Että välittäisit minusta. Ei tosielämä mene kuin saduissa.
Mies, en vain voi järjellä ajateltuna uskoa
19
405
Vastaukset
- Anonyymi00002
Elämä onkin tarua ihmeellisempää.
- Anonyymi00005
Mua itkettää.
Älä hylkää..- Anonyymi00018
Maksa velkas luihiri
- Anonyymi00020
Älä itke, puhuminen monesti helpottaa oloa 🫣😘
- Anonyymi00006
Miksi et uskoisi?
- Anonyymi00007
Olen aina ajatellut sinun parastasi ja pitänyt huolta sinusta.
- Anonyymi00008
Kirjoitit tuon varmaan pilkataksesi minua! En halua sinun pitävän huolta minusta koskaan, koska et ole millään tavalla sellainen ihminen, jonka kanssa voisin olla tekemisissä!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kirjoitit tuon varmaan pilkataksesi minua! En halua sinun pitävän huolta minusta koskaan, koska et ole millään tavalla sellainen ihminen, jonka kanssa voisin olla tekemisissä!
En todellakaan pilkkaa sinua. Miksen voi olla tekemisissä sinun kanssa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
En todellakaan pilkkaa sinua. Miksen voi olla tekemisissä sinun kanssa?
Trolli se on. Sama stanan jankkaaja projekteineen ja muine negatiivisuuteineen. Tänne pitäis olla sormenjäljet. Kiusaajat ohjautuisi vihasaitille suoraan tai jonnekin omaan laumaan kasvamaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Trolli se on. Sama stanan jankkaaja projekteineen ja muine negatiivisuuteineen. Tänne pitäis olla sormenjäljet. Kiusaajat ohjautuisi vihasaitille suoraan tai jonnekin omaan laumaan kasvamaan.
Kirjautuminen pakolliseksi
- Anonyymi00010
Perjantai illan parhaat täällä menossa.
- Anonyymi00013
Onko mahdollusta että me rakastamme toisiamme? Tämä tuli mieleen nyt.
- Anonyymi00014
Se on hyvinkin mahdollista.
- Anonyymi00015
Joo. Olen tosi hankala. Jos jotain positiivistä haluaa hakea, niin jos se nainen rakastaisi minua, niin hän saisi olla todella tärkeä, kun olen niin huomion- ja hellyydenkipeä ja erityishuomiota tarvitseva. Tarkoitan että nainen saisi elämälleen paljon lisämerkitystä, kun hänellä olisi mies, joka tarvitsee häntä todella paljon.
Olen ihan pohjaton kaivo mihin saa antaa huomiota ja rakkautta loputtomasti ja hän olisi ihmetykseni aihe loppuelämäni. Meillä ei ole paljon ikäeroa. Mieheltä.- Anonyymi00017
Hän on antanut ymmärrää ettei halua mitään vakavaa kanssani, niin en siksi mitään rakkaudellisia serenadeja ole hänelle osoittanut. Tunteeni kyllä tietää ja ne on molemminpuoliset.
sivuongelma
- Anonyymi00016
💕💕🫡🫡🐶🐶💕💕
- Anonyymi00019
Maksoiko se sun laskut vai?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711