Että ajatuksen tasolla kaikki olsi toteutettavissa ja helppoa.
Entä käytännössä? Tiedät sen itsekkin ettäå siihen loppuu se helppous ja toteutus.
Tiedätkö nainen
37
297
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tarvitseeko kaiken olla aina niin helppoa 🤔
Ihan vaan sivussa mietin- Anonyymi00008UUSI
Jos joku asia on liian helposti saatavissa tms
niin se on myös yhtä helposti menetettävissäkin useimmiten. Ihmissuhteissa myöskin. - Anonyymi00018UUSI
Projekti teki elämästäni todella vaikeaa, kun en uskaltanut liikkua juuri missään ja siksi minun on mahdotonta auttaa paljon nuorempaa henkilöä koskaan! Koska olen vuosien ajan joutunut elämään helvetissä, minä tarvitsen pelkkää helppoa elämää! Ja siksi en voi olla missään tekemisissä häirikön kanssa, miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää! Tatvitsen elämääni sellaiset kasvot, jotka eivät muistuta häiriköstä milään tavalla ja tarvitsen elämääni sellaisen ihmisen, joka ei pituudeltaan muistuta häirikköä mitenkään! Tässä on takana ihan sama ajatus kuin eksäni kanssa, että pidän vain jonkin verran pyöreähköistä lyhyistä tummatukkaisista miehistä, jotta mies ei muistuttaisi entistä miestä juuri lainkaan!
- Anonyymi00019UUSI
Ei ole kyse vaikeasta asiasta vaan täysin mahdottomasta.
- Anonyymi00002UUSI
Niinpä! 👍 siinäpä se on. Ihan samaa olen miettinyt. Monet, monet kerrat...
- Anonyymi00003UUSI
En tiedä mitä tarkoitat, mutta olen tehnyt vuodeksi eteenpäin suunnitelmia joita toteutan koko ajan. Nopeasti laskettuna ainakin kahdeksan asiaa toteutettavina. Ei ole helppoa, mutta pienin askelin eteenpäin. Ei ole edes ajatusten tasolla helppoa. Teen niistä totta enkä koskaan menetä toivoa.
- Anonyymi00006UUSI
Nyt kun listasin ne, niin niitä oli 15.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt kun listasin ne, niin niitä oli 15.
Senkun toteutat, mutta minua et tule koskaan saamaan elämääsi! Todella outoa, ettet sinä ymmärrä sitä, kuinka paljon stalkkaaminen vaurioittaa henkisesti! Sinun jos kenen pitäisi se ymmärtää! Minulle sinä tulet aina olemaan henkilö jota en voi sietää ja jota en pysty koskaan auttamaan monien vuosien vainoamisien takia!
- Anonyymi00004UUSI
Niinhän se on, yritettiin kyllä vähän, mutta ei se mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Mikä siinä muka voi olla niin vaikeaa?
Tai enhän mä tiedä mistä nyt on kyse edes.
Jos kahden ihmisen väleistä, niin en ymmärrä.
Paitsi jos molemmat on varattuja tai edes toinen. - Anonyymi00007UUSI
Mä oon huolissani sinusta mies🩷
- Anonyymi00009UUSI
Ei ollut multa tämäkään
- Anonyymi00011UUSI
Olikohan tää mulle? Mua vähän masentaa, mutta tää viesti ei ollut multa. Mä uskon meihin ja tulevaisuuteemme. Tiedän, että kaikki menisi hyvin.
Ei mua masentaisi, jos saisin olla enemmän sun kanssa. - Anonyymi00012UUSI
Mun mieliala voi joskus vaihdella, kun kyse on tärkeimmistä asioista, kuten rakkaudesta. Voi iskeä menettämisen pelkoa jne.
- Anonyymi00013UUSI
Itse vihaan sitä että ulkopuolinen on huolestunut ja yrittää tarjota apua. Tietämättä edes mistä on kyse.
Jos jostain kannattaa olla huolissaan niin maailmantilanteesta.
Ei anonyymistä kirjoituksesta
A.P - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mun mieliala voi joskus vaihdella, kun kyse on tärkeimmistä asioista, kuten rakkaudesta. Voi iskeä menettämisen pelkoa jne.
Minut olet menettänyt jo vuosia sitten ja siksi minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa sinulle!
- Anonyymi00016UUSI
Multa ei ole koskaan täällä sellaiset viestit, joissa ollaan luovuttamassa. En päästä susta koskaan irti. Olet mulle tärkein maailmassa. En ole AP.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itse vihaan sitä että ulkopuolinen on huolestunut ja yrittää tarjota apua. Tietämättä edes mistä on kyse.
A.PSulle ei riitä ja kelpaa se mihin pystyt käytännön tasolla .
Koska ajatukset lämpöiseen kaikki esteet sekunneissa..
Ihan niiku haamutki
Mutaan ne on ilmaa.. jotain ei maalista..
Eli
Pitää oppia ajatteleen omien tekojen kautta
Ja pitää haamut omana tietona .
Silloin yllättyy jos jokin alkaakin sujua paremminkin ..
Teot ensin ... Siten vasta höpötylket
Tai tän sivuston Satu liirunlaat ..
Kaikkea kirjoitettua ei pidä uskoa ja pitää
Muuna kun höpöhöpönä - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olikohan tää mulle? Mua vähän masentaa, mutta tää viesti ei ollut multa. Mä uskon meihin ja tulevaisuuteemme. Tiedän, että kaikki menisi hyvin.
Ei mua masentaisi, jos saisin olla enemmän sun kanssa.Usko nyt viimeinkin etten halua sinua minun elämääni koskaan!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulle ei riitä ja kelpaa se mihin pystyt käytännön tasolla .
Koska ajatukset lämpöiseen kaikki esteet sekunneissa..
Ihan niiku haamutki
Mutaan ne on ilmaa.. jotain ei maalista..
Eli
Pitää oppia ajatteleen omien tekojen kautta
Ja pitää haamut omana tietona .
Silloin yllättyy jos jokin alkaakin sujua paremminkin ..
Teot ensin ... Siten vasta höpötylket
Tai tän sivuston Satu liirunlaat ..
Kaikkea kirjoitettua ei pidä uskoa ja pitää
Muuna kun höpöhöpönäOliko tuo Satu liirunlaat ihan vinkki jonnekin suuntaan? Niinku jossain mielessä?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä voin kertoa etten koskaan tule olemaan missään tekmisissä kanssasi, en ole koskaan rakastanut sinua enkä tule koskaan rakastamaankaan!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä voin kertoa etten koskaan tule olemaan missään tekmisissä kanssasi, en ole koskaan rakastanut sinua enkä tule koskaan rakastamaankaan!
Päästä irti, tai kerron sinusta isolle määrälle ihmisiä! Ne unelmat ovat vain sinun päässä, minun päässäni ei ole koskaan edes käväissyt sellaista ajatusta, että haluaisin sanoa sinulle mitään hyvää! Olen aina nähnyt sinun olevan jossain kaukana minusta, myös unissani, jotta en enää koskaan näkisi sinua!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
A.PKyllä se maailman parantaminen alkaa ihan siitä yhdestä ihmisestä siinä lähellä!
Ole sinä itse sitten huolissasi koko maailmasta, vaikkakin sitten vaan kirjoittamalla siitä. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei mua masentaisi, jos saisin olla enemmän sun kanssa.Senkun uskot, kunhan et koskaan enää lähesty minua! Saat unelmoida loppuelämäsi ajan, mutta minä en auta sinua mitenkään koskaan!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä se maailman parantaminen alkaa ihan siitä yhdestä ihmisestä siinä lähellä!
Ole sinä itse sitten huolissasi koko maailmasta, vaikkakin sitten vaan kirjoittamalla siitä.Minulla on täysi oikeus itse valita ketä haluan auttaa ja ketä en. Stalkkeria en aio koskaan auttaa. Enpä usko että kukaan haluaisi auttaa ihmistä, joka on jo todella monen vuoden ajan stalkannut!
- Anonyymi00010UUSI
Höpötystä
- Anonyymi00015UUSI
Se on tosiasia, että pidän vain lyhyistä miehistä. pitkistä miehistä en ole koskaan pitänyt! Ja tummatukkaiset miehet ovat erityisen kiinnostavia!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on tosiasia, että pidän vain lyhyistä miehistä. pitkistä miehistä en ole koskaan pitänyt! Ja tummatukkaiset miehet ovat erityisen kiinnostavia!
Mä kanssa tykkään ei liian pitkistä miehistä ja tummatukkaiset vetoaa myös. Makunsa kullakin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ulkomuotohan se totta tosiaan sinulle on tärkein ollut, olet hölöttänyt sitä palstalla viimeiset kymmenen vuotta varmasti.
Ei vaan ole flaksi käynyt!
- Anonyymi00021UUSI
Se on osaltaan ihmisistäkin kiinni. Siinä on se heikkous pähkinänkuoressa.
- Anonyymi00024UUSI
Naiselle se on helppoa, ei tarvitse ajatella, reidet vaan auki ja illanvietto alkaa. Käyttäjiä riittää.
- Anonyymi00028UUSI
Voi sen noinkin ajatella jos haluaa. En ota kantaa tähän sen enempää.
- Anonyymi00030UUSI
Kokemusasiantuntijat tietää. Tavaraa vaan tarjolle ja koko naapurusto käy pukilla.
- Anonyymi00034UUSI
Kyllä tämä pätee ihan miehiinkin.
Yhden illan seuraa vailla ihan samalla lailla. - Anonyymi00036UUSI
Oletko todella sitä mieltä että kaikki naiset haluavat toimia noin! Olet vielä tyhjäpäisempi kuin tiesinkään sinun olevan!
- Anonyymi00029UUSI
Käytännössä minä en tekisi mitään kotitöitä koskaan, enkä puutarhatöitä, koska en muuta tältä alueelta pois koskaan missä nyt asun!
- Anonyymi00037UUSI
Olen täysin tietoinen haasteista ja vaikeuksista enkä ole tietääkseni sen tietäen vaatinutkaan enkä edes ehdottanut mitään.
Ehkä me annamme ajankulua ja katsomme myöhemmin, jos vielä asun tässä kaupungissa..
Kuten olen kertonut asiaan liittyen mitä olen suunnitellut.
Ehkä näemme sitten siellä mihin muutan.. sillä siihen kuluu tässä pakostikin vuosi tai hiukan enemmän. Sitten meillä kummallakin varmasti on asiat toisin ja sinullakin paljon helpompaa.
Siihen asti voinemme jatkaa ihan ystävätasolla? Ei tarvitse pelätä että mitään muuta haluaisin, sillä en ole itsekään vielä valmis enempään.
-naiselta ✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1322405- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!561315Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1641086Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa164759