Luetellaan julkkisten hassuja termejä

Anonyymi-ap

…ja arvataan, kuka on termin takana. Aloitan seuraavilla legendaarisilla jutuilla:

Fifty-sixty
Ne bred

Eli sä arvaat kuka noi on sanonut ja heität omat kaksi arvoitusta.

50

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Arvaa kuka kirjoittaa vuonna 2012 että "Stefu vei veneensä Ruptsin rannikolle koska Helsingistä loppuivat naiset"?

Arvaa kuka kirjoittaa Hymyn kommenttikentässä vuonna 2012 että hänen työkaverinsa oli nähnyt jotain Levin vessassa?

• Anonyymi00002

Arvaa kuka kirjoittaa täällä vuonna 2014 tehdyssä aloituksessaan että "me Stefanin ystävät. perhe ja suku emme koskaan hyväksyneet Martinaa mutta nyt Stefanilla on kaunis ja lempeä Satu Tuomisto, jolla ei ole taka-ajatuksia".
        Ja arvaa kuka kommentoi tuota että hyvä koska sieltä lähipiiristäkin voi vaikuttaa. Tuo kommentoija kertoi olevansa toimittajan tytär.

• Anonyymi00003

Tanska on ihana kaupunki.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Arvaa kuka kirjoittaa täällä vuonna 2014 tehdyssä aloituksessaan että "me Stefanin ystävät. perhe ja suku emme koskaan hyväksyneet Martinaa mutta nyt Stefanilla on kaunis ja lempeä Satu Tuomisto, jolla ei ole taka-ajatuksia".
        Ja arvaa kuka kommentoi tuota että hyvä koska sieltä lähipiiristäkin voi vaikuttaa. Tuo kommentoija kertoi olevansa toimittajan tytär.

En arvaa.

• Anonyymi00014

En arvaa.

• Anonyymi00036

Mies tervehti dannya laivan vessassa: morjens Kirka!
        "eikun mä oon Danny. Se iso D."
        "nähdään Kirka"?
        Tosi on

• Anonyymi00004

Arvaa kuka oli tehnyt Kauppalehden keskustelupalstalle aloituksen heinäkuussa 2010 otsikolla "Martina Aitolehti - vastenmielisyyden huippu". No, ei tarvi arvata koska se on nimimerkki "contender".

• Anonyymi00005

Arvatkaa kuka oli lähettänyt Martinan tatuoinnista kuvan kansainväliseen levitykseen tammikuussa 2010? No ei tarvi arvailla koska siinä kuvassa lukee "sent by Lauri Lattoni".

• Anonyymi00006

"contender" tarkoittaa kilpailijaa, haastajaa, ehdokasta. Sehän haukkuu tuossa aloituksessa myös Eskoa eli olisi halunnut Martinan Eskolta?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Arvatkaa kuka oli lähettänyt Martinan tatuoinnista kuvan kansainväliseen levitykseen tammikuussa 2010? No ei tarvi arvailla koska siinä kuvassa lukee "sent by Lauri Lattoni".

Onko Juoksija-lehdessä ollenkaan ikäviä juttuja Martinasta?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko Juoksija-lehdessä ollenkaan ikäviä juttuja Martinasta?

Sitä en tiedä, mutta hevoislehdissä on.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Entäs sitten? Olihan tuo tatuointi ihan klassikko tatuointimokien joukossa. Mikä sai nuoren kauniin naisen pilaamaan nahkansa ja tekstin päin helvettiä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei arvata.

• Anonyymi00012

En arvaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Entäs sitten? Olihan tuo tatuointi ihan klassikko tatuointimokien joukossa. Mikä sai nuoren kauniin naisen pilaamaan nahkansa ja tekstin päin helvettiä.

Jotkut typerät oli lukeneet että siinä luki mill vaikka siinä luki will. Sehän oli historiallista tekstifonttia ja tatuoijan käsialaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jotkut typerät oli lukeneet että siinä luki mill vaikka siinä luki will. Sehän oli historiallista tekstifonttia ja tatuoijan käsialaa.

Joku on halunnut ehdottomasti että tuo tatuointi juttu näkyisi Wikipediasivuilla ja oli sinne jopa ympännytkin jossain vaiheessa Minna-nimenkin, mitä myös jaksanut hokea ja joka on nyt poistettu. Sille oli tuosta tatunoinnista sanottu että ei muillakaan mainita tatuointeja wikipediassa. Jollekin näyttää olleen todella tärkeä asia tuo tatuointi ja jaksaa siitä edelleen hokea joka puolella. itse en tiennyt koko tatuointujuttua mutta kun Martinaa öisin haukkunut, yövahti sanoi olevansa kun kysyttiin että etkö käy töissä kun kaiket yöt haukut Martinaa, niin se oli kirjoittanut että googlatakaa Martinan tatuointi. Ja siellähän se kuva ja lähettäjänkin nimimerkki sitten näkyy kun googlaa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joku on halunnut ehdottomasti että tuo tatuointi juttu näkyisi Wikipediasivuilla ja oli sinne jopa ympännytkin jossain vaiheessa Minna-nimenkin, mitä myös jaksanut hokea ja joka on nyt poistettu. Sille oli tuosta tatunoinnista sanottu että ei muillakaan mainita tatuointeja wikipediassa. Jollekin näyttää olleen todella tärkeä asia tuo tatuointi ja jaksaa siitä edelleen hokea joka puolella. itse en tiennyt koko tatuointujuttua mutta kun Martinaa öisin haukkunut, yövahti sanoi olevansa kun kysyttiin että etkö käy töissä kun kaiket yöt haukut Martinaa, niin se oli kirjoittanut että googlatakaa Martinan tatuointi. Ja siellähän se kuva ja lähettäjänkin nimimerkki sitten näkyy kun googlaa.

Se Kauppalehteen heinäkuussa 2010 törkeän haukkumisaloituksen Martinasta tehnyt nimimerkki "contender" myös tietenkin mainitsi tatuoinnit ja silikonit ja että mitä töitä tekee ja Eskoakin muisti haukkua.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitä vaan keksitään ja varmasti jonkun porukan masinoima tuokin että noin iso juttu tehtiin kun joku ei osaa lukea vanhaa kirjoitusta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Se Kauppalehteen heinäkuussa 2010 törkeän haukkumisaloituksen Martinasta tehnyt nimimerkki "contender" myös tietenkin mainitsi tatuoinnit ja silikonit ja että mitä töitä tekee ja Eskoakin muisti haukkua.

Voi jessus mitä tekstiä tuossa Kauppalehden aloituksessa. Mutta kaikki samat mitä tänä päivänäkin hoetaan. Joksikin parturi-kampaajaksi Martinaa haukkuu siihen aikaan heinäkuussa 2010.

• Anonyymi00008

Mutta mitäs mieltä vienankarjalainen runonlaulaja?

• Anonyymi00015

Mikäs arvausten keräilijä tänne nyt on eksynyt? Muutaman minuutin välein kysyy arvauksia yli kymmenen vuotta vanhoista jutuista.

• Anonyymi00021

Hyvä kysymys että kuka tuo aloittaja on. Sama on kuitenkin joka on kirjoittanut jo vuonna 2012 että Ruptsin rannikolle Stefu vei veneensä koska Helsingistä loppuivat naiset. Vielä viime vuosinakin on innokkaasti hokenut tuota Ruptsia Martinan haukkumisissa. Luulin että se oli joku uusi asia mutta ei, ainakin vuonna 2012 samaa hokenut.

• Anonyymi00016

Kukas suomalainen kestojulkkis sanoi on nokka tukossa kun kokaa veti?

• Anonyymi00022

Minulla tulee paskat housuun suorassa tv-lähetyksessä. Sofia Belórf.

• Anonyymi00024

En hyväksy huumeiden käyttöä. Kuitenkin sai tuomio huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta.

• Anonyymi00025

Repent or perish.
      Olen käynyt monta kertaa taivaassa, ja isäni myös.
      Esiaviollinen seksi on syntiä.
      Miehelläni on välimerelliset sukujuuret.
      Ruotsalaiset ovat paljon tyylikkäämpiä kuin suomalaiset.
      Kadun, että muutin Ruotsiin.
      Fůck you Sweden!
      Olen babyface ja omenaposki.
      Michéle Mercier on maailman kaunein nainen; Olen kauniimpi kuin hän.

En osaa edes lyödä (oikeudessa kun oli vastaajana).
      Minua kidutettiin Ruotsin tutkintavankeudessa.
      Siskoni oli Playboy-malli.
      En ole hullu tai juoppo.
      Olen äärettömän hyvä äiti. Olen paras koirankasvattaja.
      Lapseni on varastettu/ kidnapattu.

Yrittäjän on pakko yrittää.
      Isabelle, Isabel, Isabell, Isabella (oman lapsen nimi)..
      Alan opiskella teologiaa. Alan opiskella sosionomiksi.
      Asetun eduskuntavaaliehdokkaaksi/Olen päässyt kristillisdemokraattien vaali ehdokkaaksi.
      Kirjoitan oma elämä kertakirjaa!
      Evil social!
      Olen keikkaillut kokoajan 20 vuotta. Kyllä nämä hommat osataan!

• Anonyymi00026

"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"

• Anonyymi00028

Toivotaan, että joskus onnistuu!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Toivotaan, että joskus onnistuu!

Apinanaamari rillimiehen kanssa saattaa onnistaa.

• Anonyymi00027

"olen huumevastainen"

• Anonyymi00029

Hyvä, ole jatkossakin!

• Anonyymi00031

#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN"! ##! #?? #!?

• Anonyymi00034

Riittäisikö sulle pullakahveet ABC:lla? Sitten antaisin vartin ilot vällyjen välissä ja olisin läsnäoleva, sen vartin!

• Anonyymi00032

"mitäs toi lapsensa tänne kun MINÄ olen täällä"

• Anonyymi00033

"en malta odottaa omia tulevia häitäni"

• Anonyymi00035

Miten monta vuotta olet varronnut?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miten monta vuotta olet varronnut?

En tiedä matkalaukussa olevasta setelipaketista, yhtään mitään.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tiedän mikä annos riittää vartiniloihin.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En muista sellaista hautausmaakäyntiä enkä muista millä menin lentokentälle.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tiedän mikä annos riittää vartiniloihin.

Niko: sen haaberinki mä myrkytin kokonaan
        Sofia: myrkytitsä sen kokonaan?
        Sofia: miks sun aina pitää olla kokki
        Sofia: sillä on reikä nenässä
        Sofia: kun ottaa näin pienet saa vartin ilot mutta kun ottaa alkoholia lisäksi ei nuku kuuteen tuntiin
        Sofia: olen huumevastainen

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Niko: sen haaberinki mä myrkytin kokonaan
        Sofia: myrkytitsä sen kokonaan?
        Sofia: miks sun aina pitää olla kokki
        Sofia: sillä on reikä nenässä
        Sofia: kun ottaa näin pienet saa vartin ilot mutta kun ottaa alkoholia lisäksi ei nuku kuuteen tuntiin
        Sofia: olen huumevastainen

"en halua väkisin lisääntyä"

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

"en halua väkisin lisääntyä"

"tykkkään kun miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti"

• Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

"tykkkään kun miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti"

Jahtasiko tää nykyinen elättäjä kivikautisella tavalla Sofiaa 🦍.

• Anonyymi00042

Haluan kokonaisena asiat enkä halua itse tehdä tällaisia juttuja.

• Anonyymi00044

En ole koskaan pieraisut ja en pidä pieru verkkareita.

• Anonyymi00049

"haluan kidnapata sinut ikuisiksi ajoiksi" oli Jeffin iskusanat

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

En ole koskaan pieraisut ja en pidä pieru verkkareita.

"mulla on paskat housuissa"

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

"mulla on paskat housuissa"

Menepä pesulle!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Menepä pesulle!

Sohvi ei osaa edes hiuksiaan pestä saatikka huumerahoilla maksettua tekotarakkaansa. Alamajavaansa tuulettaa hiustenkuivaajalla.

• Anonyymi00054

Solutasolla sanoi entinen likka tumasta puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe