kun ei nähdä rakas nainen. Olisin kyllä iloinen, jos vaan nähtäis enemmän. Pelkään välillä menettäväni sut. Pitäis saada eteenpäin meidän juttua. Tää tilanteen epäselvyys on välillä kuormittavaa. Rakastan sinua yli kaiken nainen ja kaipaan joka hetki. ❤️🩹
Mulla on ollut mieliala vähän alhaalla
16
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei minulta!
- Anonyymi00002
Minä en kaipaa ketään. Ja pidän vain lyhyistä tummatukkaista miehistä!
- Anonyymi00004
Hakeudu nyt jo hoitoon äkkiä hyvä ihmispolo!
- Anonyymi00008
Ai siitäkö sinä tykkäät?
- Anonyymi00003
Sait mun sydämen sykkimään heti kun näimme toisemme ensi kerran. Kun tajusin, että olet se oikea, jonka haluan ja nainen jollaisen olen aina halunnut, olin ihan myyty. Rakastan sua niin paljon ja olet ajatuksissani koko ajan.
Sut haluaisin- Anonyymi00007
Yritä nyt ymmärtää että minä en pidä sinusta millään tavalla! Minä en ole koskaan ajatellut sinun olevan oikea minulle, enkä siksi ole koskaan pystynyt näkemään meitä yhdessä samassa tilassa! Vaikka haluaisit et minua koskaan elämääsi tule saamaan! Sinun on pakko hyväksyä se, koska on väärin yrittää pakottaa ketään pitämään sellaisesta ihmisestä, jota ei voi sietää milllään tavalla koskaan! Kiitos elämäni kymmenestä vuodesta ja niiden pilaamisesta! Ja rakkaan työpoaikan menetyksestä! En voi muuksi muuttua ja minulla on täysin oikeus olla sitä mieltä mitä sinusta olen! Ja sinulla ei ole koskaan siihen mitään sanottavaa!
- Anonyymi00013
Mitä typerää paskaa sinä jauhat! Hyi olkoon, älä enää ikinä yritä lähestyä minua!
- Anonyymi00017
Nää on näitä vastenmielisiä satuiluja jälleen kerran! Et halua, enkä minä halua sinua! Sen olisi pitänyt olla sinullekin jo selvää kauan!
- Anonyymi00005
Ei mulla siis koko ajan ole alakuloa, vaihtelee.
- Anonyymi00006
Haluaisin vaan varmuuden tunteistasi, että oltaisiin paljon yhdessä ja edettäisiin. Täältä palstalta en tiedä edes löydänkö sua.
- Anonyymi00009
Minä en halua olla missään tekemisissä yddenkään palstalaisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00010
Jospa edes korjaisit viestittelyyn liittyvät haasteet alkuun ja katsottaisiin sitten
- Anonyymi00011
Olen viestitellyt hänen kanssaan
- Anonyymi00014
- Anonyymi00015
Miksi et sitten laita sitä yhtä viestiä suoraan hänelle, jossa nämä asiat kerrot tiivistettynä hänelle?!
Ehkä hän ei tiedä mitä sinä haluat.
Ehkä hänkään ei uskalla lähestyä vaan odottaa aloitetta sinulta. - Anonyymi00016
Minun mieliala on ollut jo kymmenen vuoden ajan alhaalla stalkkaamisen ja kaiken sen vastenmielisen esityksen takia! Projekti olisi syytä lopettaa hyvin pian, koska en halua yhtäkään uutta ystävää josta minulle kerrotaan etukäteen ja paljon nuorempaa ystävää en halua koskaan elämääni! Kunhan vointi paranee etsin ihan itse juuri minulle sopivan ystävän!! Ette ole koskaan ymmärtäneet kuinka syvästi stalkkaaminen on minua vaurioittanut! Olen menettänyt luottamuksen ihmisiin täysin! Stalkkaaminen on mitä suurinta henkistä väkivaltaa vuosia jatkuesssaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042673Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy442355Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57812
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j11801- 19709
- 55702