Olet paras tubettaja ja siks kanavasi kasvaa .Oletko itse huomannut miten sua mainostetaan Facebookissa, TikTokis ja nyt jopa Instas oli tänään .Onnee tosi täältä Kuopiosta 👍
Huikeet on Ari sun tilaajamäärät
12
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onnea kirjoittajalle kun on löytänyt pienetkin kirjaimet👍👍👍.
Tämä on se sama kirjoittaja joka huutaa isoilla kirjaimilla.
Huomaa esimerkiksi siitä että kun hän kirjoittaa virkkeen loppuun pisteen niin jättää tyhjän välin ennen pistettä. Sitten kun alkaa seuraava virke niin väliä ei tule lainkaan😂😂😂.
Esim.
” TikTokis ja nyt jopa Instas oli tänään .Onnee tosi”
” KANAVA KAUPALLISTETTU .EI KUULEMA OLE”
” HÄNEN KANAVAA MAINOSTETAAN PALJON .KYLLÄ OLET KATEELLINEN”
” SI YÖN AIKANA 500 UUTTA TILAAJAA .TILAAKO TUO ITE BOTIT ?”
Välillä kehuu ForestFinniä ja välillä haukkuu..
Ei voi sanoa kuin että kaikenlaista sitä maailmaan mahtuu😂😂😂- Anonyymi00003
Huomannut saman.
- Anonyymi00004
Tasapuolista kohtelua kun välillä kehuu ja välillä mollaa. +- = 0.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tasapuolista kohtelua kun välillä kehuu ja välillä mollaa. - = 0.
Höpönlöpön! Tyhmiä arvailuja!
- Anonyymi00005
Kova on kirjoittamaan, asiaa on paljon hänellä. Tai, no asiasta en tiedä, mutta tekstiä kuitenkin.
- Anonyymi00008
Kaikki Facebookit TikTok AIVAN KAIKKI VÄYLÄT PUOLUSTAMAAN
LÄÄKÄRI ARI MIETTISTÄ!
JOKU KUSIPÄÄ ON YLITTÄNYT VALTUUDET JA POISTANUT HÄNEN TOIMINTANSA!
AIVAN HULLUJA KYLLÄ LÖYTYY VAPAALA YKSIN OIKKEUDELLA
MÄÄRÄÄ MITÄ SAA MUUT AJATELLA!
ARI ON VALISTANUT TERVEYTTÄ ! MITEN SINÄKIN RAUKKA PYSYISIT
TERVEENÄ EI KYLLÄ KANNATTAIS TEIKÄLÄISIIN PANOSTAA!
KAIKKI PUOLUSTAMAAN ARI MIETTISEN LÄÄKÄRI / VIDOINTI OIKEUKSIA!!!!- Anonyymi00009
Höpöhöpö. Puolustakaan itse itseään vaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höpöhöpö. Puolustakaan itse itseään vaan.
Hyvä Ari hyvää settiä jatka samaan malliin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hei täältä etelästä hyviä filmiä on tullut kiva seurata täällä rajojen ulkopuolelta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuvaa liikaa maanteitä ja kojetauluja.
- Anonyymi00014
Rakastan!
- Anonyymi00015
Hehe
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko382254Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1651818Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82291307Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241261Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98934Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862- 80853