mutta en osaa
Haluisin saada sulle hyvän olon
21
259
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Lenkkeilet paljon viikonloppu aamuisin tai olet vanhempien kanssa vaikka talkoissa.Menet kiltisti töihin ja jos lomaa on kerrot sen selkeästi milloin.
- Anonyymi00002UUSI
Et välitä ihmisten tai eläinten eritteitä pätkääkään.
- Anonyymi00003UUSI
Opettele 😉
- Anonyymi00004UUSI
🫂.
- Anonyymi00006UUSI
Mulla on hyvä olo, siihen riittää tieto että olet olemassa ❤️
- Anonyymi00007UUSI
Ei sellaista naista olekaan joka ei halutessaan saisi miehelle hyvää oloa aikaiseksi.
- Anonyymi00008UUSI
Tulet minun luo ja annat sitten halauksen. Tiedät että vastaisin myöntävästi siihen.
- Anonyymi00009UUSI
Otanko sormuksen mukaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Otanko sormuksen mukaan.
Voin hommata sen sinulle myöhemmin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Otanko sormuksen mukaan.
Sinulla siis on vielä sormus? Mistä löytyi?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinulla siis on vielä sormus? Mistä löytyi?
Tämä on viiminen kerta. Tässä
- Anonyymi00011UUSI
No asenteesta se ei ole kiinni. Yhteissauna ( siis oikea) ja hyvä kahvi riittävät.
- Anonyymi00012UUSI
Toi on hyvä ,siinä ne solmut aukeis.
- Anonyymi00014UUSI
🥹🫂
- Anonyymi00015UUSI
?🔥
- Anonyymi00018UUSI
niin eikös tee itsellekin hyvän olon jos yrittää jaq onnistuu tekemään toiselle hyvän olon.
- Anonyymi00019UUSI
Ei mua huvita vastata näihin sun kysymyksiin kun olet pistänyt niihin miljoona omatekoista vastausta. Aidot nettikeskustelut eivät ole näin tuotteliaita. Jos minä aloitan aidon ketjun niin siihen tulee ehkä viisi vastausta koko päivän aikana.
- Anonyymi00020UUSI
Herkku sieni pastan väännät
- Anonyymi00021UUSI
Mulla oli hyvä olo niin kauan kuin meni hyvin tällä palstalla ja näytti että ehkä vielä tapaamme. Kaikesta tästä paskastasi huolimatta haluaisin edelleen olla kaverisi, en silti hinnalla millä hyvänsä. Mutta varmaan elämässäsi todella on niin paljon pimeyttä että et koskaan tule siitä mitään avoimesti kanssani keskustelemaan. Toki en tiedä mitä olet tehnyt, jos kaikki kohdistuu vain minuun niin sen olen oikeasti valmis sopimaan ja antamaan anteeksi. Sulla meni nyt hommat sekaisin kun olet kiinnostunut samasta ihmisestä johon kohdistat kaiken maailman rikoksia. Noita kahta on kovin vaikea yhdistää enkä minäkään tiedä miten muuten sitä voi tehdä kuin tekemällä parannuksen ja tulemalla Jeesuksen luo, mikä toki aina on oikea ja jopa välttämätön ratkaisu.
- Anonyymi00022UUSI
Riittää, että oot mun ja kuljen sun kielellä ja mielellä ja kädellä ja sydämessä ja nähtäisi kesäsellä korpikuusen kannon alla kun aurinko paistaa kärpässieneen ja sadepisara putoaa lehdeltä sammaleeseen ja kuha molskahtaa lammella ja käki kukkuu oksasella ja perhonen istahtaa karhun kuonolle ja peura kurkistaa kuusen takaa ja heinäsirkka soittaa viuluaan ja sudenkorento lentää ohi verkkosilmillään katsoen ja hymyillen ja taivas on niin sininen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1432452- 1452153
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541947Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171820"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1751136Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75985Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa172820