On vain omituinen tapa näyttää se.
Kertoisit hänelle. Ei sinua tyrmätä sen takia.
🤍
Niinhän sinulla on ikävä
23
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin on. Myönnetään.
- Anonyymi00004
Kenelle menee?
- Anonyymi00005
Hänelle, kellä on vaikeuksia näyttää ikävänsä oikealla tavalla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vähän parempaa vinkkiä nyt ja mikä on oikea tapa näyttää ikävä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vähän parempaa vinkkiä nyt ja mikä on oikea tapa näyttää ikävä?
No ei ainakaan se, mitä hän käyttää eli äksyilee ja paljon muutakin. En halua kertoa tarkemmin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
No ei ainakaan se, mitä hän käyttää eli äksyilee ja paljon muutakin. En halua kertoa tarkemmin.
Itse en äksyile joten ei ole minulle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten sä voit määritellä kenenkään muun tapaa näyttää ikävää oikealla tavalla näytetyksi taikka väärällä tavalla?
Koita asettua sen toisen asemaan.
Entä jos siihen on jokin syy miksi ja miten se joku näyttää ikävänsä jollain omalla tavallaan, mikä sitten onkin sun mielestä väärällä tavalla. - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koskeeko kritiikki noin pahasti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miten sä voit määritellä kenenkään muun tapaa näyttää ikävää oikealla tavalla näytetyksi taikka väärällä tavalla?
Koita asettua sen toisen asemaan.
Entä jos siihen on jokin syy miksi ja miten se joku näyttää ikävänsä jollain omalla tavallaan, mikä sitten onkin sun mielestä väärällä tavalla.En minä määritä. Kirjoitin jo, että asiassa on muutakin, mitä en halua kertoa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
No kerro ihmeessä minun äksyilystä lisää tietoa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikä kritiikki? Kerrotko tarkemmin, kiitos.
- Anonyymi00006
Kertoisit hänelle on slougan täällä samoin kuin rakas sana.
- Anonyymi00007
Hän tunnistaa aloituksesta itsensä. Vannon.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän on tehnyt edellisen aloituksen tänne viime kesänä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Moni muukin voisi, jos vielä uskoisi johonkin täällä.
Eikä vain se joku yksi tietty. - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hän on tehnyt edellisen aloituksen tänne viime kesänä.
Mistä sä tiedät milloin joku on viimeksi tehnyt tänne aloituksen?
- Anonyymi00009
ei kiinnosta vttu yhtään hän äijä
- Anonyymi00012
Luo joku uusi hahmobtänne please.
- Anonyymi00020
Ap jatkaa.
Tämä on kaikille, jotka ikävöivät eivätkä osaa näyttää sitä sillä tavalla, että se ikävöinnin kohde ymmärtäisi asian oikein. Jokainen ikävöijä ei välttämättä edes itse ymmärrä aina itseään ja tunteitaan. Miten sitten se toinen.
Aloitus on myös hänelle, jonka tiedän ikävöivän minua. Olkoon hänellekin suuntaviittana.
Kertokaa täällä se ikävänne, jos ette siihen pysty muualla. Tietysti aina parempi, jos edes viestillä, jollei ole mahdollisuutta kasvotusten.
Laittakaa se tunniste, minkä vain te kaksi tiedätte.
🤍
Ja ennen kaikkea: antakaa myös muiden ikävöidä. Tuntea. Elää.- Anonyymi00029
Niin, ikävöinti on kaunista. Mutta sillä pelailu ja mässäily ei ole, tai hyötyminen. Se satuttaa.
- Anonyymi00026
Mietin vain, että olenko minä hullu. Miten olen saanut kaikki käännettyä niin, että hän tykkää minusta. Vaikka melkein kaikki asiat nyt ja menneessä viittaa muuhun. Siksi on tosi vaikea kertoa, vaikka haluaisi ja kuolisi ikävään.
- Anonyymi00027
Sehän riippuu monesti asioista ja miksi jotain on tehty tai toimittu miten on toimittu.
Sivusta - Anonyymi00028
Minäkin haluaisin tietää, jos minua kaivattaisiin, vaikka on satutettu. Ap
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632609SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1232459Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.891476Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021023Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o193994Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m85950Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html155877Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä73870