tiennyt miten olla.
      -sivusta

• Anonyymi00011

Tätä naista jännittää enemmän ajatus tapaamisesta. Tositilanne ei sitten niinkään-ei ainakaan niin pahasti.

• Anonyymi00012

Kyllä mä jännittäisin

• Anonyymi00013

Ei periaatteessa. Mutta jos ilmestyt johonkin yllättäen, saattaa mennä pasmat sekaisin. Kuten joskus on mennyt, kun en yhtään odottanut kohtaamista ja oli ollut ristiriitaiset ajatukset sinusta. Viimeksi oli toisaalta iloinen yllätys, vaikken yhtään odottanut, että näkisimme.

• Anonyymi00014

Vähän jännittää ❤️

• Anonyymi00015

En halua tavata miestä

• Anonyymi00016

En... 🤭 🍅

• Anonyymi00017

Pitää kokeilla

• Anonyymi00018

Kauhusta kankeana oleminen on sinun heiniä, adonis. Nyt nukkumaan ja näkemään sinua 🥰 Kun tunnet lämmön kasvoillasi, minä se vain olen, kuumakallesi ❤️

• Anonyymi00020

Opettajaa jännittäisin, tuskin ketään randomia, riippuu tavattavien sanojen vaikeusasteesta ja kielestä.

• Anonyymi00021

En jännitä miksi niin ehkä sitä että olisitkin joku toinen kun ajattelin olevan.

• Anonyymi00022

Jännite todella olemassa

• Anonyymi00024

Miks mä jännittäisin?
      Eihän me edes tavata ikinä.
      Eli ei jännitä ajatus tapaamisesta.
      Enkä jännitä sua, kuka ootkaan lopulta.

• Anonyymi00025

Kyllä jännittäisin.

• Anonyymi00026

Tuskin paljoa enempää kuin aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      72
      3024
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      63
      2599
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      111
      2413
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      87
      1466
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1296
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      101
      1007
    7. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      192
      988
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      84
      930
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      868
    10. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      70
      814
    Aihe