Eron jälkeen Ja kuvittelin että kaikki viestit ovat kaivatultani, kun psykoosi laantui oli se hyvin musertava hetki kun psykiatri sanoi mielisairaalassa ettei viestit ole kaivatultani. Koin valtavaa ikävää ja yritin jopa itsemurhaa osastolla. Nyt pari viikkoa ketipinorilla, ikävöinti vähentynyt ja pääsin pois sairaalasta
olin viikkoja psykoosissa
18
244
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
loppu ja alku, lopun alku alun loppu, Ourobouros käärme syö häntänsä ja ourovouros syö aamupuurosi!
- Anonyymi00002UUSI
- Anonyymi00003UUSI
Hyvä, että sait avun. Kuka tahansa meistä voi sairastua psykoosiin. Hyvä, että hoito auttoi.
- Anonyymi00004UUSI
Onneksi selvisit. En voisi kuvitellakkaan, että palstailu voisi mennä niin pahaksi. Toivottavasti nyt kakki menee hyvin jatkossa.
- Anonyymi00005UUSI
Minulla kävi samalla tavalla 6 vuotta sitten. Jouduin hoitoon kuukaudeksi. Mutta parantunut onneksi siitä ha tällä hetkellä voin hyvin.
- Anonyymi00006UUSI
Mä taas oikeesti järjen tasolla tiedän että mitään kaivattua ei ole. Se on vähän kuin satuhahmo josta en voi päästää irti. Tuki ja turva. Yli 10 vuotta ollut.
- Anonyymi00008UUSI
Elät palstalla niin kuin se olisi?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Elät palstalla niin kuin se olisi?
Niin. Mun koko elämähän on perustunut eskapismiin.
- Anonyymi00007UUSI
Oon pakittanu sua vuosikaudet
En ikinä tykänny susta tinderistä
Estin sut ja poistin kavereista
Yms - Anonyymi00009UUSI
Et ole eka ja haluaisin kysyä,
miksi tunnet noin voimakkaasti ja
miksi annat itsesi mennä noin syvälle?
Mikä on se tarve, johon uppoat parisuhteessa?
Mitä lähdet täyttämään?
Olen kuullut ennenkin näitä tarinoita, nuorempana ja
päätin silloin, etten seurustele enää koskaan,
koska joku saattaa seota pelkästä tutustumisesta. - Anonyymi00010UUSI
Mitä sä haet seurustelusuhteesta?
- Anonyymi00012UUSI
Kaivattu saattaa olla joku etäinenkin,
jota ei ole oikeasti koskaan tuntenut, silti
mihin tarpeeseen, ihminen kiinnittyy noin voimakkaasti? - Anonyymi00013UUSI
Täytyy sanoa, että on vissiin aika kova tahto,
jos haluaa ajatella, että randomit viestit saitilla on
kaivatun viestejä. - Anonyymi00014UUSI
Kyllä niitä vielä täällä palstalla on tallella jotka kuvittelevat kaikki viestit itselleen..
Kannattaisikohan heidänkin hakeutua mielenterveyspalveluiden pariin ennen kuin oirehtiminen menee liian pitkälle ja paraneminen hidastuu.
Tokikaan nämä eivät itse tunnista asiaa eivätkä varmaan usko, vaikka kuinka läheiset ihmiset heille siitä puhuisivat.
Siksi täällä olisi hyvä olla sellainen porttivahti vaikkapa mielenterveysasioihin perehtynyt joka nappaisi aina henkilön kahdenkeskiseen viestittelyyn kun huomaa jotain outoa olevan meneillään.
Olisi se ainakin tyhjää parempi sillä tämä palsta sairastuttaa hyvin herkät ihmiset hyvin herkästi! - Anonyymi00015UUSI
Mitäs petit?
- Anonyymi00016UUSI
7:40:05 jatkoa. Mulla oli tuntemus, että ihminen johon olin ihastunut (merkittävä kohtaaminen) olisi ehkä joutunut hoitoon, ja ajattelin että minulle hän uskaltaisi tunnustaa, että näin on käynyt. Olisin käynyt häntä katsomassa sairaalassa. En tiedä olisiko se kuitenkin ollut pahasta hänelle. Enhän kuitenkaan tiedä onko juuri hänelle käynyt näin. Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää.
- Anonyymi00017UUSI
Mitäs pyörität muita naisia?
- Anonyymi00018UUSI
Spnsored by.
Big pharma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961