Miksi suutuit siitä rahajutusta niin paljon

Anonyymi-ap

Kysyn vaan? Siis mitä ihmettä?

21

275

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Rahalla ON merkitystä. Kyse oli 110 eurosta. Mutta se olisi ollut minulle tärkeä

• Anonyymi00016

Mainitsemasi summa voi hyvinkin olla nk flying monkeyn hinta, millä reppana pysyy lojaalina

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mainitsemasi summa voi hyvinkin olla nk flying monkeyn hinta, millä reppana pysyy lojaalina

Ns ikuinen vappusatanen

• Anonyymi00018

Ajatella!!!!

• Anonyymi00003

Älä puutu toisen asioihin äläkä ainakaan kuvittele tietäväsi toisen asioista mitään.

• Anonyymi00004

Tietynlaiset ihmiset nostavat itsensä jalustalle. Täytyy aina mainita se UUSI auto, reissut yms.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tietynlaiset ihmiset nostavat itsensä jalustalle. Täytyy aina mainita se UUSI auto, reissut yms.

Joojoo, ohi vaan osamaksuautoilijat. Vanhoissa on sentään asennetta 😎

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta entä vapun jälkeeen?

• Anonyymi00012

Saako sivusta udella, että mikä mahtaa vaivata ihmistä, joka näkee vaivaa jonnin joutavia trollaavan ukkelin aloituksista tietämättä mistään mitäään, kuten itse muotoilit? Itsellä ei ainakaan tule esim näistä rahajutuista sun muista mitään assosiaatioita mihinkään suuntaan

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mutta entä vapun jälkeeen?

No haluaisitko sinä vastata itse omaan kysymykseesi kun kerran jotain selvästi on mielen päällä? Sivusta ilkeältä

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No haluaisitko sinä vastata itse omaan kysymykseesi kun kerran jotain selvästi on mielen päällä? Sivusta ilkeältä

Tämä lienee pahin riita vuosiin...mutta joo

• Anonyymi00005

no säkin just kehen olin yhteydes eilen jäit ns jalkoihin viimeistään tanssilattialle päästessä joten ei mua sillain kiinnosta. olit pelkkä säälittävä pyrkyri olevinaan ystävä. tyhmäkin olit. mun pää ei ihan tosissaan kipeile enään susta

• Anonyymi00014

Ihan just yhtä hyvin vastaa aloituksen aihetta kuten ennenkin aloittaja/palstaäijä. Ja kummajaiset vahtaa tietämättä enää itsekään mitä ne vahtaa

• Anonyymi00008

Siis oikeesti miten jollain voi olla laskuja?

• Anonyymi00009

Samaa mietin. Lainaa isolla korolla säälittävää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Samaa mietin. Lainaa isolla korolla säälittävää.

köyhät viettää loman kotona!

• Anonyymi00013

Niinpä siis kuka joutuu niinku maxamaan itse laskuja vuokraa sähköä laiminlyhennyksiä sun muuta- eikö esim edunvalvoja ole sitä varten tai muuten sellainen elämäntilanne, että on aivan liian hieno sellaiseen. Olipa kumma kommentaari palstasedälle sinulla.

• Anonyymi00010

Raha peli voittoni ei kuulu sinulle! Nähdään epsanjassa!

• Anonyymi00020

Nolo oot

• Anonyymi00021

Rahallisesti epäluotettava nainen on sitä myös haarallisesti.

• Anonyymi00022

Mies siis oli eile baaris jsa tänään sucardad maksaa reijän laskuja että olis edes nuorta. Lihaa varmaa tavaraa. Nice

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3388
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1683
    3. 68
      1249
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1077
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1041
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      986
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      817
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      792
    Aihe