Paria joka haluaa

Anonyymi-ap

Pari haluatteko, rakastella katsojan nähden, vaikka luonnossa, haluaisin katsella luottamuksella, ja jos jotain sovitaan se pitää, m pohjois-savo

25

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mee niuvanniemen drive in kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

• Anonyymi00002

Kyllä tuo sinun fetissi on sinulle oikein luotu nauti kun runkkaat

• Anonyymi00019

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi00003

Ihana ajatus.monesti olemme vaimon kanssa pohtineet juurikin tuota kuinka se olisi kiihottavaa rakastella jonkun katsoessa.ja jos katsoja tyydyttää vielä itseään niin lisää vaan kiimaa meille.

• Anonyymi00005

Tuo olisi hienoa toteuttaa katsoisin mielelläni runkkaisin samalla.Mies eteläsuomi.

• Anonyymi00006

Täällä olisi 50 iso ja paksukyrpäinen mies,jota kiihottaisi katsoa teidän panemista. Samalla näette kun runkkaan isoa kullia lähellä. T. Isokulli

• Anonyymi00004

Salarakkaan kanssa olen usein fantasoinut että haluisi viedä sen näytille johonkin kivaan paikkaan missä saisin näyttää kuinka haluttava ja kiimainen puuma nainen minulla on kukkamekossa ja stringeissä tai jopa ilman pikkareita pieni sievä antaisi nussia niin että vieras kaveri näkisi ja vaikka runkkaisi katselessaan meitä, olemme jo eläkeikäisiä eteläsuomen alueelta.

• Anonyymi00008

Se olisi todella ihanan seksikästä ja jos vielä saisi nussia puumasi. Täällä olisi mies 63v etelä suomesta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se olisi todella ihanan seksikästä ja jos vielä saisi nussia puumasi. Täällä olisi mies 63v etelä suomesta

Jos m63v ensin katsoisit ja voisin sitten kysyä suostuisko pieni sievä että saisiko tuo kaverikin nussia? Kortsun kanssa kuitenkin varmaan?

• Anonyymi00032

Moi . Täällä myös eläke ukm olisi halukas katselemaan ja ehdottomasti haluaisin runkkailla vieressä...😉 Olen Etelä-Suomessa myös ja voin liikkua...tutustutaan....
        T: ukm60+

• Anonyymi00037
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos m63v ensin katsoisit ja voisin sitten kysyä suostuisko pieni sievä että saisiko tuo kaverikin nussia? Kortsun kanssa kuitenkin varmaan?

Voisin hyvin katsoa ensin mutta sitten haluaisin panna puumasi paljaana

• Anonyymi00039

Eläkeläinen itsekkin olisi mukava katsoa teitä kun paneskelette runkkaisin siinä samalla.Vaikka luonnossa tai paikkakin löytyy voitas vaikka saunoa.Eteläsuomi

• Anonyymi00007

Kattelisin 66v. JKL seutu

• Anonyymi00016

Lääkkeet

• Anonyymi00018

No miltäs siellä näyttää. Seuraako sinne kaipaat. Ole runkkari siellä ihan keskenäs.

• Anonyymi00033

Katos kun tiedät tuonkin. Mitäs olet buaahaa!

• Anonyymi00034

Mitäs sulta kysyttiin kerro jo.

• Anonyymi00026

Ois kyllä mahtava panna naisystävääni kun joku katselee! Me 57&44 Ylivieska.

• Anonyymi00027

Minäkin tykkäisin katsella rakastelevaa paria, katselisin läheltä naisen alapäätä kun mies työntää kalun naisen pimppaan annan suukkoja pimpalle ja miehen kalulle kun se liukuu sisään ja ulos ja työntyy suuhuni ja saan imeä sitä, maistan kalusta naisen mehut ja odotan hetkeä kun mies laukeaa naiseen ja myös suuhuni, saan nuolla kalun puhtaaksi ja imeä spermat pimpasta. Kotiin palatessa tunnen tutun maun suussani ja odotan seuraavaa tapaamista😘

• Anonyymi00028

Puhe on ollut vain katsomisesta.eli pelisäännöt pitää olla.olemme oulusta 58 v pari.ja mielellään tän toteuttaisimme.

• Anonyymi00035

No onkos joku teiltä kysynyt jotain. Mitäs olette pökkikää vaan.

• Liikkuuko Oulun pari Ylivieskan seudulla? Löytyisi ikäisenne, asiallinen ukkomies katselijaksi.

• Anonyymi00036

Itse tulisin kyllä ja pökkäisin rouvaan ison kyrvän paljaana.

• Anonyymi00038

No sekin kiihottaa kieltämättä.minä sitten joutuisinkin runkkaamaan

• Anonyymi00040

Katselin kerran nussivaa paria etelän ruuhkaisella hiekkatannalla. Pääni oli n. puolen metrin päässä tapahtuman keskipisteestä.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      129
      1849
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1029
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1021
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      131
      980
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      254
      967
    8. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      809
    9. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      806
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      79
      797
    Aihe