Kysyn vaan? Siis mitä ihmettä?
Miksi suutuit siitä rahajutusta niin paljon
21
275
Vastaukset
- Anonyymi00002
Rahalla ON merkitystä. Kyse oli 110 eurosta. Mutta se olisi ollut minulle tärkeä
- Anonyymi00016
Mainitsemasi summa voi hyvinkin olla nk flying monkeyn hinta, millä reppana pysyy lojaalina
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mainitsemasi summa voi hyvinkin olla nk flying monkeyn hinta, millä reppana pysyy lojaalina
Ns ikuinen vappusatanen
- Anonyymi00018
Ajatella!!!!
- Anonyymi00003
Älä puutu toisen asioihin äläkä ainakaan kuvittele tietäväsi toisen asioista mitään.
- Anonyymi00004
Tietynlaiset ihmiset nostavat itsensä jalustalle. Täytyy aina mainita se UUSI auto, reissut yms.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tietynlaiset ihmiset nostavat itsensä jalustalle. Täytyy aina mainita se UUSI auto, reissut yms.
Joojoo, ohi vaan osamaksuautoilijat. Vanhoissa on sentään asennetta 😎
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta entä vapun jälkeeen?
- Anonyymi00012
Saako sivusta udella, että mikä mahtaa vaivata ihmistä, joka näkee vaivaa jonnin joutavia trollaavan ukkelin aloituksista tietämättä mistään mitäään, kuten itse muotoilit? Itsellä ei ainakaan tule esim näistä rahajutuista sun muista mitään assosiaatioita mihinkään suuntaan
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta entä vapun jälkeeen?
No haluaisitko sinä vastata itse omaan kysymykseesi kun kerran jotain selvästi on mielen päällä? Sivusta ilkeältä
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
No haluaisitko sinä vastata itse omaan kysymykseesi kun kerran jotain selvästi on mielen päällä? Sivusta ilkeältä
Tämä lienee pahin riita vuosiin...mutta joo
- Anonyymi00005
no säkin just kehen olin yhteydes eilen jäit ns jalkoihin viimeistään tanssilattialle päästessä joten ei mua sillain kiinnosta. olit pelkkä säälittävä pyrkyri olevinaan ystävä. tyhmäkin olit. mun pää ei ihan tosissaan kipeile enään susta
- Anonyymi00014
Ihan just yhtä hyvin vastaa aloituksen aihetta kuten ennenkin aloittaja/palstaäijä. Ja kummajaiset vahtaa tietämättä enää itsekään mitä ne vahtaa
- Anonyymi00008
Siis oikeesti miten jollain voi olla laskuja?
- Anonyymi00009
Samaa mietin. Lainaa isolla korolla säälittävää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samaa mietin. Lainaa isolla korolla säälittävää.
köyhät viettää loman kotona!
- Anonyymi00013
Niinpä siis kuka joutuu niinku maxamaan itse laskuja vuokraa sähköä laiminlyhennyksiä sun muuta- eikö esim edunvalvoja ole sitä varten tai muuten sellainen elämäntilanne, että on aivan liian hieno sellaiseen. Olipa kumma kommentaari palstasedälle sinulla.
- Anonyymi00010
Raha peli voittoni ei kuulu sinulle! Nähdään epsanjassa!
- Anonyymi00020
Nolo oot
- Anonyymi00021
Rahallisesti epäluotettava nainen on sitä myös haarallisesti.
- Anonyymi00022
Mies siis oli eile baaris jsa tänään sucardad maksaa reijän laskuja että olis edes nuorta. Lihaa varmaa tavaraa. Nice
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792